DREAMSCAPE 10.6.2006 @ Helsinki
Etkot käynnissä, virittäydytään illan tunnelmaan kuuntelemalla kiksua ja syömällä sokeria
...*lmao*
Ai jengil on vakaviakin suunnitelmia. Höhö. Kohta paikalle. :)
kyllä.. kohta alkaa
tänään jyrisee niin, että joko tulee paska housuun tai alkaa seisomaan
[q]astaroth, 10.6.2006 19:22:
tänään jyrisee niin, että joko tulee paska housuun tai alkaa seisomaan
[/q]
Veikkaan jälkimmäista.
Jos jonkun takapenkille mahtuu ni voisko saada bileiden jälkeen kyydin rautatieasemalle?
ei saaaatana... kerrankin bileissä tuli musiikkia
kommentit osaltani oli sit siinä
oli hauska soitella.. kunnolla bassoo oli ainaki :P
Kiva oli soittaa, mut se lounge oli vähä tylsä. Kiitos kuitenki niille muutamalle innokkaalle jotka jakso jorailla, toivottavasti maistu :)
[q]Ana-5000, 11.6.2006 14:22:
Kiva oli soittaa...[/q]
Jatkossa pitää muistaa kyl jäbää, meinaa mulla on identtistä DnB:tä levylaukussa senverran, että vois soittaa b2b jossakin jossain vaiheessa. Omalta ja Renellin osalta kiitos niille, jotka _YLLÄTTI_ meidät joraamalla. Tais olla jopa/peräti 10 ihmistä samaa aikaan heiluttamassa käsiä/jalkoja. Bitte siitä!
Shouz!
Eipä tullu huonoa musiikkia koko bileissä, kiitos artistit ja kaikki muutkin paikalle saapuneet =)
HC-PERKELE!½!
Kommentit olikin sitten mun osalta siinä.
vähä oli väsy ku suoraa laivalta mestoille, noh hyvää musaa silti \o/
mikähän se yks tykkibiisi oli, ei kyllä mitään hajua milloin tuli tai kuka soitti
kivaa oli.
[q]astaroth, 11.6.2006 13:55:
ei saaaatana... kerrankin bileissä tuli musiikkia
kommentit osaltani oli sit siinä
[/q]
eikai sulla ollut krapulaa aamulla?*nauru*
[q]Maihku, 11.6.2006 18:07:
[/q]
krapula? mä olin vielä ekaa kertaa kahdelta herättyäni ihan jurrissa. pääsin vasta äsken himaan ja nyt alkaa vasta darra puskea
[q]astaroth, 11.6.2006 18:09:
---
Maihku, 11.6.2006 18:07:
---
krapula? mä olin vielä ekaa kertaa kahdelta herättyäni ihan jurrissa. pääsin vasta äsken himaan ja nyt alkaa vasta darra puskea
[/q]
Ei mitään hätää... KOTOO TÖIHIN VAAN! xDDD
Porukkaa ei hirveesti ollu, mut musiikki oli sit sitäkin parempaa. Mayah ja Fierce & 152 Audio veti kyl semmoset setit, et meinas tukka lähtee päästä. Maijalla oli vissiin vähän "bad mix day", mut ei sitä nyt ois tarvinnu noin pahasti kirota.
Se tiski oli sen verran strategisesti korkeella et sill varmaan rupes käymään noi luontaisedut, soittamisen eelle ;)
Itselleni laitos oli enemmän kuin toimiva, harvoissa kemuissa saa soittaa selkä suorassa.
Fierce ja yksviiskakkonen soitti kyllä hemmetin hyvää matsku *sydän* Hapot iski jalkoihin kun Waily pääs puikkoihin