MILLENNIUM "ATLANTIS" 8.9.2006 @ Seinäjoki
[q]Lash!, 14.8.2006 20:40:
Mahtavaa etttä tännekkinpäin on tulossa moiset bileet... kyl näit onki sitten varrottu*aplodit*
näihin bileisiin on pakko päästä.. tarviikin alkaa kavereilta kysellä alotus/nukkumis mestaa!!
jee rupee nyt jo hypytyttään*jiihaa*
[/q]
Mulle tulee itku silmään ku en pääsekkään tänne... joutuu lauantai aamuna heti lähteen Helsinkiin ku joutuu lähteen työreissulle itäiseen Eurooppaan.. mie niin odotin näitä bileitä...*nyyh*
tekis mieli kieltäytyä mutta ulkomaan komennuksai tulee niin kovin vähän ja tahtoo tarttua niihin jokaiseen...
voi voi, kun ois kiva lähtee näihin bileisiin, mutta oon vasta muuttanut vaasaan, enkä tunne täältä vielä ketään, joka lähtis tranceileen seinäjoelle
enkä edes oikein tiedä millä seinäjoelta pääsee takasin vaasaan ennen aamun junia. Ei oo helppoa, mutta ehkä mä selviän
[q]aonize, 5.9.2006 13:45:
voi voi, kun ois kiva lähtee näihin bileisiin, mutta oon vasta muuttanut vaasaan, enkä tunne täältä vielä ketään, joka lähtis tranceileen seinäjoelle
enkä edes oikein tiedä millä seinäjoelta pääsee takasin vaasaan ennen aamun junia. Ei oo helppoa, mutta ehkä mä selviän 
[/q]
Onhan tänne paljon tulossa Vaasasta porukkaa, ei muutakuin rohkeesti privaviestiä vaan
hulabaluu
vois ehkä lähtee tänne.
[q]sts, 5.9.2006 14:33:
vois ehkä lähtee tänne.
[/q]
joudut lähtee =D
Tulossa. Itseasiassa aion olla hyvissä ajoin ja hyppään junaan jo tänään.
[q]kosmo, 5.9.2006 15:27:
Tulossa. Itseasiassa aion olla hyvissä ajoin ja hyppään junaan jo tänään. 
[/q]
Varo ettet myöhästy :D
Huomenna
pitääpä alkaa pian pakkaileen kiksukarvoja ja
treenailemaan progemahan sisäänvetämistä :P
Huomenna on siis bileet!
Missäs muuten jatkot, 2/3 Synasta ilmoittautuu heti messiin ja
viimonen kolmasosa tulee jos saa tarpeeks viinaa ;)
Kaitsu ja Albertti soitti ainakin viimeksi kun olin kuulemassa melkoisen maistuvaa kiksua. Hyvä että nyt on 2 puolta auki, tarjolla sitä perinteistä polkkaa ja sit tota ransempaakin...Proteuksellakin on nyt enempi tilaa kuin klubipuolen dj-kopissa!
Hyvä Tommi, hyvä Kerho!
Morgen ein bisschen tanzen jawohl!
Huomenna joo, mahtavat bileet varmasti tulos. 
Kyau vs Albert julkaisee sopivasti uuden artistilevynkin täs piakkoin, toivottavasti kuullaan uusia biisejä levyltäkin (muitakin kuin kiksu/walk down/are you fine). Ainaki ku Are you fine soi niin Kerho repeää liitoksistaan.
[q]anniini, 7.9.2006 18:29:
Morgen ein bisschen tanzen jawohl! 
[/q]
*känni*
[q]Peke5, 7.9.2006 18:46:
Kyau vs Albert julkaisee sopivasti uuden artistilevynkin täs piakkoin, toivottavasti kuullaan uusia biisejä levyltäkin (muitakin kuin kiksu/walk down/are you fine). Ainaki ku Are you fine soi niin Kerho repeää liitoksistaan. 
[/q]
hewetto...jooo...ja toivottavasti proteuskin heittää [size=18]uusia[/size] omia biisejään setissään...
[q]Comandante, 8.9.2006 02:30:
---
liquido, 7.9.2006 23:09:
---
Peke5, 7.9.2006 18:46:
---
hewetto...jooo...ja toivottavasti proteuskin heittää [size=18]uusia[/size] omia biisejään setissään...
---
Don't give a fuck about kyau & albert. Just wanna' hear Proteus!
[/q]
joo kuule ei vois vähempää kiinnostaa..
illallakos sitten
*känni*
[q]*M@riah*, 8.9.2006 11:19:
illallakos sitten
*känni* 
[/q]
ei kyllä, mä ainaki jään himaan kuuntelemaan yön parhaita :(