YouTube -appreciation thread

Back to tv, radio, leffat, web O

Eddie Halliwell liekeissä

Ei tainnut olla vappuna ihan samaa tasoa...

Ja sitten asiasta kolmanteen eli loistovideo leopardin ja paviaanin kohtaamisesta.

[q]pyhimys, 7.5.2007 23:01:
Ja sitten asiasta kolmanteen eli loistovideo leopardin ja paviaanin kohtaamisesta.

[/q]
Tää oli ihan mieletön*plur* Jopa tällainen kovis herkistyi*hihu*
Meillä olisi niin paljon opittavaa eläimiltä.

Apocalyptican versio Seemann biisistä feat. Nina Hagen *sydän*

Samuel L. Jackson coaching junior hockey

Jaaha - näitä Suomen klubiskeneen ja heti

Mobyn Disco Lies-biisin video:

Aika jännä.

[q]_-JackaL-_, 12.5.2007 13:59:
Jaaha - näitä Suomen klubiskeneen ja heti

[/q]

Haluut tehdä suomen klubiskenestä Seduloiden kaltaisia juottoloita lorttoineen? Kyllä mäkin tisseistä ja perseistä pidän, mut jotain rajaa...

[q]ezzy, 14.5.2007 21:30:
_-JackaL-_, 12.5.2007 13:59:

---
Haluut tehdä suomen klubiskenestä Seduloiden kaltaisia juottoloita lorttoineen? Kyllä mäkin tisseistä ja perseistä pidän, mut jotain rajaa...
[/q]

No aina ei voi voittaa.... Toinen pitää tyttärestä, toinen äidistä, kolmas taas hesburgerin madallus sarjoista*vink*

Ei Sedulla ja viinalla tarvii olla noiden kanssa mitn tekemistä mutta kyllä sitä jotakin juotavaa olis hyvä olla jos tuollaisessa seurassa pääsee polkkaamaan koko illan.

Makunsa kullakin.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135227110203

Kaunista - Täällä kotosuomesssa opettaja nostanut kunnianloukkaussyytteen 15-vuotiasta kundia kohtaan joka oli laittanut opettajansa julkisessa tilaisuudessa esittämän laulun YouTubeen otsikolla "Karaoke of mental hospital" :D

En tiedä kuuluuko tämä tänne appreciation threadiin sen perinteiden mukaisesti kun ei ole enää videota mihin linkata, mutta itseäni tämä ainakin viihdytti suunnattomasti :D

[q]H3li, 15.5.2007 19:39:
en jaksanu kattoo onks tää jo :
http://www.quixoticals.com/2007/05/these-guys-need-girlfriends.html
[/q]

voi tätä myötähäpeän määräääää!!!!!!!!!!!

Vanha herra Buddy Rich näyttää nuoremmilla mallia, miten niitä rumpuja oikein soitetaan

[q]mikke, 4.5.2007 01:47:
ja kertakaikkiaan loistava ja hauska (muutamaa osiota lukuunottamatta) kokoelma pieleen menneitä "stuntteja"

en muista koska oon viimeks nauranu puoltoist minuuttia näin hervottomasti, voi LOL

[/q]

Tämmöset vahingonilojutut on kyl siitä jänniä et nää jakaa porukan aika tasaan kahtia - toisten mielestä hulvattomia, toisten mielestä täysin mauttomia. Ilmeisesti keski-euroopassa näistä tykätään.

[q]sapeli, 15.5.2007 13:58:
---
mikke, 4.5.2007 01:47:
ja kertakaikkiaan loistava ja hauska (muutamaa osiota lukuunottamatta) kokoelma pieleen menneitä "stuntteja"

en muista koska oon viimeks nauranu puoltoist minuuttia näin hervottomasti, voi LOL

---

Tämmöset vahingonilojutut on kyl siitä jänniä et nää jakaa porukan aika tasaan kahtia - toisten mielestä hulvattomia, toisten mielestä täysin mauttomia. Ilmeisesti keski-euroopassa näistä tykätään.
[/q]

No et voi väittää ettei toi jälkimmäinen ois ollu aivan järkyttävän hauska

[q]sapeli

Itse asiassa kävi kyrpimään 'jekutettujen' ihmisten puolesta, oli kyllä hymyily kaukana. Meikä ainakin ensin kuvittelee kuinka inhottavaa olisi jos noin kävisi itselle - ensin säikähtää, sitten meinaa hukkua, joka tapauksessa kastuu vaatteet ja kengät ja kaikki läpimäriksi (ja vieläpä kaukana kotoa), ja sitten vielä päätyy telkkaan ja/tai youtubeen naurun kohteeksi.

Ei huvita.
[/q]

Ok...

My Hands Are Bananas

Veti aika sanattomaks...

[q]mikke, 15.5.2007 14:35:
---
sapeli, 15.5.2007 14:33:
---
Funktion, 15.5.2007 14:30:
-nips-
---
joo, paitti että toi on mitä todennäköisimmin lavastettu piilokamerajutuksi, en usko että kukaan olis niin rohkea että tekis ihmisille tolleen ihan randomina :) Vois tulla aika kalliiks ohjelmantekijälle.
[/q]

Ehkä tämä yksittäinen onkin, mutta näitä on pilvin pimein. Välillä kun olen muorin luona ja katsotaan telkkaa, siellä tulee ohjelmien välissä näitä piilokamerajuttuja mitkä on kuvattu tyyliin saksassa jossain kaduilla tai ostoskeskuksilla. Ei taatusti ole lavastettuja. Mun mielestä menee ihan samaan kategoriaan - en vaan näe näissä mitään hauskaa.

Mutta olen kyllä itsekin miettinyt kuinka vahingonilo tuntuu tosiaan olevan joillekin se paras ilo, mutta itse vaan jotenkin lapsena hokasin kuinka inhottavaa se on kun itselle nauretaan, ja tajusin että ei siitä varmaan muutkaan pidä. Ei vaan ole sen jälkeen huvittaneet tämmöiset ollenkaan.

Kiwi!

<3.

[q]Lyylikki, 15.5.2007 20:06:
---
H3li, 15.5.2007 19:39:

---

Eiiih...voi pojat pojat...

[/q]