Butane 16.2.2008 @ Turku
Gaaargh mikesei tänän, olisi ollu helvata hyvä fiilis "pieneen" "butaanihumalaa". Noh toivottavasti huaminen on yhtä hyvä ja paikalle saavutaan.
tänän on uusi päivä ja uusi butane!
Enää muutama tunti ja sit pamahtaa!
http://www.youtube.com/watch?v=WFidDhoSE_k
EI PYSTY HYPETTÄÄ TARPEEKS.
WHAT YES NO ACID!!!!!
Eiku siis. Jatkot. Sauna. Ei meille. Mut siis(mutsis) oli ihan vitun jees.
Sanoisinko(ei plip), et ihan helvetin kovaa soundii. Ja hyvät bileet.
Kiitos Putane.
ACIIIIIIIIID.
303.
Jos joku ei tajunnu.
Aamuedit.
Mjahas, mulla on taas ollut jotain asiaa... :D Jos menis takas nukkuu, niin vois ehkä vähä helpottaa tää olo. Ei paljo haitannu muuten menoa, vaikka oliki kourallinen ihmisiä bilettämässä, kyl sellanen Butane- fiilis oli silti, et huhhhuh.
[q]pirpeli, 17.2.2008 05:33:
WHAT YES NO ACID!!!!!
Eiku siis. Jatkot. Sauna. Ei meille. Mut siis(mutsis) oli ihan vitun jees.
Sanoisinko(ei plip), et ihan helvetin kovaa soundii. Ja hyvät bileet.
Kiitos Putane.
ACIIIIIIIIID.
303.
Jos joku ei tajunnu.
[/q]
::DD Legendaarista, melkein yhtä sekava, kuin mun beatroot setitys.
[q]Zenroph, 17.2.2008 11:49:
khyl tosiaan oli iha sikahauskat bileet :D no, nähdään kuvista sit et kuin lujaa on menny :D
[/q]
Mua ihan _hieman_ vaan pelottaa ne kuvat. Ja se video......Toivottavasti sitä ei tuu kauheen yleiseen jakoon :DDD On muuten vähän ääni maassa, kuinka outoa :D
Saatoin myös näyttää tissit. Myös videokameralle. Ja kameralle. Ja ehkä muutenkin.
Mieto vai vakeva? Ottako valkosipili?
VÄKEVÄ!
Oli kyllä todellakin odotetun väkevä liveshow jätkiltä, ja ylitti vielä odotuksetkin. Huuto raikasi taas jne. Butane on Butane :)
Pirpelin tissit.
Tekno soi edelleen, naks kalja auki, varmaan pitäs hommata kepapia.
MUNAT IRTI.
huhu, virta veti ihan stnan kovan liven, ei vaan pysty hypettää tarpeeks:)
Butaneis vetää kyl aina kamalimmat pleksit ja päätyy suutelee miehen kanssa. Parasta
[q]jukku, 17.2.2008 14:40:
Butaneis vetää kyl aina kamalimmat pleksit ja päätyy suutelee miehen kanssa. Parasta
[/q]
Hirvee olo :D
olipa butanet! kiitos koko köörille.. ei ihan hevillä unohdu tälläset häpeningit :)
what would McTylli do?! ;)
"sutsi satsi sutsi satsaa"
[q]crc, 17.2.2008 18:04:
olipa butanet! kiitos koko köörille.. ei ihan hevillä unohdu tälläset häpeningit :)
what would McTylli do?! ;)
"sutsi satsi sutsi satsaa"
[/q]
Lollorosso! Olin ihan unohtanut McTyllin :DD
Voi meitä*nauru*
peeäs. Pääsitteks te saunaan asti? Alasti? Tai vaatteet päällä...?
Ei voi sanoo muuta kuin Ass of Timo. Jee!
[q]näköradiomies, 17.2.2008 14:34:
MUNAT IRTI.[/q]
Eiku PÄÄ irti saatana. :)
Oli hirmu hauskaa vaikka jossain vaiheessa tuntui etten enää ikinä mene Turun lähellekään. Eikä ne nössöt saunaan päässeet. Kertakaikkisen oivalliset kekkerit, eikä virtsasta tarvitse kai mitään sanoa kun idioottikin tietää ettei niiden keikka voi olla huono. :)
Oli niin hauska ilta että kiitos tuhannesti vanhat ja uusi tuttu. Hymyilly kohta 2vrk kun idiootti.
Jatkoilla meni kuulemma miltei kokonainen viskipullo. Hyvä pojat ja tyttäret!