UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

Back to tapahtumat O

[q]vuokko, 8.7.2008 23:53:
mutta nyt tässä kattelin illan muuta tarjontaa ja totean että ihanaan en kyllä viitsi ahtautua (nothing personal)
vaan.. taidan pakata piknikin ja luukuttimen reppuun ja ... ja mölkyn ja sulkkikset ja twister-pelin ja kroketin ja petanquen ja aurinkorasvaa*justjoo* ....mutten golfmailaa ja palloja...
ja suuntaan tervasaareen

vielä kun sais seuraa...
[/q]

Jos tämä on plani, eikö melkein kannattaisi harkita lokaation siirtämistä Uunisaareen? Saari on kuitenkin avoin kaikelle kansalle ennen klo 18...

[q]Mark, 9.7.2008 13:25:
---
MissKoo, 9.7.2008 07:58:
Hei kaveri, ne on kuitenkin -vaan- bileet.

---

Olen eri mieltä. Varsinkin tosta 'vaan' sanan korostuksesta. Mikään muu bileorganisaatio ei Suomessa tarjoa (tai kenties koko pallolla, ainakaan yhtä mielikuvituksekasta) vastaavanlaista koko päivän kestävää huviretkeä taikamaahan, missä jokainen yksityiskohta on mietitty. Monissako VAAN bileissä paistetaan makkaraa, neppaillaan hohtoneppistä, etsitään aarretta jne? :)

Mä oon täysin samaa mieltä Villen kanssa siitä et 2.8. ei oo paikkaa mis oisin mieluummin <3

-M
[/q]
No kyl mä keksin montakin paikkaa missä oisin mieluummin *näsäviisastel* vaikkapa ulkomailla

Mutta siis en mä tarkoita mitenkään ettenkö mä ois innoissani ja tulee olee kivaa ja blaa blaa, mutta rajansa kaikella hehkutuksellakin

[q]MissKoo, 9.7.2008 15:01:
No kyl mä keksin montakin paikkaa missä oisin mieluummin *näsäviisastel* vaikkapa ulkomailla

Mutta siis en mä tarkoita mitenkään ettenkö mä ois innoissani ja tulee olee kivaa ja blaa blaa, mutta rajansa kaikella hehkutuksellakin
[/q]

*kieltänäyttel* Mäpä kävin jo ulkomailla ähhähähää *släp* Normisti oon samaa mieltä et rajansa kaikel hehkutuksel, mut Unity on kyl meitsillekkin poikkeus :) Tosin Unityt ulkomailla ja Suomipossella vois olla jotain viel päräyttävämpää

-M

[q]MissKoo, 9.7.2008 15:01:
[/q]

Ulkomailla olisi mielummin about 364 päivää vuodesta, mut just tuona päivänä ei kyl missään nimessä...

Näitä vaan ei voi hehkuttaa liikaa.... se on kuitenkin itsestäänselvyys, että 2.8 päivällä on +27, aurinko paistaa, me löydetään aarre, biitsibileet on parhaat jotka suomessa on järjestetty, yöllä nautitaan lähes keskieurooppalaisesta ilmastosta, sisällä soi eeppinen kiksu, saaressa on about 600 vierasta joilla tyhmä virhe naamalla ja vika biisi on see you in the next life

[q]ville, 9.7.2008 15:20:
---
MissKoo, 9.7.2008 15:01:

---

Ulkomailla olisi mielummin about 364 päivää vuodesta, mut just tuona päivänä ei kyl missään nimessä...

Näitä vaan ei voi hehkuttaa liikaa.... se on kuitenkin itsestäänselvyys, että 2.8 päivällä on +27, aurinko paistaa, me löydetään aarre, biitsibileet on parhaat jotka suomessa on järjestetty, yöllä nautitaan lähes keskieurooppalaisesta ilmastosta, sisällä soi eeppinen kiksu, saaressa on about 600 vierasta joilla tyhmä virhe naamalla ja vika biisi on see you in the next life
[/q]

RAUHOTTUKAA!

