Musta toi uusikaan ei ole hyvä, mutta on se parempi kuin vanha.
[q]ezzy, 16.9.2008 20:43:
settings -> account settings -> deactivate account.[/q]
Kiitän.
[q]Freja, 15.9.2008 10:14:
Mun notification-nappi on iha kokonaa kadonnu. :(
[/q]
Mullakaan ei enää duunissa näy sitä nappia erikseen. Mut pääset chattiin ja kattoo onlinea requestien alta sivun "sisältä".
Onko tuolla saatanan fecesbookissa edelleenkään toimintoa, jolla saa _kaikki_ oman profiilin wall postit deletoitua kerralla?!?!?!?!?!
[q]pirpeli, 17.9.2008 20:05:
Onko tuolla saatanan fecesbookissa edelleenkään toimintoa, jolla saa _kaikki_ oman profiilin wall postit deletoitua kerralla?!?!?!?!?!
[/q]
Joo toi on vitun ärsyttävä ku puuttuu. Hyvä sit tosiaan lähtee poistelee jotain 500 viestiä yksitellen, ei kiitos..
[q]Zenni, 17.9.2008 20:16:
---
pirpeli, 17.9.2008 20:05:
---
Joo toi on vitun ärsyttävä ku puuttuu. Hyvä sit tosiaan lähtee poistelee jotain 500 viestiä yksitellen, ei kiitos..
[/q]
Olkaa rumempia! Mä saan mun seinälle postauksen kerran kuussa, joten oon elävä esimerkki siitä, että rumuus toimii! :D
[q]hallucinogen, 17.9.2008 20:18:
---
Zenni, 17.9.2008 20:16:
---
pirpeli, 17.9.2008 20:05:
---
---
Olkaa rumempia! Mä saan mun seinälle postauksen kerran kuussa, joten oon elävä esimerkki siitä, että rumuus toimii! :D
[/q]
...You've got "m@il"!
ps. Päivän hyvä työ tehty.
[q]hallucinogen, 17.9.2008 20:18
[/q]
"Olkaa rumempia" :DDD No Zennin kohdalla kauneus ehkä toimii wall postin saamisominaisuutena(muiden ominaisuuksien lisäksi), mutta hei....Ei juurikaan mun kohdalla :D
[q]pirpeli, 17.9.2008 20:35:
---
hallucinogen, 17.9.2008 20:18
---
No Zennin kohdalla kauneus ehkä toimii wall postin saamisominaisuutena(muiden ominaisuuksien lisäksi)
[/q]
Korjatakseni tämän keskustelun suuntaa tästä liiperilööperistä mun on tuotava kaksi senttiäni kehiin: Zenni saa kommentteja just, koska se on niin kapinen narttu. Zenni on mahtava kohde vittuilulle ja oman egon nostatukselle. [/end the truth]
ps. Tää varmaan tasotti tilanteen ton päivän hyvän työn kanssa. Tarvitsen tasapainoa elämääni.
[q]KooKie, 17.9.2008 20:43:
Tarvitsen tasapainoa elämääni.
[/q]
Mä taidan tarvita irtioton fecesbookista. Sen verran jäytää toi "uudistus". Mitä tolla kaikella oikeestaan tekee. Ei mitään.
[q]KooKie, 17.9.2008 20:43:
Korjatakseni tämän keskustelun suuntaa tästä liiperilööperistä mun on tuotava kaksi senttiäni kehiin: Zenni saa kommentteja just, koska se on niin kapinen narttu. Zenni on mahtava kohde vittuilulle ja oman egon nostatukselle. [/end the truth]
[/q]
Taidat olla vielki katkera ku et pärjää mulle pasianssissa? ;)
[q]Zenni, 17.9.2008 21:03:
---
KooKie, 17.9.2008 20:43:
---
Taidat olla vielki katkera ku et pärjää mulle pasianssissa? ;)
[/q]
Guilty as charged. Häpeällinen salaisuuteni paljastuu näin maailmalle.
[q]KooKie, 17.9.2008 20:29:
...You've got "m@il"!
ps. Päivän hyvä työ tehty.
[/q]
Sääli pi.. ei ku postaus :D
[q]KooKie, 17.9.2008 21:06:
[/q]
Sä olet lisäksi melko homo jätkä.
[q]nuance, 18.9.2008 03:28:
---
KooKie, 17.9.2008 21:06:
---
Sä olet lisäksi melko homo jätkä.
[/q]
No hei, mikä helvetin "let's tell Keksi's deepest secrets" -viikko nyt on? Sä päätit sit heittää kaksi totuutta samaan postaukseen.
