LinnanJuhannus 22.6.2007 @ Loviisa
hauska reissu oli. ei ehkä niin kivaa kuin svartholmassa edellisenä vuotena, mutta toisiksi paras juhannus silti:) paikoin kännin määrä oli tosin jopa liian kova, mutta pääasiassa taitaa silti lähes suurimman osan tapahtumasta muistaa. ainoa mikä haittasi oli jenggin vähyys, mutta saipahan kaljaa nopeasti ja tanssilattioilla oli aina tilaa. todella asiallisiin uusiin ihmisiinkin tuli tutustuttua! ens vuonna uusiks:) kiitoksia paljon järjestäjille!
...tota noin. Ehkä olen vain hiljaa, kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa vai miten se nyt menikään. Eipä kuviakaan jaksanu otella ja nekin vähän suurimmaksi osaksi Overdosen ottamia.
Itse lähin iltapäivällä lauantaina pois vaikka hotla oli maksettu toiseksi päiväksi... joten ei lauantai kuvia.
http://www.dorka.tv/gallery/3050190
http://www.dorka.tv/photos/166048508-S-LB.jpg
http://www.dorka.tv/photos/166048628-S-LB.jpg
http://www.dorka.tv/photos/166047412-S-LB.jpg
Ihan loistava juhannus ja suurimpina vaikuttajina meidän loistava porukka ja muut frendit :)
Onneksi oltiin lähellä kämpillä että musa kuulu myös pihalle asti hyvin :D
Itse bileet eivät maistuneet yhtä hyvältä kuin viime vuonna, saundin puolesta ei mitään valittamista mutta homma oli vähän niinkun jossain teinifestareilla noin porukan puolesta..Lippispääteinixit ja pikkutikkarit sekä kääliöt tosiaan sönkötti joka nurkassa jotain tyhmää ja käyttäytyi kuin idiootit. Perus festarimeininkiä että "vedetään viikseen" jossain pusikossa.jne. Viimevuonna oli vähän intiimimpi ja klubimusiikkikeskeisempi meno missä saundi ja fiilis oli pääasiassa.
Paikassa ei ollut (vaikka sen ennalta arvasi) samaa hohtoa mitä svarttiksen linnakkeessa jossa tunnelma oli luolissa.jne ihan sanoinkuvaamaton. Lisäksi bileet loppu jo kahdelta joka oli aika persikasta sillä meidän porukalle maistui sauna ja grillimakkara vielä seittemän kaheksan aikaan hyvin. Tietysti ympäristö asettaa rajoitteensa sille miten myöhään meteliä voi pitää.
Musiikki suureksi osaksi maistui mainiosti ja vikana iltana tuli tampattuakin ihan mukavasti Miikaa ja Ollia!. Oli kyllä todella hieno reissu ja uusiksikin olisi mukava lähteä.
flop, flop, flop..
ps. musa oli kuitenkin tosi jees, kiitos siitä pollarille!
Vaikka järjestelyt oli muuten vähän flop, niin erityiset plussapalleropisteet
* Bajamajoista, joita oli kiitettävästi (en oo ikinä ollu ryyppäämässä ilman, että olis ainakin kerran joutunu jonottaan vessaan). Tosin iso miinus tuli kyllä siitä, ettei tänä aamuna vessaan päässy enää kymmeneltä aamulla...
* hemmetin hyvästä musasta (vaikka välillä vähän kovalla olikin)
* ruokapuolesta. Kebu oli sikahyvää ja sitä sai riittävästi ja jonottamatta, myös myöhään yöllä.
Erityiskiitos meidän telttaporukalle ja niille uusille heeboille, joihin oli ilo tutustua, oli tosi hubaa Fiiwis oli ainakin mulla ihan mieletön koko viikonlopun ajan
Mun jalkaparat kiittää ja kumartaa, ens vuonna uusiks!
Tapahtuma oli sitä mitä osasi jo viime vuodelta odottaa, eli vähän porukkaa, staget suurimman osan ajasta tyhjillään ja hyvää musiikkia. Jo viime juhannuksena nähtiin, että 2 stagea tuntui lähinnä suuruudenhulluudelta, kun porukkaa ei meinaa riittää yhdellekään, joten jos ensi vuodeksi saadaaan jollain ihmellä luvat ja ihmisiä tulemaan, vaan yksi stage, bliis. PA:lle olisi ehdottomasti pitänyt asettaa joku dB-raja-arvo, josta järjestäjien olisi tullut pitää huolta, koska esim. perjantaina Foleyn setin aikana musiikki kuului torille asti. Torin ja sahaniemen välissä riittää varmasti "meluun" kyllästyneitä asukkaita. Joka puolella tuntui etenkin perjantaina olevan dB-mittareilla varustautuneita paikallisia asiakkaita, että valituksia tapahtumasta on varmasti tulossa.