Okei, mä uskon jo! Ei sit ois mitään parempaa mestaa olla just sillon, I get it!

Mutta, kääk, mitä päälle? Ei oo idean ideaa.. saako tulla nakkena?

[q]vaavu,Saari on kuitenkin avoin kaikelle kansalle ennen klo 18...
[/q]
On vai? Miks infossa sanottiin että Unityt olis vuokrannu saaren koko viikonlopuksi... Voihan sitä edelleenkin yrittää sisseillä sinne uimalla, mut noi paljon kamaa tuodessa voi olla hankalaa

[q]MissKoo, 9.7.2008 15:25:
RAUHOTTUKAA!

Okei, mä uskon jo! Ei sit ois mitään parempaa mestaa olla just sillon, I get it!
[/q]

Älä anna periksi!

-

Vaikka Unityt on hemmetin hyvät bileet, niin ne on tosiaan lopulta kuitenkin vain ja ainoastaan bileet. Iän myötä omat prioriteetit on kummasti lähteneet muuttumaan ja hyvät bileet eivät enää kulje ykkösenä, kakkosena tai kolmosena sillä listalla. Kyllä mäkin siis osaan kuvitella ison nipun mestoja, joissa mulla on kivempaa kuin Unityissä vaikka Unityissä on lähes poikkeuksetta ollut ihan nastaa ja muksaa.

Mut makuasioita. Kullakin on oma tärkeysjärjestyksensä ja ehkä tosiaan joillekin hyvät bileet on se paras asia maailmassa. :)

[q]Norb, 9.7.2008 15:28:
---
vaavu,Saari on kuitenkin avoin kaikelle kansalle ennen klo 18...

---

On vai? Miks infossa sanottiin että Unityt olis vuokrannu saaren koko viikonlopuksi... Voihan sitä edelleenkin yrittää sisseillä sinne uimalla, mut noi paljon kamaa tuodessa voi olla hankalaa
[/q]

Ainakin viimevuonna tuo koko saaren vuokra tarkoitti sitä, että kaikki paikat on vuokrattu, jotta mestat voitiin rakentaa jo perjantaina. Siten ainakin viimevuonna saareen pääsi, mutta muistaakseni vain ennen klo 16:sta. En tiedä onko tänä vuonna sama juttu.

Olishan näissäkin ollu kiva edes kerran päästä käymään...mut nää pippalot ei ilmeisesti ole vaan mua varten :) Nimim. tarpeeksi jonotusta *itsekseen emoil*

Maybe I'll "see this in the next life"

[q] Jone, 9.7.2008 15:31:
---
MissKoo, 9.7.2008 15:25:
RAUHOTTUKAA!

---

Älä anna periksi!

-

Vaikka Unityt on hemmetin hyvät bileet, niin ne on tosiaan lopulta kuitenkin vain ja ainoastaan bileet.[/q]

+1. Bileitä tulee ja menee, kun yhdet jättää niin toiset ottaa, kyllä meressä käloja riittää jnpp.

[q]Iän myötä omat prioriteetit on kummasti lähteneet muuttumaan ja hyvät bileet eivät enää kulje ykkösenä, kakkosena tai kolmosena sillä listalla. [/q]

Hmm, mietinpä kohdaltani... 1. terveys, 2. rahan riittävyys 3. hyvät bileet!
I lose

[q]Mut makuasioita. Kullakin on oma tärkeysjärjestyksensä ja ehkä tosiaan joillekin hyvät bileet on se paras asia maailmassa. :)[/q]

Hyvät bileet on hyvien bileiden aikana maailman parasta, jos on sillä hetkellä terve, rahaa riittää eikä huomenna ole duunipäivä.

