Mitä? Täähän on perseestä!

Back to häröily O

TALVI!*dissaa*

Minun selkä!!!

[q]PuuhaOsku, 8.11.2006 21:20:
Minun selkä!!!
[/q]Mä oon todennu kans et mun selkäki on perseestä :( Vitun skolioosi

Minun selkä!!!
[/q]

join the club :(

[q]Nectarine, 7.11.2006 12:13:

* Pe ja la illat baarissa
[/q]

Joutuu peesaamaan. Opiskelijabileet ihan yleisesti aina sekä perjantai ja lauantai-illat _vapaalla_ baarissa. Etkot ja jatkot on kyllä kivoja, mutta sen baariosuuden vois passata siitä välistä.-)

Minun selkä!!!
[/q]

Joo on sama tilanne selän kanssa. Mut viina on se päällimmäinen juttu mikä on just nyt perseestä...

Sunnuntait.

Camembert juustot. Ennen upposi oikein hyvin, nyt ei mee valkohomejuustoista kuin brie-juustot (jotka onkin sitten übernamia)

päätä särkee... lujaa... HÖH

[q]JuHnu, 7.11.2006 11:04:
---
nethr, 7.11.2006 10:53:
Björn Borgin tuotteet. Aivan laadutonta rapaa Ei enää koskaan....

---

aivan samaa mieltä,,,,
[/q]

Mä en muutenkaan välttämättä haluaisi pitää jalassani kalsareita, joissa on toisen miehen nimi, se on aika

[size=6]ja joo siis tekeehän ne muutakin, mut itellä ollut vain joskus ex-tyttöystävältä lahjaksi saadut bokserit...[/size]

.pi.

Jonkun aikaa ei oo maistunu pätkääkään mikään ruoka missä on kebab-lihaa.. hyi hitto!
Oon varmaan niin monta kertaa oksentanut kebabruoan et se on alkanu tökkimään..

[q]remotion, 7.11.2006 10:39:
mäkkisafka, ennen tuli käytyä melko useinkin mutta pari vuotta ollut aika hyvin kuivilla. ehkä 5 kertaa vuodessa tulee käytyä.
[/q]

Mä en oo koskaan tykännyt siitä, enkä oo voinut ymmärtää miten jotkut siitä pitää

Loma o perseestä ... se o niin syvällä siellä et edes paalutuskoneen ei tartte pelkää et se vastaan tulis :P

Niskakivut....Niskakivut mitkä on jo jatkuneet pitkään :(

huonoja käsiä kierros kierrokselta texas hold 'emissa. Rahat vaan hupenee, stna!

Elämä tai itseasiassa sen puute.

1. TUNE OF THE YEAR: Above & Beyond ft. Zoë Johnston - Good For Me ASOTin mukaan

helsinki scorchin'

toi biisi tulee joka bileissä joku 18 000 kertaa, ei vaan enää jaksa sitäkään vähää

häkämyrkytys.

luulin et olis tullu vähän euforisempi ja rauhallisempi olo mut lens vaan laatta, sekoilutti, ei nähny mitään ja päätä särki niin helvetisti. en suosittele kenellekään, pidetään ne kynttilät kotonakin turvassa vaikka oma tilanne oli vähän eri.

bilia..

O