lävistykset & tatuoinnit
[q]Jone:
Mut hei, sä voit käydä edelleen siellä Kalle Koolla ottamassa kuvia suoraan bookista
[/q]
Pakko myöntää et löysin oman kuvani tatskapaikan kansiosta ja valitsin sen viiden sekunnin harkinnan jälkeen. Olin kyllä miettinyt tatuoinnin ottamista jo pitkään. Itse mun piti se suunnitella, mut loppujen lopuks kyllästyin omaan saamattomuuteeni, marssin liikkeeseen ja sanoin: "Mä haluun tän."
Päätin vihdoin että otan toisen tatuointini Alaselän kissantassu tarvitsee kaverin Pitäis vaan nyt löytää rahat siihen jostakin
Mulla on ollut useita vuosia aivan hiton hieno tatska suunnitteilla, mutta tällä hetkellä into on laantumassa.. saa nähdä, tatuointi on kuitenkin sellainen juttu minkä kanssa ei kannata kiirettä pitää.
Lävistyksiä korvien (2 venytettyä, 5 tavallista) lisäksi navassa 2.
heh hommasin ekan tatskan neljä vuotta sitten, mut tatuoitiin livenä Kiss FM aamushowssa. Nyt onkin projektina byggaa lisää alkuperäisen ympärille, et ehkä 10 vuoden kuluttua on kai sit koko kylki
Täl hetkel ei oo enää yhtää lävistystä, molemmista silmäkulmista ja navasta kasvo ulos Mut nyt on yläselässä tatska ja haluis ehkä kieleen lävistyksen ja joskus viel toisenki tatskan.
Taidan olla niitä harvoja täällä olevia ihmisiä, joilla ei ole lävistyksiä/tatuointeja eikä edes ole minkäänlaista kiinnostusta kyseisiin asioihin. Eli ei ole ja ei tule.
[q]KittysDead:
Pari viikkoa sitten tuli lisää tatskoja. Takaselässä oli jo ennestään tähdet ja vasemmassa pohkeess apääkallo ja ristiluut, nyt tuli sitten lanteille tohon etupuolelle 2 isompaa tähteä ne on aivan uuuuuuhhh..
[/q]
Kannattaa ehkä välillä pitää vähän pidempiä taukoja noiden kuvien ja metalliosien laittelussa, muuten parin vuoden sisällä sulla ei enää oo normaalia ihoa näkyvillä! :hyväntahtoinenhymiö:
[q]SikaihQ
Kannattaa ehkä välillä pitää vähän pidempiä taukoja noiden kuvien ja metalliosien laittelussa, muuten parin vuoden sisällä sulla ei enää oo normaalia ihoa näkyvillä! :hyväntahtoinenhymiö:
[/q]
Tarvitseeko olla "normaalia ihoa"?
Aloitin itse eka nenäkorusta ja sitä myöten niitä on tullut isää.. viimeinen koru on nännissä ja nyt himottaa toinen nänni vielä ja.... kuvaa oon menossa juuri ottamaan
[q]AdamLove:
Tuossa linkissä on kerrottu mitä kaikkia riskejä on tatuoinneissa ja lävistyksissä:
http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=29
Ne jutut on siellä sivun puolivälin paikkeilla. Aika paljon kaikkea muutakin asiaa ja valokuvia löytyy.
[/q]
Voin melkein vannoa löytäväni sivustolle uskonnolliset ylläpitäjät jahka pääsen töistä kotiin.
[q]Ana-5000:
Missä tätä riskiseksiä ois tarjolla? Kuulostaa jännältä![/q]
Tyhmä kysymys, kaikilta lävistetyiltä/tatuoiduilta saa riskiseksiä, tietysti.
[q]SikaihQ:
---
KittysDead:
---
SikaihQ
---
---
Ei. Haluaisitko värjätä koko ihosi niin että alkuperäistä pigmenttiä ei näkyisi missään?
[/q]
Kyllä se sitä myöhemmin katuu, kun on tatuointeja täynnä ja läväreitä joka paikassa.
[q]Timmo:
---
SikaihQ:
---
KittysDead:
---
---
Ei. Haluaisitko värjätä koko ihosi niin että alkuperäistä pigmenttiä ei näkyisi missään?
---
Kyllä se sitä myöhemmin katuu, kun on tatuointeja täynnä ja läväreitä joka paikassa.
[/q]
Monesti varmaan nuoruuden extremeilyt kaduttaa, mutta toivottaasti Kitty nyt kuitenkin tietää mitä tekee. Lävistyksethän saa kuitenkin pois ja tulevaisuudessa ehkä tatuoinnitkin...
Kyl se on nyt niin, että ens kuussa tää tyttö menee tekeen uuen lävärin umpeen menneen tilalle. Se oli kuitenkin niin suuri osa mua.. nyt tuntuu tosi tosi oudolta Sit otan kyl samalla kulmaan
Kyl se tästä taas iloks muuttuu
[q]KittysDead:
---
SikaihQ
---
[/q]
[q]Fyraett:
---
Jazmine:
Kyl se on nyt niin, että ens kuussa tää tyttö menee tekeen uuen lävärin umpeen menneen tilalle. Sit otan kyl samalla kulmaan
---
Mä melkee suosittelisin et yks lävävi kerralla, et se ehtii parantuu kunnol. Jos on monta haavaa mitkä kehon pitäs parantaa nii bakteerien vastustuskyky on paljon heikompi.. (omist kokemuksist)
[/q]
Hemmetti.. mut ei kait se kahesta oo kii?? Dääm.. no, sit otan vaan ton nenäkorun uusiks. Mut on sekin jo happyhappyjoyjoy ku saan sen bäck Elämän pienii iloi
eipä mulla liikaa noita läväreit oo vaan kielessä eikä yhtään tatskaa....
Kulmaläväri oli ja kuulemma sopikin mulle. se vaa takertu aina joka paikkaan kii (naisten hiuksiin lähinnä) ja repeili, joten otin pois. haamuläväri kummittelee edelleen vajaan vuoden jälkeen =) Onhan noi hioenoja, mutta ainakin itselläni vaatii suunnittelua. Kyseinen läväri oli aika ex-tempore otettu, kun naispuolisen ystävän kanssa ostettii toisillemme synttärilahjaksi moiset samaan aikaan =)
[q]meow:
HehkutiHehkuti, mullon UV-perhonen rintojen välissä...pysyvästi.
[/q]
Siis tatuoituna vai??oon miettiny miten sais omaan tatuiointiin uv-hohtavat korostukset olis nimittäin aika pinceet*sydän*
[q]peikkotyttö:
---
meow:
HehkutiHehkuti, mullon UV-perhonen rintojen välissä...pysyvästi.
---
Siis tatuoituna vai??oon miettiny miten sais omaan tatuiointiin uv-hohtavat korostukset olis nimittäin aika pinceet*sydän*
[/q]
jep, jep. perhosella on valkoset uv-rajat :) ne ei näy normaalissa valossa mut uvssa hohtaa sähkön sinisenä.