Viattomuustesti
Viattomuudestasi on jäljellä 34%.
NO YLLÄRI :D
vittu 400 kysymystä tollasessa on "vähän" liikaa. jossain 50. kohdalla olin jo niin kyllästynyt, että kiinni meni välilehti. niin paljoa ei kiinnosta.
[q]plink, 4.11.2007 23:55:
vittu 400 kysymystä tollasessa on "vähän" liikaa. jossain 50. kohdalla olin jo niin kyllästynyt, että kiinni meni välilehti. niin paljoa ei kiinnosta.
[/q]
Sama täällä! Just n. 50
Tulipa tää tehtyä ku oli töis tylsää..
Mun viattomuudesta on jäljellä 62%
:D
[q]San Mejor, 6.11.2007 23:35:
---
plink, 4.11.2007 23:55:
---
Sama täällä! Just n. 50
[/q]
Haha.. Tajusin jossain 200:n kysymyksen kohdalla että monta noita on :D
43 %
Ihan liian pitkä testi, ei helvetti tollasta jaksa tehdä
Testissä meni noin.....10 minuuttia. Olihan niitä kysymyksiä, mutta jos on aikaa istua koneella kotona/töissä/muualla, niin ei tuossa mitenkään kamalasti aikaa mene.
Ja jos kyseinen hölynpöly sattuu kiinnostamaan :D.
Viattomuudestasi on jäljellä 47.5%
"0 - 50 Perverssi!
Olet harrastanut hiukan omituisia juttuja, vai mitä?
Toivottavasti et ole täysin sairas henkilö.
Olethan varovainen."
Joo en kyl ainakaan duunissa jaksa tota tehdä, ehkä krapulapäivän ratoksi vois duunata ton. :)
Kyl toi aina arvojen lyömisen SPSS:ään voitti
Musta oli mielenkiintoista myös lueskella vastausten prosenttiosuuksia. 8 % vastaajista väittää harrastaneensa suuseksiä itsensä kanssa. Olen kade
Viattomuutta on jäljellä 62,5 %
Karkeasti 39% olis jäljellä.
(Olipa muuten typerä testi)
Viattomuudestasi on jäljellä 64.3000030518%
Sinulla on joitain kieroutumia. Siitä huolimatta moni haluaisi lähteä kanssasi jatkoille. Tiedät kuinka pidetään hauskaa.
Olipas kinkyja kysymyksiä ;)
no eipä jaksa vastaa päälle 400:n kysymykseen 40 meni sit loppu mielenkiinto, lisää teekkari / irkkihuumorii, sillä kansa nousuun
-M
Vähän yli 57% olis vielä jäljellä. Oon kiltti tyttö
Viattomuudestasi on jäljellä 53.4999990463%
50 - 59 Olet saanut kyseenalaista mainetta ja kunniaa. Jos menetät yhtään lisää pisteitä, kukaan maineestaan tarkka henkilö ei halua liikkua julkisesti seurassasi.
Viattomuudesta jäljellä 59.8000001907%
Olet saanut kyseenalaista mainetta ja kunniaa.
Jos menetät yhtään lisää pisteitä, kukaan
maineestaan tarkka henkilö ei halua liikkua julkisesti seurassasi.
Voi hitto mitä kysymyksii jotku:D
Jaksoin 200 kysymystä ja sit alko vituttaa niin paljon et piti sulkee koko selain.
Ja löytyy osoitteesta http://irkkaajat.org/~whiz/sextest/
Omasta viattomuudestani on jäljellä 49 % eli olen testin mukaan "perverssi". Niin kai sit...
"0 - 50 Perverssi!
Olet harrastanut hiukan omituisia juttuja, vai mitä?
Toivottavasti et ole täysin sairas henkilö.
Olethan varovainen."