Mitä haluaisit sulta kysyttävän juuri nyt?
Kelpaisiko tuntuva palkankorotus?
Haluatko lähteä seikkailuun?
"Haluutko jatkaa palkallista lomaasi vuoden loppuun asti?"
hei kulta, ihana ku tulit kotiin, vein piitun hoitoon ja sauna on päällä tulisiks mun kans sinne nii voitas tehä kaikkee kivaa?
[q]Wolverine, 5.2.2008 13:31:
Voisitko tulla suuhuni?
[/q]
Mä tiiän kans yhen joka ilahtuisi moisesta kysymyksestä (tosin sille on ihan sama kysytäänkö vai ei, lopputulos on sama enihau). :DD
Mulle kelpaisi kyssäri: ''Haluaisitko kokovartalohieronnan?'' On melko jumi-olo nimittäin.
''Haluaisitko, että piirtelen selkääsi häröjä kuvia?'' olisi aika rok myös. Selkään piirtely rules.
[q]Vampyrella, 5.2.2008 22:29:
Mulle kelpaisi kyssäri: ''Haluaisitko kokovartalohieronnan?'' On melko jumi-olo nimittäin.
''Haluaisitko, että piirtelen selkääsi häröjä kuvia?'' olisi aika rok myös. Selkään piirtely rules.
[/q]
Eka kuulosti aivan mahtavalta ja toinen olis ihan plussaa
Mii Tuu!!
..niin ja yks viel:
" Haluisitko kivan kaksion vanhan kivitalon kattohuoneistosta joka sijaitsee Töölössä? " *sydän*
[q]Vampyrella, 5.2.2008 22:29:
---
Wolverine, 5.2.2008 13:31:
Voisitko tulla suuhuni?
---
Mä tiiän kans yhen joka ilahtuisi moisesta kysymyksestä (tosin sille on ihan sama kysytäänkö vai ei, lopputulos on sama enihau). :DD
[/q]
haha
Haluaisitko nukkua mun kainalossa perjantaiaamuun asti?
Kyllä kiitos.
"Mennääx naimisii, muutetaan yhtee ja tehää 3 lasta ja 5 kissalasta ja farmariauto?"
voisin vastata "juuh ^^"
"Voinko tulla sun viereen nukkumaan?"
"näytänkö sulle tissit"
"Haluatko lomaa", "tuletko käymään kun isäsi on herännyt". Eipä vaan taida kukaan tollasia kysellä :/
Haluisitko halailla ja olla vaan mun kanssa?
haluutko tulla mukaan?
[q]Ninka, 11.2.2008 16:00:
haluutko tulla mukaan?
[/q]
Uh, sama.
haluutko lähtee jo?
[q]Zenni, 11.2.2008 16:02:
---
Ninka, 11.2.2008 16:00:
haluutko tulla mukaan?
---
Uh, sama.
[/q]
Voin kysyy jos se helpottaa sua yhtään. "Haluutko tulla mukaan?"
[q]Ninka, 11.2.2008 16:13:
Voin kysyy jos se helpottaa sua yhtään. "Haluutko tulla mukaan?"
[/q]
Danke. Valitettavasti noiden sanojen lausumiseen tarvitaan eräs tietty henkilö, niinkuin varmasti sunkin tapauksessa :p
J-lo Vois kysyä multa, että haluanko mä lähteä sen mukaan. :)
Se olis ihan jees kysymys kyllä jos sen nyt esittäisi tuo kyseinen henkilö. En mä muuten niin välitäis kuulla tota :)
Rauhoittuisitko sä kenties jollain lääkkeillä hetkeksi vai kalautanko pannulla?