Mikä jännittää?

Back to häröily O

Perjantai. Pääsee pitkästä aikaa näkemään ystejä ja bilettämään!

[q]$, 1.12.2008 08:00:
Peruuko Linda klo 9 lähdön vai ei.

Korvaava paatti lähtee vasta 11.30, ei viitsisi hengata satama-alueella montaa tuntia.
[/q]

mein piti lähtee pe ysiltä, mut kaikki sen päivän lähöt oli peruttu. saatiin sit vaihtettuu viking xpresiin, joka lähti 11.30 ja dokaamisekshan se aamupv sit meni *känni* rairai, olihan pikkujoulut :D:D

Työhaastattelu perjantaina :)

Tän päivänen atk:n koe... Kurssi loppu jo pari kk sitten, en muista enää yhtään mitään eli en salee pääse läpi ja joudun uusii koko paskan o_0

Vähän jänskää, et miten tästä viikon hässäkästä selviää.

[q]pirpeli, 16.12.2008 12:07:
Vähän jänskää, et miten tästä viikon hässäkästä selviää.
[/q]

nou hätä!

phihihi

joulupukki..!

Huomenn koe.

Huominen, 21 tuntia ja mä oon koneessa matkalla toiselle puolelle palloa.. Ja nään kuukausien odotuksen jälkeen mun Huhh.. Matkakuume

[color=darkgrey] Pasilan paluu,
Kulttisuosion saavuttanut animoitu poliisisarja Pasila ja särmikäs nuorempi konstaapeli Pöysti palaavat Kakkoselle tammikuussa 2009.

Poliisiaseman kirjava joukko aloittaa uusin jaksoin 19. tammikuuta. 12-osaisessa sarjassa Pöysti joutuu mediafarssiin, käy freudilaisella ja jungilaisella psykiatrilla, lähtee Goalle ja löytää tosirakkauden. Uusien osien jälkeen nähdään edellisen tuotantokauden osat.[/color]

http://ohjelmat.yle.fi/pasila/etusivu

19.1.2009 klo 9. Round II.

MindCore Presents ANGERFIST LIVE 14.3

[q]MRC, 19.1.2009 08:15:
MindCore Presents ANGERFIST LIVE 14.3
[/q]
Heh, tämä jännittää minuakin. Tulee olemaan Soustin ensimmäinen kosketus tälläiseen maailmaan ja myös pisin matka, mitä olen autolla ajanut, mutta innolla tuota odotan joka tapauksessa.

Vaalitulos. Oon nimittäin ehdolla Varsinais-Suomen kuvantamiskeskuksen johtoryhmään henkilöstöjäseneksi ja mulla on vain yksi vastaehdokas joten on 50/50 tsäänssit. Homma ei sinänsä ole mikään ihmeellinen mutta johtoryhmän jäsenenä olisi mahdollisuus päästä vaikuttamaan koko kuvantamiskeskusta koskeviin asioihin ja valittamaan suoraan johdolle ruohonjuuritason ongelmista joita tässä laitoksessa riittää yllinkyllin. Vaali pidetään 4.2.2009.

[q]ipe, 29.1.2009 13:10:
Vaalitulos. Oon nimittäin ehdolla Varsinais-Suomen kuvantamiskeskuksen johtoryhmään henkilöstöjäseneksi ja mulla on vain yksi vastaehdokas joten on 50/50 tsäänssit. Homma ei sinänsä ole mikään ihmeellinen mutta johtoryhmän jäsenenä olisi mahdollisuus päästä vaikuttamaan koko kuvantamiskeskusta koskeviin asioihin ja valittamaan suoraan johdolle ruohonjuuritason ongelmista joita tässä laitoksessa riittää yllinkyllin. Vaali pidetään 4.2.2009.
[/q]
noni eli avaja sanainen arkkusi =P

[q]ipe, 29.1.2009 13:10:
[/q]

Ohhoh. Sun pitää pitää joku vaalikampanja :D Aika hienoa, jos pääsisit. Kutka sen vaalin päättää ja äänestää?

[q]pirpeli, 29.1.2009 16:19:
---
ipe, 29.1.2009 13:10:

---

Ohhoh. Sun pitää pitää joku vaalikampanja :D Aika hienoa, jos pääsisit. Kutka sen vaalin päättää ja äänestää?
[/q]

Kirjotin jo itestäni "mainospuheen" joka julkaistaaneen koko VSKK:lle lähetetävässä infosähköpostissa. Äänestykseen voivat osallistua kaikki kuvantamiskeskuksen työntekijät ja äänestys suoritettaneen jo huomisesta alkaen. Tulos selviää siis ensiviikon aikana.

Elämä vähän liikaa just nyt :D *känni*

Bussimatkat kun on ripuli

O