JACK - The Grand Reopening 9.2.2007 @ Helsinki
[q]jonit, 9.2.2007 22:19:
Ja Jackkiin, toivottavasti rokkaa yhtä hyvin kuin edellinen :)
[/q]
Rokkaa*pepsodent*
Voi voi... Olin niin odottanut iltaa, muttei sit päässyt enää sisälle. Ens kerral sit ajois mestoille. Harmittaa kovasti...
No... olipas... parasta vikat elektrot.
voi teitä kuosiset ihmiset..
.. voi teitä ystävät..
katotaanhan kuinka paljon hävettää valokuvat..
Mä sain Lyralta pusun! Ja Anqaltakin. Oli vitun hauskaa olla tosi piiiiiiiiitkästä aikaa pilettämässä, tuli jopa tutustuttua peräti kahteen aivaan uuteen ihmiseen, mikä oli todella piristävää. Musiikki kuulosti hyvältä. väkeä oli tupa täynnä ja jonottamiseen pakkasessa meni tunti, mutta eipä nyt oo mieli maassa. Kiitos Tapsa ja Ana ja Toni, kutonen toimi mestana erittäin hyvin ja oli sopivan intiimi ja pieni. Mahtavat, Jaakot, tuun todellakin uudestaan!
Keisha approved (tm)
[q]Lyra, 10.2.2007 04:30:
voi teitä kuosiset ihmiset..
.. voi teitä ystävät..
[/q]
Ensimmäistä kertaa 6. linjalla ja kokemus oli mielenkiintoinen.. tönästiin melkein kumoon, vessassa hispanjoolat varasivat toista vessaa porukalla.. Mitään mihin en muista törmänneeni rosessa aiemmin. Tanssilattia toimii tuolla paremmin, kyllä, tilaa on.
Rosesta jäi noin venuena _minulle_ parempi mieli..
Ja takas itse iltaan:
Tapsa aloitti rautaisesti settinsä, toka biisi sit tiputti tason siihen että nyt soitetaan perus elektrohousea.. Mutta, onneksi tapsa paransi ja vaihtoi housempaan meininkiin.. Ennen tapsaa toimi kans ok, kiitos miksi-cd:stä jne.. Ja loppu toimi ok, harmi vaan että sekaisin olevaa jengiä oli ehkä vähän liikaa ympärillä joita väistellä.
Krista, Janne, kiitos hyvistä "uusista" tuttavuuksista, ilta toimi aika 100-1 sen jälkeen. (ja btw, Janne, Krista oli se joka kaatoi sen sun juoman just kun valomerkki tuli ;-)
Ja muuten, nähdään rosessa ensi kerralla, 6. linjaa harkitsen kaksi kertaa jatkossa.
Ajatuksissa oli jopa tulla tänne..Hauskaa, näin sanan electroHOUSE...Kiitän onneani, etten valinnut tätä tietä. Älkää pliis sekoittako jotain electroa houseen.
Siis en ollut bileissä, joten I will shut my fcuk shut up. :)
[q]jonit, 10.2.2007 04:47:
Krista, Janne, kiitos hyvistä "uusista" tuttavuuksista, ilta toimi aika 100-1 sen jälkeen. (ja btw, Janne, Krista oli se joka kaatoi sen sun juoman just kun valomerkki tuli ;-)
Ja muuten, nähdään rosessa ensi kerralla, 6. linjaa harkitsen kaksi kertaa jatkossa.
[/q]No perhana mitä tekevät tuopit niin ohuesta lasista et ne paukahtavat rikki kun vähän piccolopullolla napauttaa :D
Ulkona oli hyisen kylmää odotella että josko sitä joskus vielä pääsee sisään siinä vaiheessa kun ilmoitettiin että paikka on täynnnä, mutta odotus palkittiin. Volaa olisi mun kärsineille korville voinut olla enemmänkin, mutta niin mä varmaan sanoisin vaikka olisi kajarit teipattuina korviin. Kivaa balearic-soundia tuli lopussa, mutta jäin oottamaan vielä niitä kolmea lisäencorea ,) Ja oli luksus nähdä tuttuja pitkästä aikaa vaikka aika harvassa olivatkin, onneksi kerrankin kertyi myös uusia tuttavuuksia. Ekat jaskat, tuskin viimeiset... And Jack had a groove...
