Palautuksia vaiko mätkyjä?
Elämäni suurimmat palautukset: 1500 . Jee.
+1770e
[q]SamHard, 14.4.2007 17:54:
+1770e
[/q]
tolla saa pari vinyyliä
[q]Niklas N., 14.4.2007 17:58:
---
SamHard, 14.4.2007 17:54:
+1770e
---
tolla saa pari vinyyliä
[/q]
Ei saa kun menee käyttöluoton lyhentämiseen:/
viime vuodesta opittuna en aijo tuudittautua nyt tulleeseen lippuseen...muuttuu kuitenkin ennen joulukuuta...
Koskaan tullut mätkyjä.
Reilu 500e palautuksia.
n. 15 e mätkyjä tuli, onneks ei enempää...
[q]petri m, 13.4.2007 20:36:
---
niomic, 13.4.2007 20:06:
Hienoa jos saatte kiksejä palautuksista, mut lienee hyvä muistaa et silloin ootte lainannu rahojanne muualle pahimmillaan lähes kahdeksi vuodeksi - miten vaan asiat haluaa nähdä :)
---
Mä näen asian niin, että mieluummin maksan vähän ylimääräistä kuussa muualle ja pärjään silti ja saan jokatapauksessa sen summan silti palautuksina vuosittain tililleni
[/q]
todellakin näin:) helpompi saada takaisin rahaa ja olla murehtimatta menetettyjä korkoja kuin myöhemmin miettiä (turhien paskamenojen) rahoja, mitkä on jo ajat sitten käyttänyt. tai ainakin mulle sopii, koska en ole koskaan osannut kunnolla säästää:)
mätkyjä niinku aina. en käsitä. oon maksanu veroja niin perkeleesti ja muka pitäny % koko ajan korkeella mut silti.. aaaaargh. ei kyl tullu ku 150e mut silti.
Mä en tiedä vielä. viimeset 2 vuotta saanu mätkyjä joku 200e, vaikkakin olen aina itse korottanut veroprosenttia..
[q]Janne, 14.4.2007 15:56:
4980 mätkyjä. Sillä jo kustantaa parin freeriderin aamukaljat koko vuodeksi...
[/q]OHO! janne kuis noin??? *huh*
[q]pipa, 15.4.2007 12:29:
---
Janne, 14.4.2007 15:56:
4980 mätkyjä. Sillä jo kustantaa parin freeriderin aamukaljat koko vuodeksi...
---
OHO! janne kuis noin??? *huh*
[/q]
Ei tossa ees kaikki vielä. Toisaalta vähennyksiä varmaan on ja jos ei ole niin niitä keksitään ;)
+1,48e
wau.
Palautuksia 250e
Mätkyjä 65e ja risat...
230 palautuksia
471e palautuksia ja lisää tulee vielä ku laitan matkakorvaukset sinne
+
Nyt kun on taas se aika, että tuli tuo veroilmoitus postiluukusta, niin ajattelin ihan vain muun järjellisen toiminnan puutteen vuoksi pistää tällaisen threadin pystyyn. Elikä: tuliko palautuksia vaiko mätkyjä, vai ei kumpaakaan? Ja paljon tuli, jos tuli?
Itselleni tuleepi ensi joulukuussa 183e palautuksia :) Ei nyt mitenkään paljoa, mutta parempi kuin mätkyt. :) Saapahan ainakin joululahjarahaa