Afternoon in the Sun 2006 13.8.2006 @ Helsinki
Ei satanu ja kivaa oli
Kiitos ja kumarrus.
No sanotaan sit tänne. JEI!
Oon vieläkin niin perunasoseena et parempi jos kiittelen virallisemmin huomenna, mut olis kyl aivan helvetin ässät synttäripippalot. Propsit niinq esim. kaikille.
Ensi vuonna rokataan vielä tykimmin.
[q]Hyzenthlay, 13.8.2006 22:35:
Olipa muikee synttäripäivä *sydän*
Paras oli ehdottomasti tää koira joka juoksi se vinyyli hampaissa :D
[/q]
Syö kiksuu!! *sydän**hih*
[q]Hyzenthlay, 13.8.2006 22:35:
Olipa muikee synttäripäivä *sydän*
Paras oli ehdottomasti tää koira joka juoksi se vinyyli hampaissa :D
[/q]
Meidän nisunasuhan se siellä revitteli ja särki sydämiä*sydän*
[q]Syce, 13.8.2006 20:14:
kajarien äänenlaatu kyl viilsi korvia
[/q]
Vika oli säädöissä, ei tekniikassa
Mut kivaahan siellä puistossa taas oli, ensi
vuonna taas, taas. Kippis, Jone. Taas. :D
tultiin paikalle vasta puol seiskan maissa eikä ollu enää kivaa aurinkokeliä, mut lämmintä kumminkin. porukkaa oli yllättävän paljon paikalla.
maijan setti kyllä yllätti ku luulin et tulee jotain hardia, niin tulikin klasareita tyyliin bbe, mike foyle, beautifulin original yms mukavia biisejä
oliks se onni siellä maijan takana joraamassa koko ajan?
oli kiva paikka olla ekoilla treffeillä kivan tyypin kanssa.. *sydän*
Mölkky oli hauskaa pelata. Kiitos kaikille pelaajille.
Musiikki oli hyvää.*nuotti*
Kiitos hienosta päivästä.
Kiitos, oli kivaa. Ja mahtavaa nähdä monia ihmisiä joita ei ollut aikoihin nähnyt.
[q]haksu, 13.8.2006 23:39:
maijan setti kyllä yllätti ku luulin et tulee jotain hardia, niin tulikin klasareita tyyliin bbe, mike foyle, beautifulin original yms mukavia biisejä
oliks se onni siellä maijan takana joraamassa koko ajan?
[/q]
Onni soitteli b2b:iä Maijan kanssa
Edit. Jos mäkin nyt sitten sanon että kivaa oli. Paljon tuttuja, ihan kiva ilma ja ja...
Edit 2. Maijan kans on aina kiva soitella, hauskuutta ei puutu *nauru*. Vähän kyl käy sääliks sitä Carte Blanche vinyyliä, joka pääty sinne koiran hampaisiin. Menikö se lopulta edes rikki se levy?
jaa-a, sattu olee kamera mukana ekaa kertaa "bileis" ja joutuu ehkä laittaa heti kuvia
sen verran iloisia naamoja päätyi kuviin :)
tyttöjen ja tresin setti olivat namia ja rautaa
(tais olla kummatkin bäcktybäck tiimit aika roimassa kännissä kun en kuullut varmaan yhtään vaihtoa näiltä joka ei ois hakenu, mutta eipä se menoa haitannut)
[q]remotion, 14.8.2006 00:39:
(tais olla kummatkin bäcktybäck tiimit aika roimassa kännissä kun en kuullut varmaan yhtään vaihtoa näiltä joka ei ois hakenu, mutta eipä se menoa haitannut)
[/q]
Mä ainakaan ollu mitään juonu! En ees yhtä huikkaa ottanu!! NII!
Edit. Tosin Maija tais olla kännissä munkin edestä...
[q]onni3mk, 14.8.2006 00:45:
Mä ainakaan ollu mitään juonu! En ees yhtä huikkaa ottanu!! NII!
Edit. Tosin Maija tais olla kännissä munkin edestä...
[/q]
juu älkää ottako pahalla.
mutta noil kiksuherroilla erityisesti laukkas joka ikinen vaihto, tosin tätäkään ei ois ehkä pitäny ihmetellä ääneen.
