ulkoilmasoittelusessiot ála pupilli @ alppari 10.6.2007 @ helsinki
onhan tuo paikalle tultava*iloinen* Foreca lupaiele melko mukavia ilmojakin...jos lauantain tiedot pätisivät vielä sunnuntaina x)
[q]Syce, 5.6.2007 10:47:
onhan tuo paikalle tultava*iloinen* Foreca lupaiele melko mukavia ilmojakin...jos lauantain tiedot pätisivät vielä sunnuntaina x)
[/q]
Mun ilmatieteenlaitos antoi lauantaille sadetta, eli toivottavasti ne tiedot ei päde :/
jos sää on kondiksessa niin tänne sit parantelemaan lauantain jälkeistä krapulaa...
[q]Freja, 5.6.2007 10:50:
---
Syce, 5.6.2007 10:47:
---
Mun ilmatieteenlaitos antoi lauantaille sadetta, eli toivottavasti ne tiedot ei päde :/
[/q]
uskotaan forecaa mielummin :D
[q]Occu, 5.6.2007 12:16:
---
Freja, 5.6.2007 10:50:
---
Syce, 5.6.2007 10:47:
---
---
uskotaan forecaa mielummin :D
[/q]
I need a second opinion!
Soittoajat lisätty tapahtuma infoon!
Ilmatieteenlaitoksen lauantainen sadepilvikin on kadonnut, ja näyttää varsin mukavalta nyt
[size=4]-ttu kattokaa ite-[/size]
Ehtiihän toikin toki vielä muuttua, mut tuskimpa nyt ihan sadetta ole tulossa. Jeij ^__^
En sit kai osaakaan linkittää oikeen
Tänne hoitamaan häistä johtuvaa krapulapäivää <3
Hyvähyvähyvä :) Tänne vaan lojumaan
Toivottavasti on se soittolupa, kun muuten ilkeät poliisit voi tulla lopettaa pippalot lyhyeen.
[q]Pumis, 5.6.2007 19:55:
Hyvähyvähyvä :)
Toivottavasti on se soittolupa
[/q]
helsingin kaupungin rakennusviraston myöntämä lupa löytyy ko. alueelle!
sen puolesta kaikki on ok!
tiedä sitten mitä kaikkia lupia sinne tarvitsisi hakea. mutta ilmeisesti tuolla luvalla pääsee jo pitkälle :)
eli kaikki riippuu teistä hyvät paikalle saapujat, että miten kauan bileet jatkuu! :)
Just tota tarkoitin :)
Tänne sitten Pussysta selvinneenä piknikille ja aurinkoon makoilee, kiitokset järkkäreille! *sydän*
tullaan tullaan öfkööz!!!
*vink**ökkö**purr**nauru*
[q]Occu, 5.6.2007 16:59:
Soittoajat lisätty tapahtuma infoon!
[/q]
Dj Mashup <3
Ennusteet lupailevat puolipilvistä ja 21-26 C. Jeah.
Tänne ehdottomasti, kerran sääennustekin on niin suotuisa :)
Mä oon niin täällä JO
Höh. Mökkeilyt menee just tän kanssa päällekkäin :(
selvennyksen vuoksi kerrottakoon, että mash up on pupillin omat soittajat vahvistettuna idillä!
löytyykö suomesta dj mashup? :)
jos löytyy niin ei hän ainakaan ole soittamassa sunnuntaina :)
Muuten hyvä mut alppari on alppila/pasila, ei vallilassa.