Ja jos ei sada kuin esterin perseestä, Kompassiaukiolla on enemmän kuin yksi jv-raukka paimentamassa kaikkia samaan aikaan lauttaan haluavia ihmisiä, jos mä en kaada täyttä siiderituoppia jonkun tuntemattoman tytön avonaiseen käsilaukkuun, jos ja jos, ym. Kaikki Uunisaaren Unityissa sattuneita juttuja, mikä ei tietenkään tarkoita etteikö Unityissa olisi ollut ja tulisi olemaan hienoa. Täydellisiä bileitä nekään vaan eivät ole. Ainakaan ihan joka kerta. Joka niin väittää, ei ihan uskalla katsoa totuutta silmiin, sillä Suomen kesää värittää aina ilmastomme.

[q]vaavu, 9.7.2008 14:48:
Jos tämä on plani, eikö melkein kannattaisi harkita lokaation siirtämistä Uunisaareen? Saari on kuitenkin avoin kaikelle kansalle ennen klo 18...
[/q]

varmaankin juuri siksi etten saa jäädä sinne sitten illalla...
on kuin ottaisi tikkarin pois lapselta*nyyh*

Hei,

ei Sinua kukaan potki sieltä pois, sisätiloihin tosin et pääse. Ilmaiseksi saa olla ulkona mm. terassilla. Säästä riippuen se ulkotilaosuus on ihan hyvä, loistavan sään tilanteessa se on parempi kuin se saunadisko... Itse olen ollut kerran ilman lippua johonkin puoleen yöhön, sitten lämpötilan laskettua viiteentoista luovutin suosiolla. Mutta ehti siinä 9 tuntia olla ja omat juomat...

Lautalla pääset pois joka tapauksessa myös yölläkin eli ei tarvitse edes uida pois. Ja on siellä bajamajojakin, paperista en mene vannomaan.

[q]Jone, 9.7.2008 15:31:
---
MissKoo, 9.7.2008 15:25:
RAUHOTTUKAA!

---

Älä anna periksi!

-

Vaikka Unityt on hemmetin hyvät bileet, niin ne on tosiaan lopulta kuitenkin vain ja ainoastaan bileet. Iän myötä omat prioriteetit on kummasti lähteneet muuttumaan ja hyvät bileet eivät enää kulje ykkösenä, kakkosena tai kolmosena sillä listalla. Kyllä mäkin siis osaan kuvitella ison nipun mestoja, joissa mulla on kivempaa kuin Unityissä vaikka Unityissä on lähes poikkeuksetta ollut ihan nastaa ja muksaa.

Mut makuasioita. Kullakin on oma tärkeysjärjestyksensä ja ehkä tosiaan joillekin hyvät bileet on se paras asia maailmassa. :)
[/q]

Höpön löpö Unity nyt vaan on Unity, ei mikään pelkkä "bile". Piste. En olis missään muualla tuolloin.

Jos pitäisi priorisoida asioita, niin ne olis ehkä jotain tällästä:

1) Perhe ja rakkaat
2) Terveys ja hyvinvointi
3) Unity kemut
...
...
...
...
...
264) Muut kemut ;)

Kaikki muut bileet on "vaan" bileitä, ei Unity. Eli Jone, mielipiteesi on siis väärä ja minä kaikkitieteiden professori olen aina oikeassa ja mielipiteeni on universaalisti oikea ja paras (<itseironia inserted automatically<). PLUR.

[q]Mark, 9.7.2008 13:25:
---
MissKoo, 9.7.2008 07:58:
Hei kaveri, ne on kuitenkin -vaan- bileet.

---

Olen eri mieltä. Varsinkin tosta 'vaan' sanan korostuksesta. Mikään muu bileorganisaatio ei Suomessa tarjoa (tai kenties koko pallolla, ainakaan yhtä mielikuvituksekasta) vastaavanlaista koko päivän kestävää huviretkeä taikamaahan, missä jokainen yksityiskohta on mietitty. Monissako VAAN bileissä paistetaan makkaraa, neppaillaan hohtoneppistä, etsitään aarretta jne? :)

Mä oon täysin samaa mieltä Villen kanssa siitä et 2.8. ei oo paikkaa mis oisin mieluummin <3

