Proteus - Venla (Jussi Soro remix) [96kbps clip]
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
On kyllä jotenkin sotkuisen kuulonen koko miksaus. Tosin klipin laatukin on vähän mitä on.
Mut senkuilla kuuntelen niin jotain beissiosastolla piälessä.
[q]fine, 18.1.2007 12:07:
En tiedä onko snare-nousut vielä muodissa mutta minun korvaani ne kuulostivat aika juustolta.
[/q]
Mitkä snare-nousut? IMO tossa ei todellakaan oo mitään perinteistä "puolenminuutin snarerolli aukeavalla filtterillä" -nostatusta?
Mut joo, kuten jo aikaisemmin todettua, toi 96kbs versio on tosi puuroinen. Pistän tän täysilaatuisena jakoon jossain vaiheessa, kun ei tota taideta saada julkaistua lisenssiongelmien vuoksi. Dj:ltä on kyllä tullut ihan hyvää palautetta tähän mennessä ja supporttiakin aika hyvin :)
[q]JussiS, 19.1.2007 16:38:
---
fine, 18.1.2007 12:07:
En tiedä onko snare-nousut vielä muodissa mutta minun korvaani ne kuulostivat aika juustolta.
---
Mitkä snare-nousut? IMO tossa ei todellakaan oo mitään perinteistä "puolenminuutin snarerolli aukeavalla filtterillä" -nostatusta?[/q]
Olihan siinä snarerolli nostatuksessa :P
[q]miikka, 19.1.2007 20:33:
Olihan siinä snarerolli nostatuksessa :P
[/q]
Täytyyhän sitä nyt ton verran olla ;)
[q]JussiS, 19.1.2007 16:38:
---
fine, 18.1.2007 12:07:
---
Mitkä snare-nousut? IMO tossa ei todellakaan oo mitään perinteistä "puolenminuutin snarerolli aukeavalla filtterillä" -nostatusta?
[/q]
Tarkoitin sitä yhtä pientä, siis en tiedä, se vaan joteinkin kuulosti hassulta.
oih venla *sydän* ei kyl pärjää alkuperäselle, mut ihan hyvän kuulonen ralli :)
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »