Facebook

Back to tv, radio, leffat, web O

voisin huomenna liittyä

muoks.
toisaalta:
minun ei kyllä hittoakaan tee mieli jakaa itsestäni vanhoille koululaisille tms urpoille... ehkä en liitykään.

[q]remotion, 4.11.2007 02:45:
voisin huomenna liittyä

muoks.
toisaalta:
minun ei kyllä hittoakaan tee mieli jakaa itsestäni vanhoille koululaisille tms urpoille... ehkä en liitykään.
[/q]

vinkki: limited profile niille

Mistäs asetuksista saa pois sen ominaisuuden ettei FB lähettele tapahtumia sähköpostiin?

Mun on pakko kans nyt kysyy. Kun mulla on kavereita networkista uni.helsinki ja finland, niin miten saan näkymään noi molemmat kaverit siinä profiilissa? nyt ekana (näkyvis) on vaan yliopiston kaverit ja alhaalla pienennettynä noi muut kaverit

[q][Nuclear], 4.11.2007 19:14:
Mistäs asetuksista saa pois sen ominaisuuden ettei FB lähettele tapahtumia sähköpostiin?
[/q]
account ja notifications

Miten ton oman profiilin saa muutettu silleen, että vaan mun kaverit näkee sen?

[q]MiMoSa, 4.11.2007 20:02:

Miten ton oman profiilin saa muutettu silleen, että vaan mun kaverit näkee sen?
[/q]

privacy -> profile

[q]MiMoSa,
account ja notifications[/q]
Kiitos.

[q]Miten ton oman profiilin saa muutettu silleen, että vaan mun kaverit näkee sen?[/q]
Privacy -> Profile. :)

en rekisteröidy.....en en en...taistelen vastaan....(palataan asiaan parin viikon päästä).

[q]Juhgu, 3.11.2007 01:31:
Scrabulous on aika hauska ohjelma. Eli jos tykkää scrabblea pelailla niin meikäläistä voi haastaa :j

(challenge mode)
[/q]

samat, meitsi jäi iha koukkuun toho :C

...............__.(__)..__
...............(__)l.....l(__)
...............l.=.ll..=.ll.=.l.__
...............l....ll.....ll....l(__)
...............l.=.ll=.=ll.=.ll.=.l
...............l....ll.....ll....ll....l
.....__.......l.=.ll=.=ll.=.ll.=.l
....l]...\.....l................ll.=.l
……l…..\....l.....................l
……(…..(_/.......................l
…….................................l
………...............................l
………............................../
………….._....................../
…………...l.....................l

YOU HAVE JUST BEEN SLAPPED BY THE PIMP-HAND!!!!!

Iltalehti: Yleisradion toimitusjohtaja Mikael Jungner käyttää työaikaansa Facebookissa.

Joku toimittaja (joka näköjään on vieläkin Jungnerin kaverilistassa - onkohan kauan?) on päättänyt tehdä omasta addiktiostaan duunia :D Kylläpä kiinnosti kuulla Jungnerin statuksen päivityksistä.

jes.. ei enää hemmetin paskaa sähköpostiin.. kiitos neuvosta Ittee nakertaa noi kaiken maailman vamppyyri ja ihmissusi kutsut *toktok* kiitos ei niitä mulle.. mä en jaksa eikä kiinnosta .. turhaakin turhempaa prkl

muuten kyl oon tykästynyt ku vanhoi joukkuekamui yms löytäny tuota kautta taas =9

[q]spoinkel, 5.11.2007 13:50:
Iltalehti: Yleisradion toimitusjohtaja Mikael Jungner käyttää työaikaansa Facebookissa.

Joku toimittaja (joka näköjään on vieläkin Jungnerin kaverilistassa - onkohan kauan?) on päättänyt tehdä omasta addiktiostaan duunia :D Kylläpä kiinnosti kuulla Jungnerin statuksen päivityksistä.
[/q]

tais olla nyt-liittessä juttukin tosta jutusta tälläviikolla kun joku nytin toimittaja oli seurannut mitä junger tekee.

Kaveri reggas ittensä tänään tonne ja ihmeteltiin tässä et sitä ei mukamas löydy sieltä kun haulla kokeilee.*ding* Miksköhän? Onks siellä joku sellanen asetus vai?

[q]Loopy, 30.10.2007 11:49:
Finland network tänään:
174,981

175k menee siis rikki vielä tänään. Veikkauksia 200k rikkomisesta otetaan vastaan.
[/q]
Tällä päivämäärällä
Members: 210,591

Tää on kyl ihan loistava:D Oon löytäny jo monta vanhaa tuttua ala-asteelta, joita en siis ole nähny ala-asteen jälkeen:P Ja yks tossa jo muistuttelikin luokkakokouksesta, joka on 1.1. 2008. Olisko huonompaa pvä määrää voinu sopii;D

[q]-Fuzzy-, 14.11.2007 15:43:
Ja yks tossa jo muistuttelikin luokkakokouksesta, joka on 1.1. 2008. Olisko huonompaa pvä määrää voinu sopii;D
[/q]

Kuka hemmetti oikeesti keksii tollasen päivän jollekin luokkakokoukselle??

[q]-Fuzzy-, 14.11.2007 15:43:
joka on 1.1. 2008. Olisko huonompaa pvä määrää voinu sopii;D
[/q]

31.12.1999

En usko että ketään taisi tuonne mennä, myöhemmin oli regrouppi ja päästiin tapaamaan ja naurettiin vaan tuolle päivämäärälle mikä oli laitettu.

http://www.facebook.com

Tuommoinen hömpötys on kuulemma kovassa kasvussa. Meninpä itsekin kokeilumielessä rekisteröitymään. Vaikuttaa kohtalaisen turhalta ja lagiselta saitilta. Enivei, mahtaako täältä löytyä muita Facebookin käyttäjiä? Entä pitäisikö tuonne perustaa klubitusverkko?

O