Kuinka usein haluat seksiä?
[q]sune, 18.8.2007 20:26:
---
Amarie, 16.8.2007 18:29:
Mulla se vaihtelee aika paljon, välillä on kuivaa, kerran pari viikossa, mutta nyt kun loppui puoli vuotta sitten puolentoista vuoden suhde, jossa ei ollut ollenkaan seksiä, oon ottanut kaiken irti. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana joku 2-4 kertaa päivässä.
---
No mahtaa olla toosa ku halolla hakattu. *sars*Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ?
[/q]
*REPSKOPS*
Kyllä päivittäin panettaa, mutta säästän itseäni avioliittoon
Kokoajan!
..ja mies on HYVIN tyytyäinen kun mulla ei ikinä oo pää kipee eikä mua väsytä koskaan sillon ku pitäs rupee touhuumaan.
Ryhdytäänkö klubbarissa nyt boldaamaan nimimerkkejä sen mukaan, mitä tähän kyselyyn on vastattu? Eli esim. ohut pinkki = harvoin, super boldface pinkki = saa heruttaa?
[color=pink]TAPI[/color]
---
Mulla se vaihtelee aika paljon, välillä on kuivaa, kerran pari viikossa, mutta nyt kun loppui puoli vuotta sitten puolentoista vuoden suhde, jossa ei ollut ollenkaan seksiä, oon ottanut kaiken irti. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana joku 2-4 kertaa päivässä.
---
No mahtaa olla toosa ku halolla hakattu. *sars*Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ?
[/q]
Kun on tarpeeks hellä, niin ei oo paikat hellänä. :P Ja on siinä välissä ollut joitain päiviä tietysti, kun ei oo kerennyt tms.
[q]Amarie, Kun on tarpeeks hellä, niin ei oo paikat hellänä..
[/q]
YÄK!
4 krt päivässä hellänä..
[q]Amarie, 20.8.2007 09:43:
---
sune, 18.8.2007 20:26:
---
---
---
Kun on tarpeeks hellä, niin ei oo paikat hellänä. :P Ja on siinä välissä ollut joitain päiviä tietysti, kun ei oo kerennyt tms.
[/q]
ahahhhahhahahah... halolla hakattu toosa... ei vissiin kerkee edes duunissa käydä...
Kerta päivässä ois just sopiva.
[q]Amarie, 16.8.2007 18:29:
[/q]Ilmottele sit kun oot vaihtamassa poikaystävää!
Lienee se tavallinen tarina:
Paljon useammin kuin sitä on tarjolla.
.pi.
Kaks kertaa päivässä vois olla aika sopiva, jos löytyis "se oikea".
*sydän*
hmm luonnollisesti haluumisen määrä vaihtelee olotila kohtaisesti... mutta lienee oikea vastaus että aina ja mitä enemmän saan sitä enemmän haluan :D eli siis ei koskaan tarpeeksi :D tosin kai se keho johonkin sen rajan vetäisä että ei enää tekis mieli jos sitä riittävästi rääkkäis.. mtu sellasta tilannetta ei oo tullu viel eteen :)
---
---
Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ?
[/q]
Nussiminen maistuu aina puulle. Siis se tunteeton jyystö, mitä mä itse tarkoitan, jos käytän sanaa "nussia".
Mun mielestä seksi ei todellakaan maistu puulle, jos sitä on usein. Paremmaksi vaan menee koko ajan. Sen sijaan se alkaisi vähän maistumaan paskalle, jos seksiä ei olisi.
Seksiin kuuluu mun mielestä paljon muutakin kuin itse yhdyntä, joten eipä se toosa halolla hakatuksi mene. Luonnollisesti monet pitää myös välipäiviä silloin tällöin.
Jokaisella halunsa. Jotkut tosiaan viettävät päivänsä harrastamalla onnellisesti seksiä. Toiset eivät. Joten mun mielestä se on ihan täysin yksilöllistä, että mikä maistuu puulle ja mikä ei.
Se että sä et halua seksiä kolmea kertaa päivässä, ei varmaankaan ole mikään sääntö, jota kaikkien tulee noudattaa.
Mä ainakin otan kaiken ilon irti haluistani. Joskus voi koittaa se päivä, ettei enää haluta, joten miksi en seksiä harrastaisi just niin paljon kun haluan.
Eikä todellakaan maistu puulle, jos vietän päiväni seksiä harrastellen.
edelleen: Kellä voi olla aikaa neljästi päivässä? kutsukoonkin ketä sitä millä nimellä tahtoo...
ei ymmärrä tavallinen kuolevainen
Nyt.
Haluaminen ja saaminen ovat kaksi eri asiaa, if I may remind you...
Itse melkein sain kerran vuonna -74.
[q]kokosbollar, 24.8.2007 00:48:
Itse melkein sain kerran vuonna -74.
[/q]
selvisit pälkähästä puhumalla?
Miksi haluta
miksi ei vain saada.