-M
[/q]

Mark = Unity*plur**sydän**plur* Odotan vaan kun saa nähdä sun perus virneen hikisellä tanssilaittialla*pepsodent*

[q]Roope Ankka, 10.7.2008 02:08:
Hei,

ei Sinua kukaan potki sieltä pois, sisätiloihin tosin et pääse. Ilmaiseksi saa olla ulkona mm. terassilla. Säästä riippuen se ulkotilaosuus on ihan hyvä, loistavan sään tilanteessa se on parempi kuin se saunadisko... Itse olen ollut kerran ilman lippua johonkin puoleen yöhön, sitten lämpötilan laskettua viiteentoista luovutin suosiolla. Mutta ehti siinä 9 tuntia olla ja omat juomat...

Lautalla pääset pois joka tapauksessa myös yölläkin eli ei tarvitse edes uida pois. Ja on siellä bajamajojakin, paperista en mene vannomaan.
[/q]

Eiks tässä voisi sit samalla neuvoa, että "meet vaan pokkana sisätiloihin, koska kun mä oon ollut tuolla, niin ei siellä oo kukaan katsellut onks sulla lippua vai ei. Vältät vaan turhaa ravaamista sisätilojen ja ulkotilojen välillä, niin voit olla pummilla koko illan siellä! Pidä hauskaa!" ? :)

[q]tomii, 10.7.2008 08:59:
Eiks tässä voisi sit samalla neuvoa, että "meet vaan pokkana sisätiloihin, koska kun mä oon ollut tuolla, niin ei siellä oo kukaan katsellut onks sulla lippua vai ei. Vältät vaan turhaa ravaamista sisätilojen ja ulkotilojen välillä, niin voit olla pummilla koko illan siellä! Pidä hauskaa!" ? :)
[/q]

Ovilla kyllä katsotaan ranneke ja yleensä tossa touhussa on aika tarkkoja pokeja...

[q]ville, 10.7.2008 09:33:
---

Ovilla kyllä katsotaan ranneke ja yleensä tossa touhussa on aika tarkkoja pokeja...
[/q]

No en ala tästä kiistelemään sen enempää, että onnistuisiko toikin, mutta pointtina tossa mun kärjistetyssä viestissä oli se, kun aletaan neuvomaan bileiden threadissa, että "olkaa vaan omin nokkinenne siellä saarella, ei teitä kukaan sieltä todennäköisesti potki pois!" Siis korjatkaa toki, jos olen ymmärtänyt väärin nämä kaikki vuodet, mutta eikös tuo Unity ole vuokrannut sen koko saaren? Ja "full security from 18-05" tarkoittaa sitä, että klo. 18-> siellä koko saarella ei pitäisi olla muita kuin lipun hankkineita (edit: siis, tarkoitan tällä, että tossa vaiheessa poket alkaa tsiigaa rannekkeita kaikilta saarella olijoilta) ? Jos asia on niin, että siellä SAA olla koko illan ja yön, kunhan ei mene sisälle, niin ilmoittakaa toki, koska silloin mäkin oon varmaan siellä biitsillä niin pitkään kuin mahdollista, jos on hyvä ilma.

[q]tomii, 10.7.2008 09:46:
No en ala tästä kiistelemään sen enempää, että onnistuisiko toikin, mutta pointtina tossa mun kärjistetyssä viestissä oli se, kun aletaan neuvomaan bileiden threadissa, että "olkaa vaan omin nokkinenne siellä saarella, ei teitä kukaan sieltä todennäköisesti potki pois!" Siis korjatkaa toki, jos olen ymmärtänyt väärin nämä kaikki vuodet, mutta eikös tuo Unity ole vuokrannut sen koko saaren? Ja "full security from 18-05" tarkoittaa sitä, että klo. 18-> siellä koko saarella ei pitäisi olla muita kuin lipun hankkineita (edit: siis, tarkoitan tällä, että tossa vaiheessa poket alkaa tsiigaa rannekkeita kaikilta saarella olijoilta) ? Jos asia on niin, että siellä SAA olla koko illan ja yön, kunhan ei mene sisälle, niin ilmoittakaa toki, koska silloin mäkin oon varmaan siellä biitsillä niin pitkään kuin mahdollista, jos on hyvä ilma.
[/q]

