Entropy Presents: Hassut - UG Summer Costume Party 1.6.2007 @ Pääkaupunkiseutu
Bileinfoon on lisätty eri paikkoja, joista voi ostaa tai vuokrata naamiaisasuja. (mm. http://www.pilailupuoti.com), lisäksi myös hyviin, menneisiin naamiaisbileisiin (Unity the Island 2004):
http://klubitus.org/kuvasto.php?id=255
Line-up päivitetty, kaikki infot julkaistaan kohta...
täysi line-up on nyt julkaistu. Flaikut päivitetään kohta ja kerrotaan, mitä muuta kivaa on luvassa.
kiinnostus on kyllä kova.
tälläsillä bileillä on kyllä paljon potenttiaalia*piis*
Mitähän puvuntapaista tänne sais kehiteltyä pienellä budjetilla?
Hitto näähän on ihan just. Pitäis varmaan alkaa kehittelee jotakin törkeetä pukua :D
Seuraavat infot lisätty (bileitten hinta):
------------------------------------------
Price: 5eur with costume or mask, 8eur with normal clothes.
Best costume will be awarded with 3 years' free entrance to all Entropy parties. Use your imagination!
"Suomeksi, jos tulet bileisiin naamiaisasussa, naamarin kanssa, tai muuten naamioituneena, niin bileet maksaa sinulle 5eur, muussa tapauksessa 8eur."
"Paras naamiaisasu palkitaan 3 vuoden ilmaisella sisäänpääsyllä kaikkiin Entropyn tapahtumiin."
-------------------------------------------
Entropy nyt siis paljastastaa kasvonsa bileiden takaa :D
Jotenki haiskahtaa siltä et nää ois jossai espoos tai jossai muualla minne on pitkä matka.
[q]Snaggo, 12.5.2007 00:07..minne on pitkä matka.
[/q]
elämä on..
:D
[q]Snaggo, 12.5.2007 00:07:
Jotenki haiskahtaa siltä et nää ois jossai espoos tai jossai muualla minne on pitkä matka.
[/q]
10 x *tähti*
Voi hitsin vitsit, jos vaan jaksaa raskaan muutopäivän jälkeen niin kyllähän sitä täytyy aloittaa kesä näin oikein rytinällä. Täytyypä ottaa kamera mukaan, saataneen taas upeita kesäkuvia vm. ´07. Saa näyttää sitte vanhana mummona lapsenlapsille.
Miten saa kutsun?
Hahah.. Mä oon kyllä niin täällä 
Me kävästiikin jo tyttöjen kanssa ihastelemassa tiimarin valikoimaa. Otetaanko me nyt se kanahattu vai uforäpylät?
[q]ludde, 14.5.2007 21:25:
Me kävästiikin jo tyttöjen kanssa ihastelemassa tiimarin valikoimaa. Otetaanko me nyt se kanahattu vai uforäpylät?
[/q]
Uforäpylät kuulostaa mielenkiintoiselta. Miltä ne näyttää :)
Oon kyllä vähän sitä mieltä että kanahattu JA uforäpylät
[q]golem, 16.5.2007 15:40:
---
ludde, 14.5.2007 21:25:
---
Uforäpylät kuulostaa mielenkiintoiselta. Miltä ne näyttää :)
[/q]
Ne oli sellaset upeat puolmetriset vihreet pätikät. Erittäin näyttävät! En osaa paremmin kuvailla. Ne pitää itse nähdä ja kokea
Enää vähän päälle viikko aikaa :)
wheee!
[q]Zazu, 12.5.2007 00:13:
---
Snaggo, 12.5.2007 00:07..minne on pitkä matka.
---
elämä on..
:D
[/q]
Ja Zazuhan ajaa vaikka Monacoon pakulla kunhan bileet on tarpeeks hyvät