[q]> Facebook is recently becoming very overpopulated,
> There have been many members complaining that Facebook
> is becoming very slow.Record shows that the reason is
> that there are too many non-active Facebook members
> And on the other side too many new Facebook members.
> We will be sending this messages around to see if the
> Members are active or not,If you're active please send
> to 15 other users using Copy+Paste to show that you are active
> Those who do not send this message within 2 weeks,
> The user will be deleted without hesitation to create more space,
> If Facebook is still overpopulated we kindly ask for donations but until then send this message to your friends and make sure you send
> this message to show me that your active and not deleted.
>
> Founder of Facebook
> Mark Zuckerber
(Suomeksi siis lyhyesti niille, jotka eivät saaneet ylläolevasta selkoa..
Facebook alkaa siis olla ylikuormitettu ja muuttua hitaaksi, kun täällä on paljon passiivisia käyttäjiä, jotka kirjautuvat mutteivät sitten käytä tiliään. Lähetä tämä viesti copy+paste -versiona 15 ihmiselle, jotta sinut lasketaan aktiiviseksi käyttäjäksi. Jos et kahteen viikkoon lähetä tätä eteenpäin, sinut poistetaan Facebookista passiivisena käyttäjänä.[/q]
Onks tää ny jotai spämmiä vai ihako oikeesti ruvetaan sulkeen tilejä?
[q]T82, 19.9.2008 12:01:
[/q]
Ketjukirjespämmiä. Kannattaa unohtaa ja jättää lähettämättä niin ei kaverit vittuunnu ;-).
Tietenkin se on hoax. Nyrkkisääntönä voi pitää, että aina kun pyydetään lähettämään jotain n+1 kaverille, kyseessä on roskaa.
[q]T82, 19.9.2008 12:01:
---
> Facebook is recently becoming very overpopulated,
> There have been many members complaining that Facebook
> is becoming very slow.Record shows that the reason is
> that there are too many non-active Facebook members
> And on the other side too many new Facebook members.
> We will be sending this messages around to see if the
> Members are active or not,If you're active please send
> to 15 other users using Copy+Paste to show that you are active
> Those who do not send this message within 2 weeks,
> The user will be deleted without hesitation to create more space,
> If Facebook is still overpopulated we kindly ask for donations but until then send this message to your friends and make sure you send
> this message to show me that your active and not deleted.
>
> Founder of Facebook
> Mark Zuckerber
(Suomeksi siis lyhyesti niille, jotka eivät saaneet ylläolevasta selkoa..
Facebook alkaa siis olla ylikuormitettu ja muuttua hitaaksi, kun täällä on paljon passiivisia käyttäjiä, jotka kirjautuvat mutteivät sitten käytä tiliään. Lähetä tämä viesti copy+paste -versiona 15 ihmiselle, jotta sinut lasketaan aktiiviseksi käyttäjäksi. Jos et kahteen viikkoon lähetä tätä eteenpäin, sinut poistetaan Facebookista passiivisena käyttäjänä.
---
[/q]
Vittu että pistää vihaks tollaset paskanjauhannat (ja muutki selkeesti feikit paskat) mitä jengi pistää eteenpäin mailitse ja facebookissa. Ja joku jaksaa vielä nähdä vaivaa ja kääntää suomeksi ton ja sit laittaa eteenpäin.
SAATANAN IDIOOTIT!
[q]ezzy, 19.9.2008 12:17:
SAATANAN IDIOOTIT!
[/q]
Double that! Parasta settiä oli kun kymmenet, ellei sadattuhannet suomalaiset oli sitä mieltä tässä jokin aika sitten että ydinonnettomuudesta ilmoitellaan sähköpostilla (ja näin myös tekivät). Yhtälailla joku tuiki tuntematon on saamassa Nigeriassa suurta perintöä ja saat siitä osasin kun autat häntä lunastamaan sen perinnön 1000 dollarilla. Olet voittanut Espanjalaisessa lotossa, saat miljoonasi kun lähetät meille tonnin lunastusmaksun. Bill Gates haluaa testata sähköpostimarkkinoinnin voimaa, lähetä tämä eteenpäin niin saat monta tonnia. Facebook ylikuormittuu, mutta sen sijaan että ilmoittaisimme siitä vaikka etusivullasi tai että siitä mainittaisin sanallakaan missään mediassa, niin laitamme liikkeelle epämääräisen ketjukirjeen.
Kuinka vitun tyhmiä ihmiset voivat olla? Ja kuinka heitä voi olla niin paljon? Jos jollain taholla on tuikitärkeää asiaa kuten ydinonnettomuus niin käytetäänkö siinä kanavana tiedotusvälineitä vai sähköpostia? Tällaiset setit saa vakavasti harkitsemaan sitä että lopettaisi päivätyöt ja ryhtyisi huijariksi.