FURY - Experience 2.6.2007 @ Grand Arena, Lahti
tykkäsin. mufflerin setti oli erinomainen, sai jorata jalat rikki ja kavereita oli hyvin läsnä.
hyvän bileet kriteerit täyttyivät helposti (:
[q]opmdevil, 3.6.2007 18:41:
Tietenkin fiksu on sitten lirutellut lopun salkkarin taskumattiin ja sitten tämän taskumatin sujauttanut bootsin varteen. Tästä voi sitten naukkailla vessassa tai lontara jotain kokista tai muuta halpaa alkoholitonta mieleisekseen. Sitä paitti bootsit on erinoamiset tanssikengät.
[/q]
Ite en taas o koskaan tajunnu, kuin joku voi olla niin idiootti, että tekee moista. Samainen idiootti varmaan avautuu sitten klubbarissa seuraavana päivänä siitä - että ravintoloitsija hakee suurilla katteilla tuottoa jolla saisi omat kulut katettua, koska jengi ei a) juo mitään, b) juo raanavettä, tai mikä todennäkösintä c) juo omia viinoja vessassa.
Sitten pari kuukautta eteenpäin, sama kaveri avautunee siitä - ettei ole enää mestoja jonne voisi viedä konemusabileitä, koska ravintoloitsijat eivät halua niitä bileitä. Tässä tietysti jätetään mainitsematta, että ravintoloitsijalle konemusabileet ei tuota hevon vittua edellä mainituista syistä..
[q]Caro², 3.6.2007 20:38:
---
opmdevil, 3.6.2007 18:41:
Tietenkin fiksu on sitten lirutellut lopun salkkarin taskumattiin ja sitten tämän taskumatin sujauttanut bootsin varteen. Tästä voi sitten naukkailla vessassa tai lontara jotain kokista tai muuta halpaa alkoholitonta mieleisekseen. Sitä paitti bootsit on erinoamiset tanssikengät.
---
Ite en taas o koskaan tajunnu, kuin joku voi olla niin idiootti, että tekee moista. Samainen idiootti varmaan avautuu sitten klubbarissa seuraavana päivänä siitä - että ravintoloitsija hakee suurilla katteilla tuottoa jolla saisi omat kulut katettua, koska jengi ei a) juo mitään, b) juo raanavettä, tai mikä todennäkösintä c) juo omia viinoja vessassa.
Sitten pari kuukautta eteenpäin, sama kaveri avautunee siitä - ettei ole enää mestoja jonne voisi viedä konemusabileitä, koska ravintoloitsijat eivät halua niitä bileitä. Tässä tietysti jätetään mainitsematta, että ravintoloitsijalle konemusabileet ei tuota hevon vittua edellä mainituista syistä..
[/q]
Niin, tämä minun heittoni oli vitsi.
[q]opmdevil, 3.6.2007 20:57:
---
[/q]
Sä olet koko jätkä yksi iso vitsi :)
[q]
ompdevil, 3.6.2007 20:38:
[/q]
Ei haittaa, ajattelin silti avata sanaisen arkkuni asian tiimoilta. Jos vaikka tulisi joillekkin ihan uusi näkökulma ajatteluun (toivottavasti) :)
Onnistunut tapahtuma kaikin puolin!! Harva se kerta ku pääsee hippaamaan niin kertaakaan en oo pettyny*tanssittel**plur* Musiikki oli tykkiä! Oli kiva tavata vanhoij tuttuij ja tavata myös uusii tuttavuuksii... Kaikille tasapuolisesti kiitos! Seuraavaa kertaa ootelles*jiihaa*
Kiitos vaan.
Kaikki toimi.
Seuraavaksi parin viikon päästä Treelle ja sitten sitä syyskuuta ja Dark By Designia venailemaan :)
Oli kivaa kiitti! Muffler oli <3
korvat soi vieläki :O se johtu varmaa äärettömästä määrästä alastomia miehiä, jotka yhtäkkiä ilmesty lavalle! siit järkytyksest menee hetki selvitä. Jalat ei toimi vieläkää ja lompakko edellee tyhjä :P eli hyvä reissu! hotellis oli kyl kans hyvä meno ennen ja jälkeen oli sit jo vähä hiipunutta väkee eli meni katelles väen sammumisia ;) tampereelle sit vai seuraavaks!
[q]AgonizeR, 3.6.2007 15:43:
Huhhuh tulipahan taas tampattua jalat paskaksi. Muffler veti taas kerran erittäin hyvän setin. Ei voinut kuin nauraa paikan veden hinnalle.. 2.5e vesi johan on suolaista. Vessastahan vettä sai onneksi ilmaiseksi. Kokonaisuudessan hyvät pippalot, voluumi ois voinu olla reilusti pienemmällä. Tulpat on keksitty, mutta tietenkin ne jäi himaan.
[/q]
Ai että kun olin äsken fiksu ja quatesin väärälle, mut selitänpä uudestaan :D
Eli toi että vesi maksaa 2,5e eli paljon, on perusteltu mulle joskus näin työpaikkani pomon puolesta.
Se että porukka vetää pullon kossua ennen baariin lähtöä, ja tulee sitten baariin juomaan vain vettä, tuottaa sille baarille tasan 0e (olettaen et vesi siis ilmaista)
Sellainen ihminen joka on kotona juonut sen pullon kossua saattaa aiheuttaa baarille kustannuksia; mm; esimerkiksi kusemalla/oksentamalla johonkin "väärään paikkaan" tai aiheuttamalla esimerkiksi järjestyshäiriöitä ja tappeluita ja tuhota esimerkiksi baarin irtaimistoa. Tällöin tämä 0e tuoton ihminen on kääntynyt baarille pelkäksi tappioksi.
