Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.
Voi taas tulla tänne valittaa kun ei tarvii nähä kavereita eikä kuulla niistä sataan päivään mitään kun ne kattoo bullshitbrotheria
Pitäis varmaan koulussa ruveta opettamaan, että on kolme kiellettyä keskustelunaihetta: uskonto, politiikka ja BB
Eipä kiinnosta edelleenkään. Meitä on kyl moneen junaan, jotkut jopa maksaa tosta paskasta. :)
Jaahas vai nytten ne alkaa, no ei tosiaan kiinnosta kuten ehkä voi havaita, MUTTA täytyy sanoa että ehkä sen verran tulee seurattua että saa taas tehtyä hauskoja pilakuvia nettiin :D
[q]remotion, 25.8.2009 17:52:
Jaahas vai nytten ne alkaa, no ei tosiaan kiinnosta kuten ehkä voi havaita, MUTTA täytyy sanoa että ehkä sen verran tulee seurattua että saa taas tehtyä hauskoja pilakuvia nettiin :D
[/q]
myönnä pois, sä oot ihan koukussa kyseiseen sarjaan*nauru*
[q]sativa, 25.8.2009 17:41:
Pitäis varmaan koulussa ruveta opettamaan, että on kolme kiellettyä keskustelunaihetta: uskonto, politiikka ja BB
[/q]
Hmm, mun mielestä uskonnosta ja politiikasta sais mielellään puhua enemmänkin, mutta tossa viimeisessä oot niin oikeessa. Lisäisin tuohon vielä, että tv-sarjoista keskusteleminen niin kuin niiden henkilöt olisivat todellisia - BANNED! Oli sitten kyse BB:sta tai salkkareista tai mistä vaan roskasta jota töllöstä syötetään.
[q]wiwi, 25.8.2009 17:57:
---
sativa, 25.8.2009 17:41:
---
Hmm, mun mielestä uskonnosta ja politiikasta sais mielellään puhua enemmänkin, mutta tossa viimeisessä oot niin oikeessa. Lisäisin tuohon vielä, että tv-sarjoista keskusteleminen niin kuin niiden henkilöt olisivat todellisia - BANNED! Oli sitten kyse BB:sta tai salkkareista tai mistä vaan roskasta jota töllöstä syötetään.
[/q]
BB:ssä lähinnä vituttaa kun ne on oikeita ihmisiä...joka usein on aina helvetin epätodellista ja aiheuttaa toivon menetystä ihmiskuntaa kohtaan.
[q]vala, 25.8.2009 17:56:
myönnä pois, sä oot ihan koukussa kyseiseen sarjaan*nauru*
[/q]
LOL viimevuonna en tainnut katsoa kertaakaan? Edellisvuonna n 5-10krt.
Täällä alkaa taas heti tällänen kyttäys kuka kattoo big brotheria ja kuka ei. Mitä sitten jos joku sitä kattoo? Okei, ei välttämättä ole kaikkein paras vaihtoehto kuluttaa kolme kuukautta istuen telkkarin edessä useamman tunnin päivässä, mutta jos sitä sen pari tuntia viikossa katsoo, niin entäs sitten?
[q]ezzy, 25.8.2009 18:01:
BB:ssä lähinnä vituttaa kun ne on oikeita ihmisiä...joka usein on aina helvetin epätodellista ja aiheuttaa toivon menetystä ihmiskuntaa kohtaan.
[/q]
Jaa no en mä ees nää niitä oikeina ihmisinä vaan julkisuutta varten rakennettuina karikatyyreinä, joiden tarkoitus on saada ihmisten tirkistelynhalu heräämään. Tosi-tv:ssä vaan näytellään todellista elämää. Ja mun usko ihmiskuntaan on ollu niin kauan niin kovalla koetuksella et varmaan sekoisin jos alkaisin seurata BB:a ja kelata että "hitto, tollasia ihmisiä on maailma pullollaan". :D
[q]aada, 25.8.2009 18:41:
Täällä alkaa taas heti tällänen kyttäys kuka kattoo big brotheria ja kuka ei. Mitä sitten jos joku sitä kattoo? Okei, ei välttämättä ole kaikkein paras vaihtoehto kuluttaa kolme kuukautta istuen telkkarin edessä useamman tunnin päivässä, mutta jos sitä sen pari tuntia viikossa katsoo, niin entäs sitten?
