Svartholman Juhannus 2007 on vaarassa!
[q]Individual, 18.4.2007 20:14:
http://www.linnanjuhannus.net
[/q]
TAAS WHINE ei se oo net ku com =P
ja mua kans tosiaan pelottaa enemmän noi piripäiset ja aggressiiviset teknohomot ku jotku letkeet pajapäissää olevat paskahousut
Kyl polkkaajat ja plurkiksuilijat ounaa hopparit 6-0.
[size=6]Oikeesti hopparit on rentoa porukkaa. :)[/size]
svartholma ois ollu ihan super jees juttu, mutta ei tommoseen oikeen viitti mennä
svartholmasta teki kivvan se että voi todella jatkaa biletystä aamuun asti ja viellä aamullakin*joo* ja sai lähtee niin myöhään kun halus. tuolla tulis semmonen fiilis että kannattaa olla vekka ennenkun seuraavan jengin musa alkaa sattua korvissa
Niin..siis korjataan että siellä on oma lava molemmille (Teho ja Mixxed) Ei siis että jonain päivänä sois joku tietty musiikki!*piis* (huom. yhteensä Kolme lavaa näillä näkymin tulossa!)
[q]josbe, 18.4.2007 22:23:
Ollaanks me ja muut muuten menos?
[/q]
ollaan
siis onks nää nyt siellä linnotuksessa vai siellä keskustassa, niinku eräs postaus kertoi??
jos ne nyt jonnekin loviisan keskustaan (*nauru*) muuttaa niin aika hilusti katoaa tunnelma. Käy kuin koneistolle konsanaan helsingin muuton yhteydessä
[q]Sallakat, 19.4.2007 10:57:
siis onks nää nyt siellä linnotuksessa vai siellä keskustassa, niinku eräs postaus kertoi??
jos ne nyt jonnekin loviisan keskustaan (*nauru*) muuttaa niin aika hilusti katoaa tunnelma. Käy kuin koneistolle konsanaan helsingin muuton yhteydessä
[/q]
Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan! Ainahan saaressa oma tunnelmansa on mutta kun paikassa ei bileitä voi järjestää niin asialle ei vain voi mitää =(
ahahah mä luulin ett keskusta tarkoitti loviisan keskustaa!! mutt maalinnoituksen keskusta lienee eri asia.
[q]Sallakat, 19.4.2007 11:35:
ahahah mä luulin ett keskusta tarkoitti loviisan keskustaa!! mutt maalinnoituksen keskusta lienee eri asia.
[/q]
Tai ehkä maalinnoitus on keskustassa?
[q]Anselmi, 19.4.2007 11:36:
---
Sallakat, 19.4.2007 11:35:
---
[/q]
mulla ei tietoa paremmin löydy niin ihan yhtä hyvin voi ollakin. Eihän se loviisa iso paikka kuitenkaan ole
[q]Sallakat, 19.4.2007 11:39:
---
Anselmi, 19.4.2007 11:36:
---
---
---
mulla ei tietoa paremmin löydy niin ihan yhtä hyvin voi ollakin. Eihän se loviisa iso paikka kuitenkaan ole
[/q]
[q]Syce, 19.4.2007 11:11:
Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan!
[/q]
Ei maalinnoituksen keskustaan, vaan maalinnoitukseen keskustaan.
Kuppi kahvia Sallalle. niin hyvin se menee*vink*
Jokainen meistä on joskus vähän jäässä.
[q]Anselmi, 19.4.2007 11:44:
[/q]
ei ole mun vika. Syytän niitä eilistä, about 8 eri alkoholiannosta.
Nii ja hittooks mä tässäkin topicissa pönttöilen, en oo ees tulossa ku meen mökille!
[q]Anselmi, 19.4.2007 11:44:
---
Sallakat, 19.4.2007 11:39:
---
Anselmi, 19.4.2007 11:36:
---
---
---
mulla ei tietoa paremmin löydy niin ihan yhtä hyvin voi ollakin. Eihän se loviisa iso paikka
kuitenkaan ole
---
---
Syce, 19.4.2007 11:11:
Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan!
---
[/q]
Kyllä...keskustassa olevaan maalinnoitukseen*hihu* ei ole ensimmäinen kerta kun minua on vaikea ymmärtää*nauru*
[q]juju, 19.4.2007 09:17:
---
josbe, 18.4.2007 22:23:
---
ollaan
[/q]
Jaahas. No, ollaanko me varaamassa samaa majoitusta, vai huoliiko ne meitä enää sinne?
[q]josbe, 19.4.2007 11:48:
---
juju, 19.4.2007 09:17:
---
josbe, 18.4.2007 22:23:
---
ollaan
---
Jaahas. No, ollaanko me varaamassa samaa majoitusta, vai huoliiko ne meitä enää sinne?
[/q]
Varmaan pitää varata eri nimellä tällä kertaa ja sanoa et ollaan vaik Porista*nauru*
[q]Syce, 19.4.2007 11:11:
---
Sallakat, 19.4.2007 10:57:
---
Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan! Ainahan saaressa oma tunnelmansa on mutta kun paikassa ei bileitä voi järjestää niin asialle ei vain voi mitää =(
[/q]
Ja siks toiseks, niin oli siinä saaressakin - tai paremminkin saarelle siirtymisessä - omat huonot puolensa. Nyt vois lähtee kätevämmin takas majapaikkaan aina kun tekee mieli.
[q]Anselmi, 19.4.2007 11:50:
---
...ja sanoa et ollaan vaik Porista*nauru*
[/q]
no sitten ei ainakaan olis mitään asiaa sinne
[q]Anselmi, 19.4.2007 11:50:
---
josbe, 19.4.2007 11:48:
---
Varmaan pitää varata eri nimellä tällä kertaa ja sanoa et ollaan vaik Porista*nauru*
[/q]
Mä kelasin jo niin pitkälle, ettei ne vältsyyn enää ikinä koskaan ota sinne ketään alle 40-vuotiaita, nimestä viis Ja ymmärtääkseni niillä isännillä ei ollut mitään meitä vastaan, vaan lähinnä muut vieraat urputti niille joistain ihan pikku asioista.
[q]josbe, 19.4.2007 11:55:
---
Anselmi, 19.4.2007 11:50:
---
josbe, 19.4.2007 11:48:
---
---
Mä kelasin jo niin pitkälle, ettei ne vältsyyn enää ikinä koskaan ota sinne ketään alle 40-vuotiaita, nimestä viis Ja ymmärtääkseni niillä isännillä ei ollut mitään meitä vastaan, vaan lähinnä muut vieraat urputti niille joistain ihan pikku asioista.
[/q]
Oli se kieltämättä hiukan eksoottista*nauru* Vietä nyt siinä sitten Juhannusta kaveriporukalla, ehkä jopa hiukan railakkaastikkin(*lmao*) jonkun tuntemattoman suvun keskellä*nauru* Suku parka*eiei**nauru*
[q]josbe, 19.4.2007 11:51:
---
Syce, 19.4.2007 11:11:
---
Sallakat, 19.4.2007 10:57:
---
---
Ja siks toiseks, niin oli siinä saaressakin - tai paremminkin saarelle siirtymisessä - omat huonot puolensa. Nyt vois lähtee kätevämmin takas majapaikkaan aina kun tekee mieli.
[/q]
Kaikesta pienestä on opittu...