Toki 2,5e kraanavedestä on paljon, mutta mä ainakin ymmärsin tuon perustelun jälkeen hintaa ja politiikkaa paljon paremmin :)
Ei ollu joo mustakaan paljon porukkaa, mut mä tykkään tosta paikasta ja Lahtelaisista ( ) nii ei kyl pilannu taaskaan! Tooosi upeet decot 4 real!*super*
Kuski väsy, lähettiin 2 aikaan takasin. Mut se mitä kuulin hardin puolella oli kyl hyvää.
Ja joo! Treelle sit nextiks=)
Ja kiitos kaverit*hihu* + uudet*hymy*
[q]MesMeRise, 4.6.2007 22:01:
---
AgonizeR, 3.6.2007 15:43:
Huhhuh tulipahan taas tampattua jalat paskaksi. Muffler veti taas kerran erittäin hyvän setin. Ei voinut kuin nauraa paikan veden hinnalle.. 2.5e vesi johan on suolaista. Vessastahan vettä sai onneksi ilmaiseksi. Kokonaisuudessan hyvät pippalot, voluumi ois voinu olla reilusti pienemmällä. Tulpat on keksitty, mutta tietenkin ne jäi himaan.
---
Ai että kun olin äsken fiksu ja quatesin väärälle, mut selitänpä uudestaan :D
Eli toi että vesi maksaa 2,5e eli paljon, on perusteltu mulle joskus näin työpaikkani pomon puolesta.
Se että porukka vetää pullon kossua ennen baariin lähtöä, ja tulee sitten baariin juomaan vain vettä, tuottaa sille baarille tasan 0e (olettaen et vesi siis ilmaista)
Sellainen ihminen joka on kotona juonut sen pullon kossua saattaa aiheuttaa baarille kustannuksia; mm; esimerkiksi kusemalla/oksentamalla johonkin "väärään paikkaan" tai aiheuttamalla esimerkiksi järjestyshäiriöitä ja tappeluita ja tuhota esimerkiksi baarin irtaimistoa. Tällöin tämä 0e tuoton ihminen on kääntynyt baarille pelkäksi tappioksi.
Toki 2,5e kraanavedestä on paljon, mutta mä ainakin ymmärsin tuon perustelun jälkeen hintaa ja politiikkaa paljon paremmin :)
[/q]
Joo ehkä tuosta mun viestistä saa sen irti, että minä olen juonut sen kossu pullon ennen tuloani paikalle.. Sanoin vain mielipiteeni veden hinnasta, että se oli tyyristä. Itse join sikun kaljaa ennen paikanpäälle tuloa ja paikanpäällä join sen 5-6 kaljaa ja 2-3 siideriä. Ja kyllähän tuo 14e sisäänpääsystä on jo hyvä hinta siitä, vaikka ei mitään joisikaan paikan päällä. Pointtinani oli se, että jos veden hintana olisi ollut esim. 1e, niin olisin varmasti maksanut siitä ja ostanut "monet" lasilliset vessassa ramppaamisen sijaan. Kaikin puolin ok bileet ja hyvä bilemeininki.
Ps. Harva tulee baariin/pippaloihin juomaan vain vettä.
[q]AgonizeR, 10.6.2007 03:37:
Ps. Harva tulee baariin/pippaloihin juomaan vain vettä.
[/q]
Kyllähän niitäkin taitaa riittää..
kyllähän tuo 14e sisäänpääsystä on jo hyvä hinta siitä, vaikka ei mitään joisikaan paikan päällä.
[/q]
Ei se venue niitä bileitä järjestä = pääsylipputulot menevät harvemmin sille paikalle, jossa tapahtuma järjestetään (muutoin kuin osin ja välttämättä ei ollenkaan riippuen sopparista tapahtumajärjestäjän kanssa).
---
MesMeRise, 4.6.2007 22:01:
---
AgonizeR, 3.6.2007 15:43:
*snips*
[/q]
Lähinnä perustelin sulle miksi baarit saattaa pitää korkeeta hintaa vain vedestä. Näin yleisellä tasolla.
älkää kitiskö jostain veden hinnasta! Saksassa baarissa vesipullo (0,5l) maksaa yleensä 3-6e !
[q]Mellu-, 10.6.2007 18:11:
älkää kitiskö jostain veden hinnasta! Saksassa baarissa vesipullo (0,5l) maksaa yleensä 3-6e !
[/q]
Niijust älkääkä kitiskö niistä Helsingin keskustan asuntojen vuokrista, ettekste tajuu miten kallista Lontoossa on asua?!
[size=1]Mellun vika.[/size]
[q]Juhgu, 10.6.2007 18:16:
---
Mellu-, 10.6.2007 18:11:
---
Niijust älkääkä kitiskö niistä Helsingin keskustan asuntojen vuokrista, ettekste tajuu miten kallista Lontoossa on asua?!
[size=0]Mellun vika.[/size]
[/q]
Vttu juhgu *släp* en leiki sun kans enää ikuna :D
[q]Mellu-, 10.6.2007 18:17:
---
Juhgu, 10.6.2007 18:16:
---
Mellu-, 10.6.2007 18:11:
---
[size=0]Mellun vika.[/size]
---
Vttu juhgu *släp* en leiki sun kans enää ikuna :D
[/q]
nyt se hiekkapaperi pois sieltä nivusista ja PLUTTIA KEHII SAATANA! *SYDÄN*
Nii just. Asukaa Vantaalla ja juokaa kaljaa.....PRKLE