Testaa mikä koira olet!

Back to tv, radio, leffat, web O

Puudeli.

Terrieri...*hymy* vaikka toi testi olikin naisille, kai tästä jotain osviittaa saa...*hih*

"Olet kuin Saksanpaimenkoira!

Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruumiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!"

Tää oli kolmas kerta kun oon tuon tehny ja aina sama tulos, eli kaipa se jostain kertoo

hihih terrieri olen

Terrieri täälläkin...

Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.

I have no choice but to agree.

Jeii... Olen terrieri! :D

Terrieri

Terrieriksi väitti.. Tunnistin kyllä itseni kuvauksesta!

Olet kuin saksanpaimenkoira!

Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!

Vuh!

Saksanpaimenkoira
Taitaa tulla aika monelle tuo

Hankala testi kun se oli naisille, mutta yritin parhaani ja tietenkin olin Terrieri. Arvasin jo ennen kuin tein ton.

Puudeli

Olin terrieri..

Terrieri *lmao**pepsodent*

[q]Doughnuts & Prozac, 26.11.2007 11:34:
Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.

I have no choice but to agree.
[/q] Agreed

Mopsi FFS! >_<

Saksanpaimenkoira Murr!*hymy*

Minäki olen tuon mukaan saksanpaimenkoira. Sattu sopivasti ku tässä vähän haaveillu ja miettinykin laittavani sakemannin jossain vaiheessa, kunhan aikaa oikeesti koiralle riittää ja kun asun jossain muualla ku kerrostalossa.

"Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!"

Tuosta miellyttämisen halusta ja säyseästä en vaan menis ihan takuuseen :D Mut jaahas, taidankin lähteä tästä salille

[q]olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen![/q]

O