Mikä jännittää?
Pääseköhän sitä kouluun vai ei.
Huominen ihan kamavasti...mitäköhän yöstä tulee?
omg omg omg siis apua apua *pökr*
[q]mayah, 7.6.2007 20:54:
---
sune, 7.6.2007 20:52:
---
Hei, ei tää ollu mikään "Jännittää" -topikki, vaan "MIKÄ jännittää"-topik. Et hiukan nyt kansa vaatii lisää infoa :D
[/q]
Hähä, en kerro! *salamyhkäistel*
jännittää tuleeko uni viime yönä yrityksistä huolimatta vaan vähän yli 3h unta takana, ja pelkään et sama jatkuu. Viel kun on näin kuuma!
Se, et hesalaisil olis jotain secret techii lauantain regionalseis ja et sen takia saa tukkaansa 100-0
tarkotushan on mennä viemään suolaillen hesalaisilta paikat sm-kisoihin ja sieltä tietysti sitten voitto ja pääsy worldseihin :)
Nördellä on nörden pelot hahahha
vitut, mua ei jännitä mikään missään ikinä... turhaa hommaa...
[q]mayah, 7.6.2007 20:54:
---
sune, 7.6.2007 20:52:
---
Hei, ei tää ollu mikään "Jännittää" -topikki, vaan "MIKÄ jännittää"-topik. Et hiukan nyt kansa vaatii lisää infoa :D
[/q]
Mä tiedän..*vink*
Se, kun pääsen töistä. Aion mennä uimaan. Jänskättää.
[q]sune, 7.6.2007 20:52:
[/q]
mä tiedän aivan varmasti... se ei voi olla jännittämättä mua jännäis ainakiiiii.. *pökr*
No nyt haastiksen jälkeen jännittää viel kahta kauheemmin :D
Tämmönen mä oon...toivottavasti tulee iloisia uutisia^_^
Milloin saan kesäkuun vuokran maksettua.*poks*
Lemmikkini maanantainen leikkaus. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saan pitää pikkuiseni vielä monta tulevaa vuotta. *sydän*
Huomenna kotihoitoon hoitamaan vanhuksia.
jännittää ihan kaikki nyt
Nysse alkoi. Puhelin soi.*pökr*
Huominen.*pökr*
Jännittää vähäsen et kerkeenkö oppimaan kaiken oleellisen uudessa duunissa ennenku mun perehdyttäjä jää kesälomalle ja joudun jossain välissä yksin palloilee asiakkaiden kanssa :C
Tänään tuli päätös sotilaallisen kriisinhallinnan toimintavalmiudesta. Saas nähdä käykö kutsu.
En mitään tämän tapaista löytänyt nopealla silmäilyllä, joten ajattelinpa perustaa uuden topicin aiheesta.
Eli, mikä jännittää?
Itse olen oikea jännittäjien jännittäjä. Jännitän kaikkia esiintymisiä ihan kauheasti, tenttejä, bileitä, uusia tilanteita, matkoja ja joskus tuntuu, että jännitän ihan ilman selvää syytäkin.
Tänään jännittää ihan hirmusti, kun huomenna on ensimmäinen haastattelu opinnäytetyöhöni. *jännittäjähymiö*