Höh, nyt kyl vähän harmittaa että ei tultu tänne mut ens vuonna sit
höpönlöpö Laukkaa sinne tai tänne, loistavaa oli! Tunnelma oli hyvä, ja se on tärkeintä!
Itselläni oli ainakin tosi mukavaa, tuli tavattua pitkästä aikaa monia tuttuja ja sehän tietenki johti siihen että sai paljon haleja! *tirsk**hymy*
Kiitos. Oli kovin mukava iltapäivä
[q]remotion,
[/q]
Ketä oikeesti kiinnostaa? :D Mä en livenä yleensäkkään ole kuullut settejä joissa vaihdot olisivat täydellisiä ilman mitään korjailuja... En edes miltään maailmanluokan staralta tyyliin Armin.
Oli ihan nastaa. Siiderit teki tehtävänsä, musat kitkutteli miten kitkutteli muutamalla neulan pomppaamisella, väärän levyn pysättämisellä ja kilpaponin testiravauksella varustettuna
Oli kivaa ja kuvia tuli otettua jonkin verran. Jakoon ne tulee todennäköisesti vasta joskus ensi viikolla (ellei ihmeitä tapahdu), on jonkin verran duunia tässä välissä
Kiitokset ja onnentoivotukset Jonelle *sydän*
[q]tomii, 13.8.2006 20:42:
Ainiin... taisi sit joku herra ottaa Carolle(? vai oliko joku muu kuvaaja?) kunnon pultit kuvaamisesta. Oli ks. tyypillä jo turpaanvedon elkeet esillä
[/q]
Joo. koko tilanne tais alkaa siintä, kun ilmeisesti ko. kaverin ystävä/kaveri/emäntä otti kuvia pokkarillaan ja ikuistin ko. tilanteen sitten omalla kameralla. Tyttönen tuli tenttaamaan, että eihän sitä noin vaan voi ihmisiä kuvata täällä näin - johon kommentoin, että kyllä julkisella paikalla / julkisessa tilassa saa kuvata ihmisiä. Tyttönen ei siihen ilm. tyytynyt, vaan liene kertoi sitten kaveriporukassa asiasta, jonka jälkeen tämä eräs herra tuli soittamaan poskea, että varokin vittu ottamasta heistä/hänestä yhtään kuvaa. Totesin, etten ole ottanu siusta ainuttakaan ja voin vaik näyttää koko kortin jos ei usko. Rauhoittui siinä kerralla ja oli tyytyväisen oloinen ja käveli pois.
Myöhemmin olin sitte kuvaamassa takaosasta yleiskuvaa koko mestasta, ni tää sama jannu ponkasee sieltä porukan seasta pystyyn ja ilmoittaa halustaan vetää minua turpaan (ilmeisesti olin hänen mielestään kuvannut juuri häntä. Joku vois kertoa ko. kaverille, että koko maailma ei pyöri sen navan ympärillä), sekä halustaan lahjoittaa pullon käsivarren jatkeena miun otsalohkoon. Perään halusi vielä pariin otteeseen tarkistaa, että haluanko ottaa pataani johon toivotin kaverin tervetulleeksi yrittämään. Kysyin myös haluaako hän keskustella virkavallan kanssa asiasta kun en kuulemma itse tiennyt lakipykäliä julkisella alueella kuvaamisesta.
Piis ja aut
Laitahan Caro² kuva tosta jannusta jakoon.
tuossa jotain räpsyjä; http://kai.thesubmachine.com/pics/index.php?list=79&page=all
Kuvat otettu lainakameralla, oma tele ei moisiin räpsyihin riitä (kiitokset Caro^2:lle). Normaalikäytäntö, eli ilmoa mulle jos ottaa päähän että oma pärstä näkyy (kuva on n. 8h kuluessa poissa verkosta).
[q]Caro²,
klips 8<--
[/q]
Lienee parempi vaan laittaa äijiä suoraan nassuun ku ei tommonen sivistynynyt puhe kelpaa. Onneks olin niin hyvis horkissa etten selviytyny tästä nauttimaan, ois ehkä ollu valittuja sanoja ko. henkilölle :(