lävistykset & tatuoinnit
Nyt on eka kuva käyty ottamassa Tikkurilassa ja maksoi jopa 150€. Kuva vaan on hieman huono, pitää ottaa toisella kameralla parempi
Oon joskus haaveillut nänninlävistyksistä, mutta ne on vaan jäänny ottamatta.
[q]Miltzu, 9.11.2009 16:16:
Juu en mä tuota sun postausta mitenkään pahalla ottanut :) Tuo on kyllä mun mielestä luonnossa vähän paremman näkönen kun tossa kuvassa mikä on otettu 30 sek sen jälkeen kun neula irtosi viimeisen kerran ihosta :D Mutta joka tapauksessa tuo on just se mitä halusin, tehty mun antamalla "muotilla", toki vähän on taiteilijan omaa käden jälkeä mukana.
Ei siihen nyt mitään syvällistä tarinaa liity. Asuin 1,5 vuotta jenkeissä ja otin ton vikana päivänä ennen kun muutin Suomeen. Olin jo päättänyt et joku uus kuva pitää siellä ottaa ennen kun lähden, mutta lopulta tuo lause tuli siitä kun tein viimeisen kuukauden aikana road tripin länsirannikolla ja kuuntelin jossain San Diegon ja Las Vegasin välimaastossa aavikolla Sixx Am:n "Life is Beautiful" biisiä autossa ja jotenkin vaan kolahti. Oli yhtä aikaa tosi surullinen olo siitä että yksi iso vaihe elämässä, mukaanlukien vuoden kestänyt parisuhde, on jäämässä taakse mutta just sillä hetkellä olin onnellinen siitä että olin sen kaiken saanut kokea. Aika klisee mut mun mielestä ihanan amerikkalaista :)
[/q]
No hyvä, etten törppöillyt sitten totaalisesti. :D Ja joo, kuvissa tatskat näyttää usein aika erilaisilta kuin luonnossa, kuvakulmakin vaikuttaa asiaan.
Ja mun mielestä sulla on aika mahtava stoori ton kuvan takana. :) Mulla tosiaan ei ole mitään stooria. Lähinnä tämmönen: ''Moi, mä tykkään perhosista, nuoteista ja tähdistä, voisiks nakuttaa semmottii mun ihoon?'' :P Yksi tuttu sanoi, että tää näyttää aika pälliltä värillisenä, kun on niin värien sekamelska, mutta itse tyksin paljon, ja se onkin pääasia. Kai mä itsekin olen vähän tämmönen sekamelska. :)
Minulla ei ole vielä mitään tatuointeja eikä läväreitä korviksien lisäksi, mutta syssyllä lähtee! En nyt kesäksi viitti hommata. Eka tatskani tuleepi pohkeeseen, ja ajattelin pari läväriäkin ottaa. Kulmakoru ois kiva ja tohon huulen alle semmottii yks möllykkä. *sydän*
Ei löydy kumpaakaa vielä mut tatuointi ehkä tos intin jälkee
Eräs nasipuoleinen henkilö valitti jokunen vuosi sitten Helsingistä Lahteen muuttaessaan, ettei voi pitää enää kesäsin hiatonta paitaa kun mummot on ihan kauhuissaan hänen tatuoiduista käsivarsistaan. Nyttemmin hänellä on lapsikin, joten nuo koristelut on varmaan vielä "järkyttävämpää". Helsingissä kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota, mutta lahdessa sitten heti sai kuulla "katsokaa, tatuoitu nainen!" puheita.
Oma kommenttini näistä hänen tatuoinneista on, että olihan ne kyllä ihan akuisten oikeasti hienot *joo**piis*
Huulessa tuossa keskellä helottaa pallo jo ties monetta vuotta. Eipä tuo koskenut oikeastaan yhtään, ei ole tulehtunut eikä mitään. Kieleen kun otin en kahteen päivään voinut syödä mitään muuta kun jäätelöä, koski niin pirusti että meinasi taju lähteä. Kieli on kerran tulehtunut oli harvinaisen inhottava kokemus.
Suunnitteilla olisi molempiin olkapäihin kuvien otto, sekä selkään tribaalihässäkkä. Samoin korvan "nipukat" pitäs lävistää, mutta ei kehtaa lävistyksiä vielä ottaa kun pitää sotaa mennä leikkimään niin ne siellä käskee ne pois ottaa.
Haaveena olisi myös genitaali sekä nännilävistykset. Nännikoru on ollut, mutta jostain kumman syystä sen otin poijes.?
että näin.
kuvat vielä suunnitteilla olevista..
