ulkoilmasoittelusessiot ála pupilli @ alppari 10.6.2007 @ helsinki

Back to tapahtumat O

onhan tuo paikalle tultava*iloinen* Foreca lupaiele melko mukavia ilmojakin...jos lauantain tiedot pätisivät vielä sunnuntaina x)

[q]Syce, 5.6.2007 10:47:
onhan tuo paikalle tultava*iloinen* Foreca lupaiele melko mukavia ilmojakin...jos lauantain tiedot pätisivät vielä sunnuntaina x)
[/q]

Mun ilmatieteenlaitos antoi lauantaille sadetta, eli toivottavasti ne tiedot ei päde :/

jos sää on kondiksessa niin tänne sit parantelemaan lauantain jälkeistä krapulaa...

[q]Freja, 5.6.2007 10:50:
---
Syce, 5.6.2007 10:47:

---

Mun ilmatieteenlaitos antoi lauantaille sadetta, eli toivottavasti ne tiedot ei päde :/
[/q]

uskotaan forecaa mielummin :D

[q]Occu, 5.6.2007 12:16:
---
Freja, 5.6.2007 10:50:
---
Syce, 5.6.2007 10:47:

---

---

uskotaan forecaa mielummin :D
[/q]

I need a second opinion!

Soittoajat lisätty tapahtuma infoon!

Ilmatieteenlaitoksen lauantainen sadepilvikin on kadonnut, ja näyttää varsin mukavalta nyt

[size=4]-ttu kattokaa ite-[/size]

Ehtiihän toikin toki vielä muuttua, mut tuskimpa nyt ihan sadetta ole tulossa. Jeij ^__^

En sit kai osaakaan linkittää oikeen

Tänne hoitamaan häistä johtuvaa krapulapäivää <3

Hyvähyvähyvä :) Tänne vaan lojumaan
Toivottavasti on se soittolupa, kun muuten ilkeät poliisit voi tulla lopettaa pippalot lyhyeen.

[q]Pumis, 5.6.2007 19:55:
Hyvähyvähyvä :)
Toivottavasti on se soittolupa
[/q]

helsingin kaupungin rakennusviraston myöntämä lupa löytyy ko. alueelle!
sen puolesta kaikki on ok!
tiedä sitten mitä kaikkia lupia sinne tarvitsisi hakea. mutta ilmeisesti tuolla luvalla pääsee jo pitkälle :)

eli kaikki riippuu teistä hyvät paikalle saapujat, että miten kauan bileet jatkuu! :)

Just tota tarkoitin :)

Tänne sitten Pussysta selvinneenä piknikille ja aurinkoon makoilee, kiitokset järkkäreille! *sydän*

tullaan tullaan öfkööz!!!
*vink**ökkö**purr**nauru*

[q]Occu, 5.6.2007 16:59:
Soittoajat lisätty tapahtuma infoon!
[/q]
Dj Mashup <3

Ennusteet lupailevat puolipilvistä ja 21-26 C. Jeah.

Tänne ehdottomasti, kerran sääennustekin on niin suotuisa :)

Mä oon niin täällä JO

Höh. Mökkeilyt menee just tän kanssa päällekkäin :(

selvennyksen vuoksi kerrottakoon, että mash up on pupillin omat soittajat vahvistettuna idillä!

löytyykö suomesta dj mashup? :)
jos löytyy niin ei hän ainakaan ole soittamassa sunnuntaina :)

Muuten hyvä mut alppari on alppila/pasila, ei vallilassa.

O