[/q]
Psst, ootko huomannu mikä topikki tää on?
Minua ei kiinnosta mokoma paskan vertaa, mutta silti käyn tirkistämässä netistä, millasia kuupoja siellä tällä kertaa on.
-->
Tuli katottua vähän aikaa tuota ohjelmaa jossa näytettiin BBhen hakevien ihmisten haastiksia ym....musta tuntuu vahvasti että aika monella on oikeasti jotain mielenterveysongelmia.
Jos mä saisin valita niin ottaisin sinne kaikki ihan sekopäisimmät, vois olla kivempi kattoa niitä kuitenkin kun jotain wannabe julkkiksia joilla ei ole kuitenkaan mitään järkevää sanottavaa.
Mut okei, en mä oikein saa itseäni kiinnostumaan ihan näin tyhmästä viihteestä vaikka oonkin joskus yrittänyt.
EI KIINNOSTA!!!!
[q]W, 25.8.2009 20:00:
Mut okei, en mä oikein saa itseäni kiinnostumaan ihan näin tyhmästä viihteestä vaikka oonkin joskus yrittänyt.
[/q]
Jos tuolla olis oikeasti jotain keskustelua ja järkeviä tehtäviä ja muutakin kuin täysiä tyhjäpäitä, niin sitä vois ehkä seuratakki. Tolla mielikuvituksella mitä noilla ohjaajilla ja tuottajilla tuolla on, ei kyllä pitkälle valitettavasti pötkitä..."joo, viedään niille viinaa ja dildoja!!! loistavaa ohjelmaa tulossa!"
[q]ezzy
joo, viedään niille viinaa ja dildoja!!! loistavaa ohjelmaa tulossa!"
[/q]
Joo totta, vähän mua ihmetyttää se millaiset ihmiset tonne lähtee, okei joo, 50 tonnia on iso raha mut aika pieni korvaus jos menettää imo feissin ihan totaalisesti koko suomessa. Nyt jos mokailee liikaa niin riittää kun muuttaa toiselle paikkakunnalle mut noilla jotka spedeilee tuolla ei löydy suomesta enää mestaa jossa ei perään naureskeltaisi. Jotenkin osa tuntuu tajuavan ton liian myöhään.
Edit: Sääliksi kyllä taas varmaan käy noita kun aletaan sata varmasti haukkumaan julkisuudessa vaikka tietysti oma valintahan tuo on. Silti, ihmiset kyllä osaavat olla ilkeitä vaikka harvoin itse täydellisiä olisivatkaan.
Mut nyt loppu tää mun osanotto tähän BB:hen! muahan ei kiinnostanu tää!
[q]ezzy, 25.8.2009 20:27:
."joo, viedään niille viinaa ja dildoja!!! loistavaa ohjelmaa tulossa!"
[/q]
Toi sarja vois jopa olla toisinaan viihdyttävä jos siellä ois avoin baari joka ei ikinä tyhjenis, ei järkkäreitä heti seinän takana ja ilman niitä idioottimaisia päivätehtäviä. Ainakin olis mielenkiintoista nähdä millaisia rappioalkoholisteja sitä syntyi sadassa päivässä =)
[q]Jutu, 25.8.2009 17:37:
Voi taas tulla tänne valittaa kun ei tarvii nähä kavereita eikä kuulla niistä sataan päivään mitään kun ne kattoo bullshitbrotheria
[/q]
Mä ainakin olen kavereilta kysyny että onko ne kattonu, ja jos vastaus (mitä se useimmin on) kuuluu "no, oon mä vissiin pari kertaa kattonu) ni puheenaihetta vaihdetaan aika nopeesti.. Vaikka mä seuraankin kun jaksan(0-5krt/vko), ei mun tarvii siitä puhua niiden kanssa joita ei kiinnosta
Kymmeniä ihmisiä ignoressa Facebookis <3
Mä alan pikkuhiljaa olemaan enemmän ja enemmän vakuuttuneempi, että tää on television paskin ohjelma. Salkkarit pitää kyllä titteliä yllä kanssa, mutta BB....*eiei*... Onneksi saa vielä valita, mitä tuolta tuutista katselee.
Kuitenkin se uteliaisuus (ja jonkun mielestä kaksinaamaisuus) nostaa päätään, ja joskus harvoin käyn täällä topicissa tai jossain verkkolehdessä katsomassa, että mitä ihmettä..
Paskaa showta - hyi vittu!