EDit:
eipä kuvat näy joten linkitetään
http://i23.photobucket.com/albums/b379/samikarki/tatuointi1valmis.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b379/samikarki/tatuointi2valmis.jpg
[q]Jimmyfi, 11.4.2006 16:41:
wihii nyt se on otettu
syy miks näyttää oudolle on ku siihen just levitetty Raswaa :) ei tulehtunut ;)
[/q]
ihan ku näyttäs dunen logolta*ding*
http://www.dune.de/dl.html
ei oo kumpiakaan piti joskus muinoin viime vuostuhannen puolella hommata jotain lävistyksiä mut sitten ku intissä ei saa pitää mitään helyjä niin se sitten jäi kokonaan ku sieltä pääsi pois *joo**nauru**haukottel*
sitten tatskat on niitä ihan hienojakin mutta onko kenellekkään tullut mieleen että miltä ne sitten näyttää ku on pikkasen vanhempi jooo iaka hirveeltä ku ole joku +40 tai enemmän ja jos sen ottaa pis niin siihen jääpi hirvee arpi /jälki vielä pahempaa jos se on naisella nii ei ne pienet niin pahoja ole mut ne isot *nauru**joo**muhaha*
nii tuli viel mieleen et lävistyksissä kans pitää muistaa se hyvän muan raja et ei kiloo roinaa roikkumaa se on jo täskin asiassa törkeetä
mul on huules 4 lävärii..sillon kun laitettiin 2 viimestä ni lävistäjä sanoi, ettei ole ikinä vielä neljää huuleen laittanu
sillon kun olin leikkauksessa niin vähän pelotti, että korut lähtee irti nukutuksessa ja tukehdun niihin. en luopunut niistä edes leikkauksen ajaks kun oisivat menny umpeen :D
^
Hih, ihanat ovat <3
[q]Sallakat, 16.12.2009 11:13:
Hieno kuva! Itsekin tuossa puolivahingossa keksin jo myös uuden idean toista kättä varten vaikkei oo edes vielä tämä ekakaan valmis! Oon itse tosi tyytyväinen tähän kokoon eli olkapäästä kyynärpäähän, joten toiseen käteen samaa kokoluokkaa. Varmaan tulee jossain vaiheessa täytettyä kädet aika hyvin, niin sitten voi siirtyä selkään. Sen jälkeen on vähän auki tuleeko otettua enää mitään minnekään.
Eiku niin nyt kun kuukauden päästä meen väritystä hakemaan mun japanialaiseen kuvaan, jos aikaa jää niin juttelin että voisin ottaa pieniä tähtiä korvan taakse "pikkuisen koukuttavaa" :D
[/q]
Mie oon kans tyytyväinen. :)
Ite koitan olla tatskaamatta käsiä täyteen, toisen käden yritän jättää rauhaan, ainoastaan nyt tän pienen kuvan hankin kyynärtaipeen alle käden sisäpinnalle. Saapi nähdä, onnistunko olla ottamatta isoa kuvaa tähän toiseen käteen.
Mulla on kans selkä suunnitelmissa, mutta koitan nyt hillitä itseäni vähäsen. :P Nää mun uusimmat pienet kuvat on kyllä kans kivat, aika koukuttavaahan tää on. :)
[q]Metz^^, 15.2.2010 01:29:
Yep, ja kun toi oma grafiikka ei oo ihan tatskamateriaalia normaalisti niin jonkinsortin kmpromissi on vaan pakko tehdä tatskaajan kanssa jos meinaan velä kehdata joskus esitellä sitä ihmisille.. big trust issues! :D Nyt on muutto helsinkiin edessä, pitää ruveta bongaileen sieltä jotakuta joka sopii omaan tyyliin..
[/q]
Kompromissilla voittoon! Ja Helsingissä on mistä valita ainakin. :)
[q]pirpeli, 29.1.2010 11:41:
Valmista tuli :)
[/q]
Ihana ihana ihana! :)
Mulle tulee ensi maanantaina jo pari uutta kuvaa. Jei! :)
[q]Tupe-san, 8.12.2006 13:30:
Kulmaan ei vissii kovasti satu jos napauttais siihe lävärin tai no 2 ? Tosin emmä siitä kivun takia
luopuis.. Kerran vaa se vissii kirpasee :p
[/q]
ei kirpaise pahasti, ja on ohi ennen kuin huomaakaan. itsellä molemmilla kerroilla on vaan ruvennut heikottamaan ihan tajuttomasti toimenpiteen jälkeen, kaiketi jännään aina niin paljon :D
keskimääräisesti 50e luulisi jo saavan melkein mistä tahansa liikkeestä
Nyt kuh olen jutskaillut ihmisten kanssa ja ottanut asioista selkoa, niin alkoikin ahistamaan ajatus läväreistä naamassa, koska voivat kasvaa ulos ja kuluttaa ikeniä jne. jne. ihkua. Että taidankin jättää väliin ja ottaa vain tatskan sit syssyllä, saapi nährä.
Hih, ens tiistaina on vasempaan rintaan tulossa kuvaa <3
Mä oon ylittänyt yhden kynnyksen elämässäni, eli varannut muutaman tatskausajan heinä-syyskuun välille. Aina oon vaan kelannut, että sitten joskus ehkä otan (ehkä en)...
No nyt se eka nakutusaika olis sitten reilun viikon päästä. o___0
Ens viikon pe käyn tsekkaan miltä tatskapiirros näyttää. :) Aika jännää! Heti alkuun leimaa melkeen koko käden pituudelta. :P Ei nyt sleeveä kuiteskaan sentään.
ÄÄÄÄÄÄ, haluisin jo varata aikoja selän nakuttamiseen, mutku ekat ajat ois vasta kesää vasten ja kesäksi en haluu ottaa kuvaa selkään. Tulis meinaan isoin leima tähän mennessä, ja toi arska ja kuvan hoitaminen on vähän hankalaa mulle kesällä. Joutuu siis venailemaan syksyyn.
MUTKU ÄÄÄÄÄÄ TÄTÄ HINKUA!
Btw naiset, jos ootte ottaneet isoa kuvaa selkään, ni ootteko pystyneet käyttämään rintsikoita olleskaan paranemisaikana? Jotain sporttiliivei ees?