HELSINKI SHOWDOWN 16.2.2008 @ helsinki

Back to tapahtumat O

Perjantai oli kyllä syöny mun eväät, joten olin vähän väsyny ja vaisu mut soitanta solju ja oli kiva jutustella jengin kanssa.

Kovat bileet oli, vielä oli uimahallista voimat pois niin tuli aikainen poistuminen, mut propsit timpalle & co:lle

Kiitos Timppa :) Missasin kuulemma aikamoisen performanssin, joka sisälsi ilmeisesti paidattomia poikia... :/ kuvia kellään? :)

[q]Xer, 17.2.2008 12:20:
Kiitos Timppa :) Missasin kuulemma aikamoisen performanssin, joka sisälsi ilmeisesti paidattomia poikia... :/ kuvia kellään? :)
[/q]

joo läski lätisi. mut niin lätisi ernokin. melko häpeälliseksi apinaatioksi meni kyllä siinä anan setin aikana. *ökkö*

[q]Xer, 17.2.2008 12:20:
[/q]

Mulla ois kännykässä.

[q]Esa, 17.2.2008 13:00:
---
Xer, 17.2.2008 12:20:

---

Mulla ois kännykässä.
[/q]

pistä ihmees LOL crw:lle jakoon.

Huhhuh, tulipa riehuttua. DnB on kyllä kansan ooppiumia ja Infekto on sen profeetta.. vai kuinka se nyt menikään :P
Another Planet toimii aina <3 rreeeewwwiind

Enpä ois uskonu et noin eksoottiinen ratkaisu ku puolen tunnin slotit per soittaja ois voinu toimia, mut nehän toimi, HYVIN! Valoi ois voinu olla vähän vähemmän suhteessa tilaan ja tanssijoiden määrään, Nosturis tulee pousailuparvesta johtuen helposti sellanen fiilis et on kauheen näytillä siellä tanssilattialla, eikä valosuus ainakaan jeesaa. Mutta pääasia eli musiikki toimi mukavasti, etenkin Infekton setti lämmitti mun sydäntä. Kiitos!

huuh olipa bileet! big up timppa ja muut syypäät.

plussaa,
infekton setti <3
maticin setti
anan setti

miinusta,
pojat pistää ranttaliksi ilman paitoi. my eyes, my eyes!

extraspecial big up mc erno :P

ja näin paikalla myös justin timberlaken!

Fuckin' hell maties.

Aivan killeribileet, kiitos!
Häläbölälölööäää.
seteistä nappas eniten nuänce,ana ja matic, jota kuulin ekaa kertaa. tiputteli varsin kiintoisia raitoja.
Ainii, ja infekto. Eli kaikki setit oli hyviä. nii.

hirveen pelottavan vähän porukkaa näytti olevan paikalla kun saavuin, mutta tilanne kyllä parani loppua myöten. Tilaa oli tanssia.

ei näkyny kuvaajia=ei tuu kuvej? :(
just sopivan vähän mc-huutelua. toimii. jengi vaa ei ollu messis sitte ollenkaa.
paidat pois-tilanne pisti kyl naurattamaan :D

vittu mun jalat.

Pitääkö tässä oikeasti ruveta kantamaan kameraa kaikkialle.

Oli kohtuuttoman kivaa. Erno oli timanttinen mc kyllä ("Who wants a takaisinpyöraytys!!!") ja Coley soitti illan parhaan setin helposti. *sydän*

[q]Wispy, 17.2.2008 15:13:
Oli kohtuuttoman kivaa. Erno oli timanttinen mc kyllä ("Who wants a takaisinpyöraytys!!!") ja Coley soitti illan parhaan setin helposti. *sydän*
[/q]

Oliko se timppa joka yritti suomentaa tota jossain vaiheessa myös? Lopputulos tais olla jotain "vedä se takasin" tasoa :D. Oli kyl hyvät bileet, vaikka oma seurue olikin vähän huonossa kunnossa. Olis saanu olla enemmän porukkaa paikalla, ni ei ois ollu niin pirun kylmä :/. Ihmetyttää kyllä, että mikä saa ihmiset jättämään tämmösset bileet väliin.

Oli kyl hienoa nähdä nuance taas pitkästä aikaa soittelemassa! Pisti kyl pakosta vähän hymyilyttää se esiintyminen :D. Infektokin tullu nähtyä noin x^10 kertaa Tampereella, mut miehen setit on kyllä silti joka kerta vaan pirun viihdyttäviä!

junkka ja juominen vaan sopivat yhteen ja niistä tulee levoton humala. Levottomassa humalassa voi tulla tehneeksi melkein mitä vaan. Levottomassa humalassa on kivaa. Levottoman humalan seurauksena ihmiselle tulee levoton krapula.

Kivaa oli, tinpa ja ana rokas!

Otin kuvan LAOSin pojista bäkkärillä.

huih, mikä ilta! pari viestiä, seuralainen mukaa ja mestoille. perille saavuimme vissiin hieman varhaisessa vaiheessa, sillä narikassakin roikkui vain muutama takki. noo, nousuvesillä nousut ja nautiskelemaan niitä privatepöytää*tirsk* joo, sinne alas oli roudattu semmonen yksittäinen pöytä ja pari tuolii, kävi*joo* pöydän paikkakin oli loistava, sillä kylmä kun yllätti, ni verhoo vaa vähä ympärille, ni joha lämmitti..
siinä sitten vähä*känni* ja sen jälkee tuhoo jalkoi*tanssittel*. eipä ollut ainakaa ahdasta, rauhassa sai pomppii.
musa oli kyl loistavaa, kiitokset soittajille siitä*aplodit*
kotia kohti jouduimme lähtemään jo siinä kahden pintaan, kun edelleenkin viimeinen juna riksuu kohti lähtee puoli kolmelta. ja hui hitto, et meni täpärälle, onneks kerettii, olis palanu vitusti kääpiä, jos oltais myöhästytty.. mietittiinkin, että vr vois hommaa siihen edes yhden vuoron lisää joka lähtis vaikka puol neljä. junassaki oli kapasiteettia hyvin, ei tarvinnu seisoskella, sai nukkua rauhassa.
muut kiitokset, hauskaa oli*hellokitty*

[q]Ana-5000, 17.2.2008 17:11:
Otin kuvan LAOSin pojista bäkkärillä.
[/q]

mäkin sain susta kivan kuvan:

[q]Physics, 17.2.2008 13:04:
---
pistä ihmees LOL crw:lle jakoon.
[/q]

http://wcdj.org/tmp/showdown/showdown_1.jpg

http://wcdj.org/tmp/showdown/showdown_2.jpg

Ja mä onneton olin Redrumissa.