ILLUSIONS PRODUCTIONS, Traditional first party of the year 1.1.2007 @ helsinki

Back to tapahtumat O

[q]MaaKoz, 21.11.2006 23:32:

[/q]

Ei Orkideaa alakerrassa?

:(

Ouuu jesjesjes !!!

UI *iloinen**jiihaa*
tänne ehottomasti taas raahauduttuva*joo*
viime uv bileet oli kivat

Perinteisesti tänne varmasti kyllä!

Cool!

Uu mama. Täällä olis loistavaa aloittaa vuosi.

[q]Saara, 21.11.2006 23:35:
Ei Orkideaa alakerrassa?

:(
[/q]

Veikkaisin, että orkidean poissaoloon voi olla syynä unity, joka järjestetään 31.12.

Mutta noin muutenkin todella toivoisin, että alakerta olisi auki. Viimevuonna alakerran aukiolo pelasti paljon ja tunnelma siellä oli samanlainen kuin joskus vuosia sitten. Jos nyt juhlii vuoden alkamista pidempään etkoilla+unityssä+illussa niin alakerta todella olisi tarpeen.... ei sitä muuten jaksa.

Tänne jos jaksais.. Saa nähä miten kisakunto kestää näin talvella kun on synkkää ja pimeää

[q]ville, 22.11.2006 08:55:
Mutta noin muutenkin todella toivoisin, että alakerta olisi auki. Viimevuonna alakerran aukiolo pelasti paljon ja tunnelma siellä oli samanlainen kuin joskus vuosia sitten. Jos nyt juhlii vuoden alkamista pidempään etkoilla+unityssä+illussa niin alakerta todella olisi tarpeen.... ei sitä muuten jaksa.
[/q]
Missäs tuo chillout sitten olisi jossei alakerrassa?

[q]toma, 22.11.2006 09:25:
---
ville, 22.11.2006 08:55:

---

Missäs tuo chillout sitten olisi jossei alakerrassa?
[/q]

Alakerrassa se varmaan on kun niin tuolla sanotaan :)

Joko mä olin täysin puusilmä tunti sitten ja missasin ton chilloutin tai sitten se on lisätty siihen tässä tunnin aikana. Väsymystasosta päätellen veikkaisin, että olin puusilmä

Ei helvetti, illut! ei tartte kauaa miettii missä olis vuoden 2007 ensimmäisinä tunteina *sydän*

Tännetännetänne...!

Jumalauta, Täältä se vuos taas perinteisesti alkaa....

Käy, Käy! *aplodit**aplodit**aplodit*

jee illut..
syntyykö perinne. vai kuoleeko se jo alkuunsa(pun intended)

voitte alottaa vedonlyönnin*aplodit*

Oijoi. Nyt vaan toivomaan, ettei osu vuoden ekalle päivälle aamuvuoroa.

Haluun

Tab ja Kylven! *sydän*
hmm.. mun tokat uv illut ever... viimeks mut raahattiin väkisin...*igor*
JA NYT EI TARTTE KAHTA KERTAA PYYTÄÄ!!!!!

Ainut ja oikea tapa aloittaa vuosi

O