Stuttgart Kickers meets Jon Doe [UK] 6.12.2007 @ Lahti
no morjeeeeens, sit mentiin ja kovaan!!!
Mä en ole käynyt tällaisissa sitten vuoden 1999... että täti pyyhkii hämähäkinseitit itsestään ja lähtee sit vaan hip-hip-hippaamaan
[q]tiiplis, 3.12.2007 16:35:
että täti pyyhkii hämähäkinseitit itsestään ...
[/q]
onks paljonki jo kertynyt??
Tästä ei kyl helvetti vieköön taaskaan selviä hengissä. Jos Lahti jatkaa mun yhdeksän elämäni tuhoamista tällä tavalla, niin parin vuoden sisällä viedään viimeistä.
[q]Jone, 3.12.2007 17:35:
Tästä ei kyl helvetti vieköön taaskaan selviä hengissä. Jos Lahti jatkaa mun yhdeksän elämäni tuhoamista tällä tavalla, niin parin vuoden sisällä viedään viimeistä.
[/q]
sitku mennään miinukselle menee laskuri ympäri ja sit on satakaksataabiljardii elämää taas tuhottavana
[q]Kolera, 3.12.2007 17:36:
sitku mennään miinukselle menee laskuri ympäri ja sit on satakaksataabiljardii elämää taas tuhottavana
[/q]
No onneksi oon jo ihan suosiolla ilmoittanut et oon "out of office" vielä perjantainakin. Jos torstain puolella selviää takaisin kotiin Keravalle, niin eletään ihmeellisiä aikoja.
[q]Jone, 3.12.2007 17:39:
---
Kolera, 3.12.2007 17:36:
---
No onneksi oon jo ihan suosiolla ilmoittanut et oon "out of office" vielä perjantainakin. Jos torstain puolella selviää takaisin kotiin Keravalle, niin eletään ihmeellisiä aikoja.
[/q]
siis väitätkö että lahdella o suhun noi myrkyttävä vaikutus *vink**nauru* ei voi pitää paikkaansa :D!
Hahah, pitääki kysellä sitte kaikilta oloja näitten kemujen jälkeen itse oon luultavimmin hyvin hyvin pirtee ja siloposkinen ja tuoksun ruusuille (vaihteluu munki elämään)
[q]Jone, 3.12.2007 17:39:
---
[/q]
Joo todellakin on ihmeellistä, jos jo torstaina pääset takasin...;) Onnea vaan yritykseen...*pahis**pepsodent*
[size=11]"Skene-julkkis" bongarit HUOM!![/size]
Huhun mukaan saatat "bongata" tänään ja huomenna Mr. Doen Lahden kaduilta...
Heko heko = ) =8)
here we go ->
[q]Swoosh, 4.12.2007 09:14:
[size=11]"Skene-julkkis" bongarit HUOM!![/size]
Huhun mukaan saatat "bongata" tänään ja huomenna Mr. Doen Lahden kaduilta...
[/q]
No niin, seiskapäivä paikalle ja heti...
Näistä bileistähän kannattaa poiketa aamutuimaan Lahen torille tsekkaamaan, kun meikäpoika marssii.
ärrär vittu ku voi viel laittaa palautetta...tai siis en osaa. mut perinteinen vitun 8-16 unirytmi. oli jossain tolkuissa taas vasta viimosen tunnin ajan tääl ja MISSÄ OLI JUICE P! nojoo mut toi paikka on niin mehustelumesta. Sen nukkumisen lisäks potki niin perkeleesti et mesta oli niin rapistunu ku olla ja voi...onneks kusetti vaan eikä paskattanu ku vessaa piti mennä
copypastee sit menneisii tää taas
Paikka oli mahtava, musiikki maistui. Kaikki toimi niinkuin aina. Nyt vanha jaksoi Jinkson alkuun asti ja sitten oli lähdettävä himaan nukkumaan. Kiitos tällekkin porukalle laadukkaasta bileestä. Joskus jossain lisää? Mutta hyvä reissu oli...
El Cama kuittaa.
Mitä te ootta pojat ottaneet? Nuohan on vasta tänään.
[q]Timce, 6.12.2007 16:16:
Mitä te ootta pojat ottaneet? Nuohan on vasta tänään.
[/q]
Töh juusual!
[q]Kolera
Töh juusual!
[/q]
Arvasin! Arvasin!
http://www.gokubi.com/images/flour.jpg
[q]Timce, 6.12.2007 16:19:
---
Kolera
Töh juusual!
---