YouTube -appreciation thread
Repesin. Repeän. Tulen repeämään. :D*piis*surrealistista sarkasmia!
Brian Molkon haastattelu So Graham Nortonissa parin vuoden takaa, Graham asentaa yleisössä olevalle naiselle perhosen ja kun Brian laulaa se värisee :D:D:D
Ihan huippu.
Ja ah et Brian on aina Brian
[q]trusti, 11.9.2007 15:50:
britneyfanin tilitystä suoraan sydämestä
[/q]
APUA!!! :DD
vittu mikä sekopää
[q]zaler, 11.9.2007 22:14:
---
Zenni, 11.9.2007 19:38:
Britneyn "comeback" MTV Video Music Awardseissa:
Kukin tehköön johtopäätöksensä..
---
joku on "vähän" lihonnut..
voi britney..
[/q]
Aika hyvin se mun mielestä on onnistunu laihtumaan enemmän "vanhan itsensä" näköiseksi, mut se liikku ku puupökkelö eikä vaikuttanu ollenkaan välittävän esiintymisestään... Michael Jacksonillahan oli aika sama tilanne.
[q]Jone, 12.9.2007 10:54:
Väli 02:13-02:37 aiheutti totaaliputoamisen eikä mene vanhaksi useallakaan katsomisella.
[/q]
I feel you.
[q]Santutar, 11.9.2007 22:33:
---
zaler, 11.9.2007 22:14:
---
---
voi britney..
---
Mun mielestä oli kuiteski ihan kivas kunnos*ding* Mutta biisi ja moovit...noh... kura on aina kuraa*sars*
[/q]
Ihan ok kunnos kehollisesti. Tosin vaikutti ku se olis ollut aineis tm. Eipä siltä onnistunut mikkään.
Sääli sinällään tuo britneyn juttu. Kun sehän vähän niinkuin voitti tuon competitionin. Simpsonoonin tyttösen sekä akileerajan että kanssa ollen se popin uusi princessa... Noh ehkäpä nuo kaksi muuta sai siitä back bonee ja jaksoivat tehdä duunia. Kun taas Briteney noh.. Voittajan hyvä vetää kamaa kunnes ollaan Down Under =P
[q]Takyon,
britneyfanin tilitystä suoraan sydämestä[/q]
siis MITÄVITTUUUUU?
[q]Zenni, Britneyn "comeback" MTV Video Music Awardseissa:
(Invalid youtube)
melki surullista.
neiti on kyl selkeesti jossain romppeissa
ku hädin tuskin pysyy ees pystyssä.
biisi on aivan täyttä paskaa, eikä mimmillä tosiaankaan
näytä olevan sitä vanhaa intoa tossa hommassa.
jos olisin fani mua vissii vituttas :D
[q]zaler, 11.9.2007 22:14:
---
---
voi britney..
[/q]
annettakoon siihen hälle lupa ku kuitenki kaks tenavaa puskenu maailmaan.. musta ihan hyvä runko viel kuitenki.. vaikka ei ny ihan nii kapees kunnos ku aikasemmin..
esitys oli todella kaamee... olis ny voinu ees vähä yrittää..
[q]Jone, Väli 02:13-02:37 aiheutti totaaliputoamisen eikä mene vanhaksi useallakaan katsomisella.
[/q]
mä en löytäny sitä juttuu tosta :D
[q]crissy, 13.9.2007 09:15:
---
zaler, 13.9.2007 09:11:
---
crissy, 11.9.2007 23:39:
---
zaler, 11.9.2007 22:14:
voi britney..
---
annettakoon siihen hälle lupa ku kuitenki kaks tenavaa puskenu maailmaan.. musta ihan hyvä runko viel kuitenki.. vaikka ei ny ihan nii kapees kunnos ku aikasemmin..
esitys oli todella kaamee... olis ny voinu ees vähä yrittää..
---
pyh.. kyllä vaikka 10 lapsen jälkeen pystyy laihtumaan takasin samaan kuntoon jos haluaa.. tai sit vaan ei ehkä pitäis käyttää noin paljastavia vaatteita..
---
no ei itseasias voi.. tai jotku onnelliset ehkä voi ketkä ei saa niitä surullisen kuuluisia raskausarpia...
Silloin jos saa paljon raskausarpia mahaan niin voit heittää hyvästit sileelle timmille vatsalle.. SIlloin kun nahka repee niin se ei palaudu ikinä.. Kannat sellasta kivaa "reppua" mahan kohdalla
No siin oon kyl samaa mieltä et tollasen pienet vaatteet vaatii kyl timmin kunnon (vaikka edelleen tos ritnin rungos ei oo mitää vikaa.) mut tosiaan eihän se oo enää 17v..;)
[/q]
Eiköhän britneyn rahoilla saa sellaset laserhoidot, että raskausarvet on historiaa...
[q]Jone, 12.9.2007 10:54:
Väli 02:13-02:37 aiheutti totaaliputoamisen eikä mene vanhaksi useallakaan katsomisella.
[/q]
parasta noissa on toi Makin kitaransoittomuuvit, vaikka biisi ei o ikinä kitaraa nähnykkää :DDD
[q]Zenni, 11.9.2007 20:17:
Pakko viel yks.
Miss Teen USA -kisojen helmiä.. South Carolinan ehdokas väläyttää aika huolella :D
Oikeesti jenkit skarpatkaa jo.
[/q]
no olipahan fiksun olonen likka
[q]Jone, 13.9.2007 14:32:
---
ezzy, 13.9.2007 14:14:
parasta noissa on toi Makin kitaransoittomuuvit, vaikka biisi ei o ikinä kitaraa nähnykkää :DDD
---
Mä en oikein vieläkään tiedä mille putosin tossa eniten, mutta kokonaisuushan on hirveydessään täysin päräyttävä; neonvärisiä vaatteita, kammottavia meikkejä ja kampauksia, Makin silmälasien pokat ja se kitara, Sanin tanssiliikkeet ja jäätävän mukaviileä meininki sekä se rusketus, sen laihemman juipin sininen tukka ja se että Veran osuus ton(kin) biisin voksuista on tasoa "lauloiks sekin jotain?" Jos ei tällä lähde niin ei millään - tule takaisin, ysäri!
[/q]
Jep, just noi mukacoolit markan musavideot jaksaa raivostuttaa niin perkeleesti. Missä on YRITYS? Screeni jonkun olkkarissa ja random videokamera ja kyseessä on aikansa kovimpia ysäriporukoita...
Michael Flatley & Lord of the Dance
Eka tanssii naiset ja 4:30 alkaa se paras osuus..
Siis uskomatonta!! mä haluun kattoon noita lahteen 3.10 jos saan kaverin ja liput!!!!!
[q]Late, 9.11.2009 22:41:
Vähän photoshoppia ja autotunea, hyvä siitä tulee. NOT! :D
[/q]
öööö.... *sanaton*
The roots of Breakdance
http://www.youtube.com/watch?v=KoQb8vb4blA
ja suomi jatkumo
http://www.youtube.com/watch?v=ZJj6d5QSYaE
OK, tää on todella huono mut repesin monta kertaa. USB-liittimeen asetettava lelu, ei sisällä muistia.
pu pu pu pu puuu pu pu pu pu puuu
:D
[q]trusti, 11.9.2007 15:50:
britneyfanin tilitystä suoraan sydämestä
[/q]
ZOMG! Mä jäin koukkuun :DD
*ttu mitä tuubaa porukka vetää..
Päivän reps :-----------D