unelmaduuni?
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »
[q]Epailija, 4.4.2007 15:52:
---
Mark Hamilton, 18.3.2007 14:03:
Myöskin miksi Java ja PHP? Tehdäänkö järjestelmä yhtäaikaa PHP:lla ja esim. J2EE:lla vai onko tarkoitus tehdä Java Appletteja vai mitä. Vai onko Javalla tarkoitus tehdä työpöytäohjelma jonka avulla SOAP sydemillä voi käytää noitten järjestelmää?
---
Oliko tuossa sinusta oikeasti jotain outoa? Luulisi ohjelmoijan nyt keksivän useampiakin eri syitä miksi firma voisi haluta vähän laaja-alaisempaa osaamista, jos maallikkokin siihen pystyy.
Aiheeseen: Ei valitettavasti ole mitään unelmaduunia, mutta sellainen täyttäisi ainakin seuraavat toiveet:
-Ei tarvitse viedä töitä kotiin.
-Mukavat työkaverit.
-Jossain määrin vapaata, mutta ei liian.
-Kohtalainen palkkaus. Tuurilla niinkin kohtalainen, että voisi tehdä 20h per viikko ja elellä ihan mukavasti.
-Mahdollisuuksia edetä moniin suuntiin tai vaihtaa hommia suurin piirtein samalla vastuutasolla.
-Tuntuu mielekkäältä.
-Motivoi kehittymään.
-Tarjoaa virikkeitä mahdollisuuden oppia uutta.
-Mahdollisuus matkustaa.
-Saa tavata uusia ihmisiä.
-Joustavat työajat.
-Ei pelkkiä 8-16 vuoroja, vaan ainakin vähän vaihtelua.
Tämänhetkinen työpaikka tarjoaa näistä yllättävänkin monta kohtaa, kun tarkemmin miettii, mutta eipä varmaan tule alalle kyllä jäätyä.
[/q]
Sinulla on tossa unelmaduunissa monta hyvä kohtaa. Vähän kun mun unelmaduuni.
Ja tottakai koodarin on hyvä osata montaa koodaustekniikkaa.
tehdä ihmisille erikoisia vaatteita*plur**plur*
Kun sais normaali duunin ah se ois ihana :)
Mulla on ihan kiva duuni Unelmaduunin siitä tekisi se että saisi edes suomalaiselle keskitasolle yltävää palkkaa (julkinen sektori ) ja että virkasuhde olisi vakituinen. Olen siis virkanainen, jee.
Sellanen missä saisi itse päättää mitä tekee ja tietysti mahdollisimman hyvällä palkalla*joo*
Jotain mahdollisimman idioottia hommaa mulle, kiitos!
Ei vastuuta (muiden ihmisten duuneista), ei ylitöitä, ei isoja projekteja, ei tärkeitä asiakkaita.
Voisin vaikka lajitella tomaatteja tms.
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »