SÄPINÄLUUKKU
Muahahaha.. Ihan mahtavaa tekstii..*lmao*
hih, tänään ekat tärskyt neidin kanssa jonka kaa tullu nyt aktiivisesti viestiteltyä kuukauden päivät, katsotaan mitä tulee
hih, tänään ekat tärskyt neidin kanssa jonka kaa tullu nyt aktiivisesti viestiteltyä kuukauden päivät, katsotaan mitä tulee
Hienoa, paljon onnea matkaan ja toivotaan parasta!
En kestä! Onhan toi vitsi, onhan??
notta kiitos :) tällit meni hyvin ja sovittiinkin ensikin viikonlopulle puuhaa
---
---
notta kiitos :) tällit meni hyvin ja sovittiinkin ensikin viikonlopulle puuhaa
Hemmetin hienoa! Siitä se lähtee:)
Vähä o taas valoa tunnelin päässä!
Vähä o taas valoa tunnelin päässä!
Asiaa
Takana hyvät bileet ja säpisin keskenäni taas turvallisen välimatkan päässä kaikesta vähänkään vakavasta. Säpinöin tänään hillityllä tasolla, kattelen sit viikonloppuna uusiks jos tulee sopiva tapaus vastaan
Viime viikoloppu ehkä siistein viikonloppu miesmuistiin *sydän* Nyt viikoloppuna sitten katsellaan vähän tarkemmin
At tatatatata..
onks se säpinä jotain syötävää?
OMG! Onks sapsulla SÄPINÄÄ?!?
*tirsk**pepsodent*
Apuapuapua.. en keksi mitä kirjottaa yhelle tyypille tekstarina tai soittaa. Sain siltä numban sen työn yhteydessä. sen piti antaa maili, että saan kyseltyä siltä eräästä asiasta ja se anto myös numeronsa(kai henkkoht). Vähän mietittyttää tietty oliks se vaan bisnes mielessä antanu numbansa vai oliko se kiinnostunu. Meitä oli 2 tyyppii juttelemassa sille ja se kokoajan katto mua sua silmiin ja hymyili, et en mä varmaan ihan kokonaan kuvittele.
En oo ollenkaan hyvä tälläsessä(tai siis oo todella ruosteessa).
edit. pitää varmaan kattoo jotenkin sen asian tiimoilta
Apuapuapua.. en keksi mitä kirjottaa yhelle tyypille tekstarina tai soittaa. Sain siltä numban sen työn yhteydessä. sen piti antaa maili, että saan kyseltyä siltä eräästä asiasta ja se anto myös numeronsa(kai henkkoht). Vähän mietittyttää tietty oliks se vaan bisnes mielessä antanu numbansa vai oliko se kiinnostunu. Meitä oli 2 tyyppii juttelemassa sille ja se kokoajan katto mua sua silmiin ja hymyili, et en mä varmaan ihan kokonaan kuvittele.
En oo ollenkaan hyvä tälläsessä(tai siis oo todella ruosteessa).
edit. pitää varmaan kattoo jotenkin sen asian tiimoilta
ei ei ei...kokeile! Laita sille viesti, että haluat nähdä, sehän voisi olla vaikka bisnesmielessä...tai sitten ei ;-)
damn. on se kyl aika siisti tyyppi. Ehkä seuraavalla kerralla voisin muistaa sen etukäteen... hhmm.. pitäiskö varaa maaliskuulle uus matka*blush*
(toivottavasti en mokannu jo vahingossa tilannetta tällä kerralla =/ )
Uuuh aaaaah tää on nyt sitä ihquuuuu itseäään *nauru**plur*
---
---
damn. on se kyl aika siisti tyyppi. Ehkä seuraavalla kerralla voisin muistaa sen etukäteen... hhmm.. pitäiskö varaa maaliskuulle uus matka*blush*
Wups. Muutinkin sen luo.. No sitä sattuu =D
---
---
---
---
Wups. Muutinkin sen luo.. No sitä sattuu =D
Pah millekään normi treffailulle, suoraan saman katon alle *hi5*
Ja itse aiheeseen; Ohan sitä jos jonkunmoista kivaa muutamaan eri suuntaan, ja toiseenkin .. sekä lisä lusikkana soppaan myös aikaisempi ulkkarivahvistus on ollut yllättäen taas tänne kylmään pohjoiseen yhteydessä... *täh*
...mut niin, taitaa olla kevät aluillaan
Mun edellisestä säpinästä taitaa olla 6 vuotta, joten oliskohan jo korkea aika...