Setit oli hyviä, etenkin icen (slice, dice) ja oxidin lauantai-päivän b2b setti oli jotain mahtavaa He's allright
Puiteet ja kelit oli mahtavat, väkeä vaan olis saanu olla enemmän ja äänenpaineen sopivammalla tasolla :)
...jep, volat oli aivan älyttömät. Tais olla niin kovalla kun vehkeistä vain lähti irti, unohdin tulpat himaan niin en edes voinu harkita menemistä kovinkaan lähelle stagea saatika edes astua luolaan tai mixxedin telttaan.
Ihme kun siitä kaikki tuntui valittavan ja oikein mitään ei tapahtunut asialle - la päivällä sit oli jotain tolkkua sentään, mut silloinkin kyl oli turhan kovalla. La iltaa sitten en ollut todistamassa mut näköjään sama linja jatkuit silloinkin, niin kovalle kun vain laitteista lähtee liikkeelle niin karkoitetaan ne loputkin parikymmentä tanssijaa pois
Vähän plussia ja miinuksia tapahtumasta:
+ hyvää musiikkia kokoajan ja erityiskiitos Ismolle lauantai iltapäivän setistä. se oli aivan mahtavaa!
+ hyvät ilmat
+ hienot valot luola-stagella
- vähän porukkaa
- luola-stagen äänenpaineet etenkin Foleyn setin aikana. Hyvä ettei kuulo lähteny ilman tulppia
- liikaa alaikäisiä amiksia hillumassa
- aika yksipuolinen musiikki tarjonta. Electro housea tuli melkein kokoajan
Olipa jälleen kera kiva jussi, vähän vastapainoa semmoselle mökkijuhannukselle, jota sitten _vanhemmalla_ iällä varmasti jaksaa vietellä. Täytyy kyl sanoa silti, että viime jussina oli kyl parempi fiilis Svartholman saarella, ehkä johtuen pienemmästä ja kauniimmasta alueesta.
Munki mielestä musiikki soi välillä ihan liian kovalla, ei ole enää kiva tanssiakkaan jos korviin särkee. Onneks silti muutama dj:n setin aikana musiikki soi sopivan kovalla. Mäkin bongasin illalla siellä yhden "paikallisen" desibelimittari kädessä. Tästä varmasti kuullaan vielä.
Jussin plussat ja miinukset:
+ hyvää musiikkia joka lavalla, välillä tuntu että ois pitäny revetä yhtä aikaa kolmeen paikkaan tanssimaan
+ kylmää bisseä hanasta anniskelualueilla
+ bajamajat
+ aurinko
+ kaverit
+ pj-teltta
+ kamiina *sydän*
- Musiikki soi liian kovalla, teltalle kuului sekä luolan että mixxedin musiikit päällekkäin
- Ei mitään opasteita telttaalueella, esim missä ne luvatut suihkut oli
- Grillipaikkojen puute
- Bissen hinta
- Tapahtuma-alue oli liian iso, 2 stagea ois varmaan riittäny hyvinki
- Baarista ei saanut viinaa, vaan bissee, siideriä ja lonkeroa
- Vip-puoli, josta ei päässyt mihinkään stagelle liikkumaan tuopin kanssa
Kiitoksia järjestäjille ja kavereille ihanasta juhannuksesta, toivottavasti nähdään taas ensi vuonna!
Olikohan tämä nyt sitten kovinkin kannattava tapahtuma? Porukkaa oli minusta todella vähän; teltathan oli tyhjiä suurimmaksi osaksi.
Musiikista pidin ja kun tanssimaan kerran tulin, niin sitten tanssin ja jalkoihin sattuu. Samoin sattuu nahkaan kun ei ollut Luolassa kattoa. Volaa taisi olla aika paljon ajoittain mutta onneksi oli tulpat mukana. Joillakin ei näemmä ollut ja on varmaan hirmu kiva sitten pilata kuuloelimensä juhannuksen vuoksi. Teltat ja stage oli yksinkertaisesti liian lähekkäin kun ei ollut mitään ääniesteitäkään välissä. Vähän ärsyttävää kun toisesta korvasta tulee toista biisä ja toisesta toista kun ei mene biititkään kohikkain. No, tästä kärsi vain siellä Mixxedissä koska Luolassa oli volaa niin paljon että se peitti kaikki ininät.
Mutta muuten ihan ok.
