BEATFORMERS 24.11.2006 @ Tampere
Tänään!!
[q]Infekto, 24.11.2006 14:30:
Tänään!!
[/q]
jatkot!
kohta starttaa auto kohti tampesteria!! mmm breiksiä ja bilejunkkaa *känni*
TÄNÄÄÄN !!!!!!!
Laitetaan nyt tännekin: Jos joku on matkustamassa Turusta näihin bileisiin autolla ja kyytiin mahtuu yksi sisäsiisti henkilö, niin ilmoitelkaa! Osallistun tietysti matkakuluihin.
Meillä jatkot?
Aika tuntuu pysähtyneen
AQUASKY *sydän*
Vihdonki!
Tätä onki taas odoteltu*jiihaa*
[q]laite, 24.11.2006 17:34:
Laitetaan nyt tännekin: Jos joku on matkustamassa Turusta näihin bileisiin autolla ja kyytiin mahtuu yksi sisäsiisti henkilö, niin ilmoitelkaa! Osallistun tietysti matkakuluihin.
[/q]
Kyseinen herra kusi kerran mun kengälle.
[q]benn, 24.11.2006 18:46:
---
laite, 24.11.2006 17:34:
---
Kyseinen herra kusi kerran mun kengälle.
[/q]
Mut en autossa!
Hemmetin hauskaa oli.
Hank&Hassive pisti hävytöntä kikkailua 4 dekillä ja Aquaskyn loppusetti oli kans aika vahvaa liekitystä.(Suoraabiittiä tuli illan aikana ehkä ohuelti liikaa ...syyllinen itsekkin )
Tattista vaan porukalle jälleen!
Nyt meneekin sitten varmaan pari kuukautta seuraavaan.....
Joo... tasabiitti häiritti, mut ens kerralla vois olla junkat.
Mikähän se yks jytäbiisi mahtoi olla, mikä tuli ehtoon aikana ~3 kertaa? :) En sen kummemmin osaa kuvailla... Tiukka oli meininki! Tasabiitti oli oikein jees minun makuuni.
YO:lla on nykää aina kivaa
Aquaskyn kaksi ekaa biisiä?? Tarjoan oluet jos spottaa molemmat...
ihan jees-meininki. Tasabiitit ei maistunu mulle, mut Infekton loppuillan junkat oli päällikkömenoa.
Täytyy tulla toistekkin.
[q] tasabiitti häiritti, mut ens kerralla vois olla junkat.[/q]
Seuraava kerta on takuulla semmosta rumpujen päristelyä että oksat pois.
Enemmän infoa kohtapuoliin,jos kaikki menee putkeen niin aika legenda vieras tulossa.....*vink*
Tiukka oli meininki!!! Hauskaa riitti ja... *jiihaa**tirsk*
auuu ! taas jäi hyvä fiilis illasta, mieletöntä settiä! kiitos taas.
Oli jees biveet! :)
Tosin jossain vaihees vola tais olla vähän turhan koval, kun korkeet löi niin, että korvas tuntu sellanen pisto :D (earit kunniaan). Tosin tää effekti nosti fiilist suht. hyvin!
Huomasko kukaa, että joku virtsas tanssilattial?! Meininki oli ku viidakos :S