[q]blastic, 26.12.2007 03:24:
---
ezzy, 18.12.2007 04:10:
Voi kristus sentään. Tuli vastaan tyttö, jolla oli 120 applikaatiota facebookissaan. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa.
---
Hoho, pistänpä paremmaksi. Just laskin yhdellä kaverin saldon olevan 160 *pökr*
Kyllä siitä profiilista sellanen itkunsekainen nauru irtoaa.
[/q]
Ja mites sitten ne, jotka eivät ole sallineet appien näyttöä profiilissa :) Itselläni ei ainakaan näy kuin kourallinen appeja julkisesti profiilissa millään tasolla - eipä noita muutenkaan kovin paljoa ole :F
[q]Ronie, 21.12.2007 15:20:
Älkää pitäkö Advanced-/Fun-/Super-wallia profiilissanne
Säästyy niin hyvin kaikennäköiseltä spammiltä ja ketjuviesteiltä.
Suosittelen
[/q]
Aivan totta. En muuten keksi mitään syytä miksi käyttäisin toista seinää.
[q]thomas, 21.12.2007 15:22:
mut sit ei voi lukea muiden superwalleja :([/q]
Voipas.
En ole oikein ymmärtänyt, miksi ihmiset lisäävät Who's Online -aplikaation, koska onlinen näkee kuitenkin kätevimmin klikkaamalla Friends -> Online now. Katsoinpa tuossa yksi päivä kaverin profiilia, ja tuosta Who's Onlinesta näin online-tiedon myös sellaisten henkilöiden osalta, jotka eivät ole mun omia kavereita vaan kaverin kavereita. Samoin näkyy myös heidän status update.. Olisi siis ihan kiva, että jengi poistais ko. aplikaation.
Tajusin justiin, että on ihan hauskaa joskus vanhainkodissa istuskella ja miettiä, että: "Mistähä helevetistä määki ton tunnen?"
Arghs, koukahdin Human Petsiin.
Jos ei joku ole vielä lukenut:
Mainosohjelma tarttui miljoonaan Facebook-tiliin
"Facebookin käyttäjien keskuudessa leviää Zango-mainosohjelma. Zango on saastuttanut jo kolmisen prosenttia yhteisösivun käyttäjistä, kaikkiaan yli miljoona tiliä, turvayhtiö varoittaa."
Lähde: Digitoday.fi
[q]Jone, 4.1.2008 10:59:
Arghs, koukahdin Human Petsiin.
[/q]
Huomasin, haistappa paska :D
[q]OCS, 4.1.2008 16:35:
Jos ei joku ole vielä lukenut:
Mainosohjelma tarttui miljoonaan Facebook-tiliin
[/q]
Myös Secret Crush applikaatioita kannattaa vältellä.
http://mashable.com/2008/01/04/secret-crush-first-serious-facebook-hack/
[q]Loopy, 4.1.2008 17:38:
Myös Secret Crush applikaatioita kannattaa vältellä.
http://mashable.com/2008/01/04/secret-crush-first-serious-facebook-hack/
[/q]
Siitähän juuri tuossa jutussa oli kyse.
[q]ezzy, 4.1.2008 16:56:
Huomasin, haistappa paska :D
[/q]
Siellähän säkin olet mun eläintarhassani, "Ezzyli."
Jep, groupeissa olis ollu potentiaalia vaikka mihin mut niissä tapahtuvien päivitysten linkittäminen omaan profiiliin on ilmeisesti vasta kehitteillä...saa nähdä mitä sieltä tulee, uskon että sillon keskusteluketjutkin heräisi henkiin..
ja tuossa application jutussa olis ollu imo. HELVETIN tärkeää pitää jotain laatukontrollia facebookin puolelta, kuka tuolla jaksaa yrittää edes etsiä mitään järkevää 1000:en turhuuksien seasta..
"This is a secret group. It will not show up in
your profile, and only admins can invite members."
elikkä, miten tuon secretin sitten oikein löytää, kun
se ei näy missään? äsken joinasin tollaseen, mutta
kun piti mennä uudestaan sinne, niin eihän sitä sitten
mistään löytynyt, edes haulla, vaan sivuhistorian
kautta piti etsiä
eli, miten mä löydän tuon groupin nyt sitten uudestaan
tulevaisuudessakin, ilman sivuhistorian apua
[q]a-j, 9.1.2008 17:52:
elikkä, miten tuon secretin sitten oikein löytää, kun
se ei näy missään?
[/q]
Etusivulla ylhäällä vasemmalla searchin alla on Applications. Klikkaat siitä alta Groups niin johan löytyy My Groups ja muita ryhmiä myös pääset klikkailemaan.
Niin ja profiilistaskin toki pääset kuhan vaan klikkaat esim See all. Heleppoo.
Hah, nyt sinne tuli käyttöön "Extended profile", jonne varsinkin ne joilla on miljoona aplikaatiota voi lykätä turhimmat. Jos niitä joku haluaa yleensäkään kymmeniä ellei satojatuhansia säilyttää. Jospa ei enää joutus hirmusia sillisalaatteja katsomaan..
Äsken mun Top Friendseissä (johon oon kolme henkilöä lisännyt) oli yhtäkkiä 18/209 frendiä (mulla on btw 212 hengen kaverilista) ja se oli täynnä ihan ihme nimiä, kuten tää Perez Jotain jne. Sit siihen oli lisääntynyt jotain vitun "Julia is feeling happy" -moodeja jne. Saatana, poistin koko paskan!
[q]Verano, 16.1.2008 13:28:
Hah, nyt sinne tuli käyttöön "Extended profile", jonne varsinkin ne joilla on miljoona aplikaatiota voi lykätä turhimmat. Jos niitä joku haluaa yleensäkään kymmeniä ellei satojatuhansia säilyttää. Jospa ei enää joutus hirmusia sillisalaatteja katsomaan..
[/q]
toi on kyl tervetullut uudistus.
Hulluimmat friend requestit tähän mennessä on kyllä olleet
1. viimeksi 6-vuotiaana leikkipuistossa näkemäni lapsuudenkaveri
2. yhden kaverin exä (siis whaaat?)
3. toisen kaverin sakkoliha
Ignoorasin kaikki
[q]Pantera, 29.1.2008 18:09:
FACEBOOK SUCKS!!
[/q]
hehee, lisäileppäs mut :P
http://www.facebook.com/profile.php?id=1003931892 täällä ollaan
Kauhea tunne q ei tunne ihmistä, joka ystävällisesti lähestyy viestillä ja kyselee kuulumisia.*ding* Enhän mä voi tossa tilanteessa q kysyä pahinta, eli miten vanha meidän lapsi on, jos meillä on sellainen?*justjoo*