Viimehetken päätöksellä tosiaan suunnattiin tänne. Yllätys oli melkoinen kun paikalle päästiin... Yleensä kun on tottunut siihen että telttakangasta näkyy enemmän kuin ruohoa paikan päällä.
miinukset:
- Porukan vähyys (Vaikutti yleiseen bilefiilikseen)
- Oudot hotellikäytännöt ("maksakaa tilille rahat, niin katotaan hotellissa mikä on tilanne huoneiden suhteen *ding*")
- Keskeneräisen tuntuinen bilepaikka (-tun lainapeite tms... *nauru*)
- Ajoittaiset voluumipiikit (ilman tulppia olisi kuulo mennyt)
- A-oikeuksien puute (anti*känni*-hymiö)
plussat:
- Musiikki
- Loistava ilma
- Vanhat ja uudet tutut
Oli kyllä erittäin mukavaa omassa "kylässä" tällaista.
Kuulemma noin 4000 maksanutta oli alueella kahden päivän aikana!
Kyllä vaan taas väsytti mutta oli sen arvoista.
Tervetuloa vaan uudestaan Loviisaan kaikki jotka täällä viihtyi.
Meillä on paljon tapahtumia kesän aikana eli tänne vaan ;o)
Valokuvia ois mukavaa nähdä lisää...............
Oli kyllä loistava juhannus Loviisassa
Erityisesti mieleen jäi Nikon ja Tonyn setti, hillitöntä menoa :)
Ja Mattille kiitokset: fantastic set babe!!!
Itseäni ei porukan vähyys haitannut koska paikallaolijoilla oli hyvä meno: ei se määrä vaan se laatu! Tietysti järjestäjille huono juttu, toivotaan että tapahtuma toteutuu ens vuonnakin.
Loviisasta täytyy vielä sanoa että erittäin kiva kaupunki ja ystävällistä väkeä
Laitetaas vielä omatki plussat ja miinukset kun on saanu pari päivä miettiä niit:P
Ne plussat.
+Ilma
+Mielettömät kaverit kaverit ja uudet tuttavuudet!!
+Hyvä musiikki
+Livebandit ja päkkärin myyjät;)
Ne miinukset.
-Liian paljon areenoja, pilasi varmaan monen DJ fiilareit soitella yksin tyhjäs teltas ja teltat eivät halpoja oo.
-VOLUME! Mitä vitun järkee on luukutta niin kovaa siellä "luolassa" niin et se häiritsee jopa päälava eikä hyvästä musiikista huolimatta 100 metriä lähemmäksi luolateltta voi mennä??? Sit ihmetellää ku luolatelttaki oli tyhjä (suurin osa ihmisistahan tykkäs musiikista? Moni olisi varmaan halunnu mennä joraa mut millä hinnalla? Et kuuo menis.... ei kiitos).
-Vipin Avecki, jonka joutuu maksaa? Lipus luki selkeel suomen kielellä että tämä vapaalippiu oikeutta ilmaiseen sisäänpääsyyn ja arvo on 40e? Sitten portil kysytään joltaki vielä että etkö osaa lukea... wtf? Alus luvataan maat ja taivaat ja sit tehdää asiakkaasta tyhmiä.... Aika onnetonta.
-Oma kännitila jolle kiitos taas kerran Lahtiedustus oli elementeissään mut siitä syytän vaan itseäni ja hyvä säätä sekä seuraa;)
alatsä syyttelee siellä HÄ!? no eikai kännissähän on kivaa*pepsodent*
tässä topikissa on luvattomia kuvia :D
[q]zaler, 24.6.2007 13:47:
joo.. en kyllä saleen lähde enää loviisaan :D
[/q]
eli oli iha törkeen kivaa vai !? haha
Voi vitun vittu. Mä oon kyl ehkä jo aika sankari hukkaamaan tavaroita.
Jos jossain näkyy yksinäinen keltainen meikkipussi, jossa on sammakko, niin se on sitten mun. Mä voisin melkeen luvata siitä jo löytöpalkkion, sisältö on sen verran arvokas.
[q]Birgie, 25.6.2007 20:34:
Voi vitun vittu. Mä oon kyl ehkä jo aika sankari hukkaamaan tavaroita.
Jos jossain näkyy yksinäinen keltainen meikkipussi, jossa on sammakko, niin se on sitten mun. Mä voisin melkeen luvata siitä jo löytöpalkkion, sisältö on sen verran arvokas.
[/q]
kyllä nuo vielä löytyy!
En kyllä digannut yhtään meiningistä..
Kuten jo ennakoin, humalaiset lökäpöksyt alkoivat vituttaa.
Onneks oli ilmaset liput.