DELERIUM 18.8.2006 @ Helsinki w LEAMA (UK)

Back to tapahtumat O

Mä odotan tätä iltaa niin paljon

[q]Elias, 18.8.2006 15:58:
[/q]

I´m so going to shame this ass

[q]Enkeli, 18.8.2006 19:02:
---
Elias, 18.8.2006 15:58:

---

I´m so going to shame this ass
[/q]

uh?

xtempore tänne

Kohta voisi lähteä Helsinkiinpäin

hitto ku joutuu raahautuu ajoissa mestoille ku jonkun hyvä idis oli laittaa poliisi alkuiltaan soittamaan *toktok*

joo, illan paras DJ soittamassa ekana...

Poliisi ei tykkää lyhyistä seteistä ;)

*ökkö*

Kohta tänne. *sydän*

Tänne piti tuleman mutta työpäivä venyi sen verran pahasti ettei ollut enää intoa lähteä. Mutta jos huomenna pääsisi sitten treelle. Työ haittaa harrastuksia... Pitäkää hauskaa ja nauttikaa...

Liian väsy ja ei fiilistä, jään siis kotiin.

*hali**jiihaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**lmao*

about sums it up. Alakerta oli onneks

Hei,

Proteus toi Eye of the Beholder levyn vuodelta 1993 enemmän kuin mieleen eli aidoimmat klassikot olivat tarjolla.

Jonkun tanssilattialle tiputtama puhelimen näköinen härveli, kannabiksen lehti taustakuvana, on sitten palautettu narikkaan.

Hiukan palautetta... ensinnäkin olisi voinut olla seinillä aikataulut, kun ne ei näyttäny alkuunsakkaan pitävän paikkaansa. Essintyjiä en kommentoi sen enempää kuin että LEAMA ROCKS!!! ... kuuma oli.

Alakerta toimi.

Vähänkö siellä alakerrassa ois ollu hyvää musaa, mutta kun happi loppui. Yläkerran musiikista: välillä tuli tosi hyvää, mutta välillä ei iskenyt ollenkaan. Kivaa oli kuitenkin kaikin puolin.

Ja ai että oma auto rokcs! *sydän* Nyt nukkuu--->

Ikinä en oo joutunu venaa tiskillä niin kauan kun kyseisessä paikassa tällä kertaa. Ei helvetti 18 pokee ovella ja tiskillä kauhee alimiehitys. proteus oli taas onneks taattua laatua.

Tolkuton miinus 35 minuutin venaamisesta tiskillä et sai patterykossun ostettua. Jos ois ollu hardia niin ois kyllä kuollu janoon ja veden puutteeseen näillä odotusajoilla.

pää oli räjähtää proteuksen viimeisiin biiseihin *sydän* taisi jo tulla kallonmurtuma brainchildin singularityn kohdalla. muuten meni koko juttu vähän ohi *känni*

O