Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

Back to päihdekeskustelu O

yleensä menee linjalla joko kuskina tai liikaa

[q]Kolera:
yleensä menee linjalla joko kuskina tai liikaa
[/q]

Jepp. Kaikki tai ei mitään. Juon siis alkoholia. Niin bileissä kuin asuntoautossakin.

Kyllähän tuolla aina muutama*känni*menee

Yleensä tulee vähän juotua, joku yks pari lasii jotain... Mut joskus ei tuu juotuu sit taas mitään. Alkoholi ei oikein sovi mulle, kun aiheuttaa masennusta... Mut ihan fiilispohjalta aika lail meen ja teen. (mut jotkut ihmiset on kyllä nähny mut aika humalassakin silloin tällöin *nauru*)

[q]blender:

onkos sillä väliä miltä se ulos päin näyttää kuhan on itellä kivaa (tietty sit tönimättä muita jos niin kännis on)
[/q]

Bileissähän ollaan edustamassa ja näyttämässä hyvältä, etkö tiänny? Jos ei oo hyvännäkönen ja joraa tyylikkäästi niin ei kukaan ota kuvia!

[q]SikaihQ:
---
blender:

onkos sillä väliä miltä se ulos päin näyttää kuhan on itellä kivaa (tietty sit tönimättä muita jos niin kännis on)

---

Bileissähän ollaan edustamassa ja näyttämässä hyvältä, etkö tiänny? Jos ei oo hyvännäkönen ja joraa tyylikkäästi niin ei kukaan ota kuvia!
[/q]

Ilmankos mä en koskaan tartu niihin bilekuviin*muhaha*

no joo vois attaa nyt taas vähän viisaampana sanoja takaisin, täytyy ottaa ens kerralla sit iisimmin

nimimerkki "kakskymppisii viettänyt"

ps. ei onnistunutkaan se kaikista kolmesta nauttiminen ainakaa koko iltaa

Käytän. Kohtuudella.

Juon... Vois tosin ehkä lopettaa niin tulis halvemmaksi... Ei oo biletys kovin halpaa hommaa!

Mä otan aina enää yhden lisää...

Pari tulee ehkä otettua, vesilinjallakin pärjää hyvin.

Kohtuudella, tai sit ollaan ilman. Oon huolella humalassa jo muutaman jälkeen, joten hirveen paljon ei viitsi juoda jos meinaa omin jaloin päästä vielä bileistä kotiin...

Hauskaa on aina ollut tälläkin linjalla, hyvin on pärjätty.

käytän alkohoolia bileissä.

Juu,pakkohan se on! Muuten voi tulla nestehukka

[q]Airvision:
Juu,pakkohan se on! Muuten voi tulla nestehukka
[/q]

Alcohol causes the body to increase urinary output (i.e., it is a diuretic). Alcohol promotes urine production by inhibiting the release of a hormone (i.e., antidiuretic hormone, or vasopressin) from the pituitary gland. In turn, reduced levels of antidiuretic hormone prevent the kidneys from reabsorbing (i.e., conserving) water and thereby increase urine production.

Itse en koskaan juo bileissä alkoholia. Tunnelmasta nauttiminen onnistuu ilmankin ja rahat säästyvät - samoin myös maine, kun ei tule örvellettyä.

En käytä, se on käytetty jo kertaalleen ennen tislausta! Mutta nautin sitä/siitä. Kohtuullisesti nautittuna alkoholi on ainakin mulle oiva stimulantti. HUOM. KOHTUULLISESTI!

Harvemmin mä mitään otan..

otan ja joskus aivan liikaakin menee bileet ihan päin pyllyä

Jep.

[q]COBALT:
En käytä, se on käytetty jo kertaalleen ennen tislausta! Mutta nautin sitä/siitä. Kohtuullisesti nautittuna alkoholi on ainakin mulle oiva stimulantti. HUOM. KOHTUULLISESTI!
[/q]

hah

O