[q]Tiinuliinu81, 6.8.2009 10:36:
---
No joidenkin kanssa on oltu enemmän tekemisissä, eikä enää olla syystä tai toisesta ja alussa sitä vaan tuli hyväksyttyä/pyydettyä "turhia" tuttuja kavereiksi ja nyt on tullut huomattua ettei niiden kanssa juuri tule keskusteltua/ole keskusteltavaa.
[/q]
Tässä keskustelu jonka kävin kaveripyynnön laittaneen vanhan luokkakaverin kanssa alkukesästä:
X: "No mitäs tässä, oon lomalla"
*pitkä hiljaisuus joka on jatkunut tähän hetkeen saakka"
Mut on se sentään pari sympaattista paska-applikaatiokutsua laittanut.
[q]Super-Kerttu, 6.8.2009 10:15:
Ite oon miettinyt kans tuota kaverilistan raakkausta. Kavereissani on paljon ihmisiä, joita en välttämättä edes kunnolla muista mistä heidät tunnen.. Ikinä en heille normaali elämässä varmaan juttelisi. Mitä ihmettä ne tekee mun listassa siis? Ehkä käyn tuumasta toimeen.. ei kaikkien "hyvää päivää"-tuttujen tartte tietää mitä mulle milloinkin kuuluu!
[/q]
Tein ite taannoin ison säädön, jossa raakkasin kaikki "kaverini" ryhmiin:
1) Ystävät
2) Kaverit
3) Työkaverit
4) Epäkaverit (esim. vanhat koulukaverit jne)
Jokainen henkilö kuuluu yhteen tai useampaan ryhmään. Vain Kaverit ja Ystävät näkee mun profiilista juuri mitään, samoin vain he näkevät status updated, kuvat jne.
Lisäksi oon raakannu Live Feedin siten, että sinne tulee päivitykset vain haluamiltani ryhmiltä.
Miks mä sitten en poista kavereistani noita Epäkaverit -ryhmässä olevia kokonaan. Joskus on ihan mukava kuitenkin kattoa mitä jollekki kuuluu tms, ja on ainakin yhteystiedot tallessa.
[q]akir0, 6.8.2009 12:25:
1) Ystävät
2) Kaverit
3) Työkaverit
Jokainen henkilö kuuluu yhteen tai useampaan ryhmään. Vain Kaverit ja Ystävät näkee mun profiilista juuri mitään, samoin vain he näkevät status updated, kuvat jne.
Lisäksi oon raakannu Live Feedin siten, että sinne tulee päivitykset vain haluamiltani ryhmiltä.
Miks mä sitten en poista kavereistani noita Epäkaverit -ryhmässä olevia kokonaan. Joskus on ihan mukava kuitenkin kattoa mitä jollekki kuuluu tms, ja on ainakin yhteystiedot tallessa.
[/q]
Kuulostaa loisto idealta..Pitää vaan joskus hommata sen verran aikaa, et jaksais/ehtis noi kaikki tehdä..*joo*
Tietääkö joku saako koko seinän tyhjättyä kerralla? Voi hiukan ruveta vituttamaan jos joutuu poistaa yksitellen kaikkea..
[q]kindertin, 6.8.2009 14:56:
Tietääkö joku saako koko seinän tyhjättyä kerralla? Voi hiukan ruveta vituttamaan jos joutuu poistaa yksitellen kaikkea..
[/q]
Ei pysty, ei muuta ku nakuttelemaa yks kerrallaa
[q]AlexS, 6.8.2009 10:32:
testit sun muut härdellit pystyy myös kätevästi pistämään piiloon.[/q]
Saako silleen et mitkään testit ym ei näy siinä etusivulla keneltäkään, pelkästään normaalit viestit?
[q]whispering, 6.8.2009 22:50:
Saako silleen et mitkään testit ym ei näy siinä etusivulla keneltäkään, pelkästään normaalit viestit?
[/q]
Greasemonkey (toimii, helppo asentaa):
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/748
Normaalit viestit? siis vain status päivitykset? Sit valitset vaa News Feedin alta vasemmalta Status Updates.
tuli tossa yks päivä friend request yheltä tyypiltä.
nimi ei heti sanonut mitään, ja henkilöä ei itse näkynyt profiilikuvassa.
4 yhteistä kaveria, joten laitoin viestiä tälle tyypille:
---
mistäs me tunnetaan?
ei sori nimi sano mitään, eikä tosta sun kuvastakaan oikein tunnista :D
-jussi
vastaus:
moi!
ei me vielä tunneta mutta pian tunnetaan ;)
---
siis mitä vittua?
[q]zaler, 7.8.2009 09:40:
tuli tossa yks päivä friend request yheltä tyypiltä.
nimi ei heti sanonut mitään, ja henkilöä ei itse näkynyt profiilikuvassa.
4 yhteistä kaveria, joten laitoin viestiä tälle tyypille:
---
mistäs me tunnetaan?
ei sori nimi sano mitään, eikä tosta sun kuvastakaan oikein tunnista :D
-jussi
vastaus:
moi!
ei me vielä tunneta mutta pian tunnetaan ;)
---
siis mitä vittua?
