UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @
[q]Nauskiss, 2.8.2008 10:41:
Ooksä tosissas?
Ehkä sun kantsis omalla kohdallas harkita vaikka Kampin palvelukeskuksen päivätansseja. Sieltä vois löytyä sopivan kypsää bileseuraa, 25-vuotiaalle...
[/q]
I'm dead serious. Missasit pointin mut ei se mtn.
P.s. Mikäs vika kansantanhuissa? *vink**vink*
[q]gnomex, 2.8.2008 10:47:
Mikäs vika kansantanhuissa? *vink**vink*
[/q]
Ei itse asiassa mitään vikaa, olen itsekin joskus kokeillut. (En tosin Kampin palvelutalossa, vielä.)
[q]Nauskiss, 2.8.2008 10:52:
Ei itse asiassa mitään vikaa, olen itsekin joskus kokeillut. (En tosin Kampin palvelutalossa, vielä.)
[/q]
Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja
[q]gnomex, 2.8.2008 10:20:
--- ne 18-vuotiaat bättrefolk it-pissikset jotka pitää päästää joka paikkaan ettei isi suutu---[/q]
Kunhan ei ne kaksi blondia joiden ansiosta valvoin viime yönä klo 02:55 - 04:00 Neidit ratkoi ihanalla nasaalilla espoo-ässällään kovaan ääneen porttikongissa elämänsä ydinfysiikkaa mennäänkö KY:lle vai mennäänkö himaan.
Saunan takana on tilaa
[q]gnomex, 2.8.2008 10:59:
---
Nauskiss, 2.8.2008 10:52:
---
Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=45527;hae=teinixit;pid=1137149#1137149
Leka punkkuu toi 7h unet .. pappa on virees *uros**piis*
Saaks nyt hehkuttaa?
Auto lähtee ihan just kohti stadia!
kukaan menos sinne niinku just?
Miauuuuuuuu tosiaan tänäääääääään
Jeps sain asun. Kiitos ukkoni *sydän* Oli kiltti ja siirsi menoa, jotta sai asun haettua molemmille *sydän* Kohta *sydän* !!!!!
[q]gnomex, 2.8.2008 10:59:
---
Nauskiss, 2.8.2008 10:52:
---
[/q]
Olet ihanan varhaiskypsä! Mutta joudut valitettavasti odottalemaan meikäläistä päivätanssiseuraksi vielä jonkin aikaa. Viihdyn toistaiseksi teiniseurassa.
Ensin tänne ja sit roseen aamuihin. Pitkä päivä tiedossa *nauru*.
poimittu DJ Orkidea.com :sta
Orkidea
2 August 2008
The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.
[q]enrg, 2.8.2008 12:48:
Orkidea
2 August 2008
The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.
[/q]
Noni hyvä Ediiii
[q]Mar6, 2.8.2008 14:30:
---
enrg, 2.8.2008 12:48:
Orkidea
2 August 2008
---
Noni hyvä Ediiii
[/q]
HYvä Eugen*nauru*!
Enää muutama tunti! *jiihaa**tanssittel**plur*
[q]enrg, 2.8.2008 12:48:
Orkidea
2 August 2008
[/q]
onnittelut*hali**jiihaa*
Puoli tuntii duunia jäljellä ja sit =))))))
Uunisaaren biitisillä on juuri nyt aika pirun kuuma :)
hi there!
are there still tickets for this event?
pavew