YouTube -appreciation thread

Back to tv, radio, leffat, web O

Koska tää tanssikeskustelu on karannu täysin lapasesta (se on aina hyvä merkki) otan osaa etelä-amerikan antimilla:

ja

ei vittu nää japanilaiset on kyl ihan kummaa sakkia!

Eli tossa japanilainen tv-ohjelma missä opetellaan englantia!

[q]martina, 25.1.2007 22:19:
---
Apo, 25.1.2007 18:16:
---
martina,

---

Venyvä & osaava & nopee sälli mutta pikkasen liian kontrolloimattoman näköstä omaan makuun (kädet ei suojaa, tasapainovaikeuksia). Vähän myös hippatyylistä eli muulla ei väliä kunhan matsissa osuu vastustajaan silleen että saa pisteen.

---

njoo, itseasiassa -vaikken ammattilainen olekkaan kommentoimaan- itsekin huomasin että taitoa on, mutta loppuunasti ne eivät riitä. kädet ovat mielestäni todella heikot, mutta potkuissa on sitä jotakin. näyttävyyttä riittää ja mä kyllä nostan hattua kaverille , vaikka hieman hutiloitua meininkiä matseissa on.
[/q]

Tässä on kans jotain ninjutsua/capoeira meininkiä, meinaan on aika moista hyppelyä ja ketteryyttä ettei, moni tohon pysty.

http://youtube.com/watch?v=qhlSPA8tCzQ

Avaruusturismia 200 000 dollarin hintaan

Jon Lajoie - I Kill People

:D

"in soviet russia, the dance breaks you"

*lmao*kulkuri

en o monesti nähny näin hienoa tanssia :)

Tää on kyl niin klassikko ...enkä tiedä onko nyt niin kaukana todellisuudesta

[q]whispering, 26.7.2008 12:22:
Tää on kyl niin klassikko ...enkä tiedä onko nyt niin kaukana todellisuudesta

[/q]

onhan toi loppupeleis aika todenmukainen :)

Voi YouTube minkä teit - en löydä tuolta Westbamin Wizards of the Sonicista alkuperäistä versiota videoineen

Nauti elämästä; feel good video kymmenen vuoden takaa.

Everybody's Free to Wear Sunscreen! (ORIGINAL VERSION)

[q]Bio, 15.3.2007 22:09:
Aattele jos miehetkin tekis aina tollasia tansseja kumppania etsiessä :D
[/q]

Tollasilla tanssikriteereillä suomilantio-miehet ei varmasti pärjäis. :DDD

[q]Cloud, 17.10.2007 13:53:

ääh mä en ees tajuu miks tätä kirjotan. musta on vaan niin vitun typerää dissaa jotain musatyyliä varsinkin ku itte on kuitenkin vähän ug:mman musan kuuntelija jota todellakin pidetään täytenä paskana vielä isomman porukan puolelta.

[/q]

Emmm, tossahan mä olen juuri sanonut, että vaikka mun mielestä toi on täyttä paskaa, niin ko. heput ovat omalle kohdeyleisölleen kovaa kamaa. Mikä sun postauksen idea oli? :DDDD

[q]Cloud, 17.10.2007 14:01:
---
KooKie, 17.10.2007 13:57:

Emmm, tossahan mä olen juuri sanonut, että vaikka mun mielestä toi on täyttä paskaa, niin ko. heput ovat omalle kohdeyleisölleen kovaa kamaa. Mikä sun postauksen idea oli? :DDDD

---

Se hyvä Kookie onkin suuri Mysteeri.
[/q]

MÄ SELVITIN SEN: Sulla on tylsää, joten väännät tikusta asiaa. Gotta love klubbari. <3

Edit. Ps. Mullahan siis ei oo tylsää.

Speden parhaita, mm. naisen logiikkaa ym :D

Ja perään pari nassesetää

[q]T0mbstone, 30.12.2006 16:13:

Toi on jotain hämärää. :)
[/q]
ROTF! :D

cody weber

vaikka kundi onkin itseäni 3-4 vuotta nuorempi, niin sanoisin maailman olevan paljon kauniimpi paikka elää, jos ihmiset olisivat edes puoliksi samanhenkisiä kuin hän. monet asiat mitä kaveri pohtii ovat aivan samoja asioita mitä itse olen tuumannut elämässäni

joutuu jopa harkitsemaan pojan kirja ostamista. terroja kincaidin ohella varmaan ainut ihminen joka saa minut harkitsemaan moista. pakko arvostaa youtubea

[q]Zenni, 25.1.2007 02:48:

[/q]
:D <3

meitsi korottaa: chapelle as r. kelly ^_______^

mm. pablo franciscon kovasti suosima leffatraileriääni omassa persoonassaan:

don lafontaine

O