[/q]
hahaha :D
[q]whispering, 6.8.2009 22:50:
---
AlexS, 6.8.2009 10:32:
testit sun muut härdellit pystyy myös kätevästi pistämään piiloon.
---
[/q]
Mulla ei kyl näy enää testit ja quizzit jne ollenkaan vaikka disabloin greasemonkeyn ja facebook purity...wtf. henkilöiden profiileissa ne näkyy normaalisti, mutta ei feedissä.
[q]ezzy, 7.8.2009 11:20:
---
whispering, 6.8.2009 22:50:
---
AlexS, 6.8.2009 10:32:
testit sun muut härdellit pystyy myös kätevästi pistämään piiloon.
---
---
Mulla ei kyl näy enää testit ja quizzit jne ollenkaan vaikka disabloin greasemonkeyn ja facebook purity...wtf. henkilöiden profiileissa ne näkyy normaalisti, mutta ei feedissä.
[/q]
Ne vissii on siivonnu tota vähä.
[q]zaler, 7.8.2009 09:40:
siis mitä vittua?
[/q]
Oliks ne 4 muuta työkavereita? Joku pomo kuitenki vakoilemassa :P
[q]AlexS, 7.8.2009 07:53:
Normaalit viestit? siis vain status päivitykset? Sit valitset vaa News Feedin alta vasemmalta Status Updates.
[/q]
Mä käytän Operaa, et toi ei mulla toimis.
[q]whispering, 7.8.2009 12:01:
---
zaler, 7.8.2009 09:40:
siis mitä vittua?
---
Oliks ne 4 muuta työkavereita? Joku pomo kuitenki vakoilemassa :P
---
AlexS, 7.8.2009 07:53:
---
[/q]
Muistaakseni siitä on joku versio operallekin, googlesta löytynee
[q]whispering, 7.8.2009 12:01:
AlexS, 7.8.2009 07:53:
---
[/q]
Operaan ei erikseen tarvitse asennella lisäpalikoita, userjs-toiminnallisuus löytyy valmiina. Facebookissa klikkaa hiiren oikealla napilla -> edit site preferences -> scripting -> user javascript files -> choose:lla haet hakemiston minne tallennat tuon tiedoston (tiedostopääte pitää olla .user.js, esim. purity.user.js).
[q]andi--, 7.8.2009 12:14:
Operaan ei erikseen tarvitse asennella lisäpalikoita, userjs-toiminnallisuus löytyy valmiina. Facebookissa klikkaa hiiren oikealla napilla -> edit site preferences -> scripting -> user javascript files -> choose:lla haet hakemiston minne tallennat tuon tiedoston (tiedostopääte pitää olla .user.js, esim. purity.user.js).
[/q]
Mut siis mistä mä saan ton user.js tiedoston?
[q]whispering, 7.8.2009 17:31:
---
andi--, 7.8.2009 12:14:
---
Mut siis mistä mä saan ton user.js tiedoston?
[/q]
Vaikka täältä: http://userscripts.org/scripts/show/44459
[q]andi--, 10.8.2009 09:50:
Vaikka täältä: http://userscripts.org/scripts/show/44459
[/q]
Kiits, nyt pelittää :)
[q]akir0, 6.8.2009 12:25:
---
1) Ystävät
2) Kaverit
3) Työkaverit
[/q]
Totaalisen n00b-kysymys, mutta miten tuo tehdään? Kun en_vaan_osaa (joo en vielä yrittänytkään kunnolla). Jos haluis vaikka ryhmän ex-yökaverit joiden ei tarviis nähdä kuin basic info ja toinen ryhmä jolle näkyis basic info ja kuvat ja kolmas joille näkyy kaikki.
Hei mitä vittua tää paska nyt oikein on?! muokkasin luomani tapahtuman nimeä viikon alussa ja nyt ku pitäis muokata uudestaa ni en löydä mitää mistä nyt sit muokata sitä enää! raah vittu saatana =P
no nyt selvis mistä seki johtu. Kun tapahtumalla on confirmed questei ni sit ei voi muuttaa enää tapahtuman nimeä...jännäks vaan asian tekee se että mä pystyin ton aikasemman muutoksen tekemään kyllä ja aivan satavarmasti siellä oli sillonki confirmed quests =P
[q]piepie, 10.8.2009 20:59:
Jos haluis vaikka ryhmän ex-yökaverit joiden ei tarviis nähdä kuin basic info ja toinen ryhmä jolle näkyis basic info ja kuvat ja kolmas joille näkyy kaikki.
[/q]
Sit meet "Friends", katot vasen sivuvalikko "Lists" ja "Create". Siihen lisäät kaikki haluamas ryhmät, vaikka ne "Ex-yökaverit". Seuraavaksi meet ruudun oikeaan yläkulmaan "Settings", sieltä "Privacy settings" -> "Profile" -> ja sieltä voit estää tiettyjen ryhmien näkymästä tiettyjä asioita.
Mullakin on melkein puolet kavereista laitettu niin, ettei ne näe esim. mun status updateja. Eilen huomasin, että yhen serkun olin kuitenkin unohtanut laittaa mihinkään ryhmään ja se on nähnyt koko profiilin. Heh.