[q]keisha, 10.2.2007 06:49:
No perhana mitä tekevät tuopit niin ohuesta lasista et ne paukahtavat rikki kun vähän piccolopullolla napauttaa :D
[/q]
Niin joo, lasi rikkoontui, ei sitä kaadettu.. Seison korjattuna, humalainen mieli taas muisti omiaan jne :P
"merkkipäivät" ja kunto sen mukanen*känni* Ois voinu ehkä jaksaa vähä pidempää mut vanhuus ei vissii tuu yksin :P Nii ja ne nimet! Joidenkin ihmisten nimiä on vaa todella vaikee muistaa päissää*tirsk* Anteeksi vaan tuosta*enkeli* Kiitosta vaa kaikesta järjestäjille.*piis*
Kuudennella pitkästä aikaa, onneksi tultiin just 23 pintaan, päästiin sisälle ilman kummempia jonotteluita. En tiedä johtuko sit taas siitä, et oltiin Pitkänsillan toisella puolella, mut juuri toi mainittu kuosaus oli ehkä näkyvämpää kuin Rosessa tai keskustan paikoissa ylipäätään.
Lil' Tonyn setti uppos odotetusti mulle parhaiten, tuli mieleen vähän jotkut Kerman ajat, loppuiltakin oli ihan maistuvaa. Hauskinta koko illassa oli kuitenkin ehkä se, että pikkusiskoni oli ekaa kertaa bileissä ja tykkäsi ihan mielettömästi, kyseli heti et koska uudestaan! :)
Olipas mukava ja onnistunut ilta ja bileet. Hyvää musiikkia, hyvää seuraa ja hyvä fiilis - kiitos
Tääl oli varmaan HIEMAN parempi musa kuin Guetta/Corsten-iltamissa..
[q]Huggu,
Eikös tänne ollut ikäraja 22 ja lakkateinien piti olla Colorssissa?
[/q]
Stokiksessa oli paljon myös meitä raviemme veteraaneja nuorten lisäksi. Ja jengi veti pullosta suoraan ja häpäeilemättä kaljaa *känni* Ei valitettavasti päässyt Jackissa käymään, mutta oliskohan eilen ollut vielä mahtavampi tunnelma sekä Stokiksessa että Assaultissa?
Valokuva-automaatin satoa reilun 140:n kuvan verran osoitteessa http://www.jackthehouse.org
Kuvat menevät aikajärjestyksessä: ekat kuvat ovat juuri ennen pilkkua ja viimeiset heti ovien aukaisun jälkeen.
ekaa kertaa sekä itse raflassa että jack bileissä. tosi hauskaa olikin. Tanssin about sen 5 minuuttia ja loput ajan juteltii frendien kanssa, en kyl ees muista mitä oon koko illan jutellu. Musa oli kyl tosi hyvää ja koko ajan teki mieli mennä tanssimaan mutt olin sen verran plekseissä ettei mitää rajaa. Tultii onneks siinä klo 23 ennen niin ei tarvinnu jonottaa ku reilu 5 minuuttia. Itse asiassa kuvittelin sen olevan vielä pitkä jonotus, ennen ku törmäsin kaveriin narikassa kun oltiin lähdössä klo 2 aikaan. Se kertoi olleensa jonossa puolesta yöstä asti oliks niin hirvee jono huh noilla pakkasasteilla.
tosi kivat bileet, kivaa musaa ja ihan jees paikka mitä muistan siitä. kyllä täytyy seuraavan kerrankin tulla, hyvissä ajoin tietty.
edit: hei camoon kuka toi linssilude on noissa kaikissa kuvissa. tai no ei mua kiinnosta kuka se on vaa ett miks se on jokaisessa kuvassa. Ugh (siis ainakin näköjään kokonaisessa ekassa rivissä..)
[q]Orion, 10.2.2007 17:35:
Valokuva-automaatin satoa reilun 140:n kuvan verran osoitteessa http://www.jackthehouse.org
Kuvat menevät aikajärjestyksessä: ekat kuvat ovat juuri ennen pilkkua ja viimeiset heti ovien aukaisun jälkeen.
[/q]
Onko tuolla sivuilla joku taustamusa tms.? Jää ilkeästi jumittamaan luureihin eli toisin sanoen ei ainakaan mun ff:llä toimi...galleria tulee tosin näkyviin.
[q]AlexS, 11.2.2007 12:47:
Onko tuolla sivuilla joku taustamusa tms.? Jää ilkeästi jumittamaan luureihin eli toisin sanoen ei ainakaan mun ff:llä toimi...galleria tulee tosin näkyviin.
[/q]
Sven-setä siellä taitaa kertoilla asioita, mutta toistaa vähän itseään. Näin siis mun Safarilla.
[q]serge, 12.2.2007 00:29:
---
AlexS, 11.2.2007 12:47:
---
Sven-setä siellä taitaa kertoilla asioita, mutta toistaa vähän itseään. Näin siis mun Safarilla.
[/q]
juu sahavaarilla tuntus pelittävän ilman ongelmia. GUTE LAUNE LEUTE !