Ei kukaan ole koskaan potkinut pois saarelta klo 16 / 18 jälkeen. Jos saarelle pääsee sitä ennen, niin siellä todennäköisesti voi myös hengeilla koko yön. Sitä en osaa sanoa, pääseekö tänä vuonna saareen lainkaan ennen tuota 16 / 18:sta.

Jos lippua ei ole ollut, se mistä ei pääse nauttimaan, on sisätilat ja buffet. Näihin tarvitaan ranneke. Noin muuten saarella on kyllä kaikkea kivaa aktiviteettiä, joten tuskin aika kovin pitkäksi käy :)

[q]ville, 10.7.2008 11:34:
---

Ei kukaan ole koskaan potkinut pois saarelta klo 16 / 18 jälkeen. Jos saarelle pääsee sitä ennen, niin siellä todennäköisesti voi myös hengeilla koko yön. Sitä en osaa sanoa, pääseekö tänä vuonna saareen lainkaan ennen tuota 16 / 18:sta.

Jos lippua ei ole ollut, se mistä ei pääse nauttimaan, on sisätilat ja buffet. Näihin tarvitaan ranneke. Noin muuten saarella on kyllä kaikkea kivaa aktiviteettiä, joten tuskin aika kovin pitkäksi käy :)
[/q]

Uh... jälleen kerran asioita, joita mä en ole tiennyt. :D Oon aina käsittänyt, että toi saari jo itsessään luetaan alueeksi, jolla oleskeluun ton 18 jälkeen tarvitaan lippu. No, mutta jos näin on, niin pahoitteluni sarkastisista läpistä nimimerkille Roope Ankka *plur**piis**vink*

http://www.clubunity.org/2008/Unity-Uunisaari-2008-flyer-pieni.jpg

“Dear friends,

The coming August Unity will say farewell to Uunisaari. The last Unity The Island will be held on Saturday the 2nd of August, 2008. If the champagne has wiped the memory of every previous Island party from your brain, we urge you to join us in this last dance to make this night one to never forget. Unity is, and has always been, all about you, the people creating the atmosphere. All of us doing it together, in unity.

You will see old friends and perhaps unite with a few new ones on a miniature holiday for grownup ravers. You will join a crazy- friendly-all-together-hands-in-the-air future tribal ritual with hippies and bankers. You will experience peace, love, unity and respect, all hand-made with love for you. You will enjoy drinks and a guaranteed hangover too! We can’t wait to see the smiling faces arriving to The Island with minds full of excitement and bags full of food and drinks.

There will be a DJ Orkidea six hour set in his purest tone, a chance for him to exhibit his true musical vision. Slusnik Luna will appear live, maybe even on stage, Unity Collective promises to go super eclectic in Klubiza, Lowland will put a tear in your eye with his piano concert on the beach, and DJ Indigo will sooth you to somewhere between dream and the campfire. We are rooted in the kikkelitrance culture of the 90s while keeping the music fresh and up-to-date.

We may sound naive, but we are members of the first rave generation and proud of it. We long for the honest spirit of the illegal raves of the early 90s. It will be a celebration of life but also a tribute to a lost Friend, Unity primus motor Harri Aalto. Rest in peace dear friend. You are always with us.

It’s been an amazing five years in Uunisaari but now it’s time to move on. This culture has always been about constant progression and closing one page usually opens a new one… Forwards ever, backwards never. To celebrate the ending of an era, the last Unity The Island will be a Magical Masquerade. Transform yourself into someone else and throw your hands in the air, just like you don’t care. This is not Ibiza, this is not Miami, this is Uunisaari.

Yours truly, the whole Unity Posse”

(c) http://www.clubunity.org/list/

O