Millainen on oikeasti kaunis nainen?

Back to yleinen keskustelu O

Nadifa:[q]
Mutta ok.. Kaunis nainen: En voi luokitella kauneutta välttämättä tiettyihin ulkonaisiin ominaisuuksiin, koska kauneutta on monenlaista. Sisäinen kauneus näkyy ulospäin.[/q]
Joten ymmärtämisen helpottamiseksi: kaunis = ulkomuoto, ihana = luonne, sisäinen kauneus.*vink*

PÄIVÄNSÄDE *iloinen**piis*

Tää hehkutushan alkaa kuulostaa siltä että SPP:n pitäisi harkita Päivänsäteen ottamista projektilistalle...

Tapsuli:[q]Tää hehkutushan alkaa kuulostaa siltä että SPP:n pitäisi harkita Päivänsäteen ottamista projektilistalle... [/q]

Yksi viidestä SPP-aktiivista sanoutuu projektista irti. Olen nykyisessä tilassani tietenkin muutenkin projektiryhmän ulkopuolella, mutta ylihehkutetut hässäkät eivät olleet mun juttuni aikaisemminkaan.

alien:[q]SPP?[/q]
Suuresti arvostettu ja myöskin kadehdittu Suomen Parhaat Panot-ryhmä tietysti.

Tapsuli:[q]Tää hehkutushan alkaa kuulostaa siltä että SPP:n pitäisi harkita Päivänsäteen ottamista projektilistalle... [/q]

Eikös tommonen ole vähän niinkun naisen halventamista?

howdy:[q]
Eikös tommonen ole vähän niinkun naisen halventamista?
[/q]

Itseasiassa päinvastoin. SPP:n projektilistalle pääsemiseen kannattaa suhtautua lähinnä kunnianosoituksena.

...ja se tuntematonhan olin sitten minä.

Tumma...hoikka...hyvin pukeutunut...tai ainakin sille et meikäläistä miellyttää...eikä liikaa mitään koruja.

löysinpä muuten eilen suunnilleen vartaloihanteeni:

http://www.domai.com/news/2003/03march-07/klara-8466.jpg

*sydän*
oho.. olipas se iso kuva. olkoon nyt kuitenkin siinä...

[muokattu 8.5.2003 20:35]

toi on tosi HOT!!!! ja vielä poslari...*sydän*

misjah:[q]toi on tosi HOT!!!! ja vielä poslari...*sydän*[/q]

Aamen
poslari on kyllä kiva, ei mitään karvapehkoi*eiei*

He-he-he-helmi!

hyh hyh, ei tuollaisia kuvia

no niin kai toi sitten on

UI UI DownBoyDown *hakka.....**voiei**nauraa*

aika mitäänsanomaton toi hehtokuva.

Pienet Tissit!!!*dissaa*

onks pienet tissit paha asia :DD huii

miks ton naisen pää ei sinttu näy.

Kun katselee näitä Klubituksen kuvia, ja neitokaisia niissä, herää kysymys....Kaikissa kuvissa, joissa esiintyy massasta poikkeamaton, tiukkavatsainen, pitkähiuksinen tyttö/nainen, kaikki ovat ihan "oo, kaunis", "söpö, ihana jne.." Miksi he ovat kauniita?????*täh*Kaikki samannäköisiä.

Minä en ole kaunis. En ole varma olenko edes söpö. Minä olen vain minä, mahoineni kaikkineni silmälaseineni finneineni*hymy*Silti sain eilen bileissä kuulla kommentin, joka osoitettiin ystävälleni:"Sä olet aina sen kauniin naisen kanssa bileissä." Minä olin tämä kaunis nainen*häh*

Kertokaa siis toverit, mikä tekee naisesta kauniin? Onko se ulkokuori, vai onko sillä sisustalla enää mitään väliä?

O