UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

Back to tapahtumat O

[q]Nauskiss, 2.8.2008 10:41:
Ooksä tosissas?

Ehkä sun kantsis omalla kohdallas harkita vaikka Kampin palvelukeskuksen päivätansseja. Sieltä vois löytyä sopivan kypsää bileseuraa, 25-vuotiaalle...
[/q]
I'm dead serious. Missasit pointin mut ei se mtn.

P.s. Mikäs vika kansantanhuissa? *vink**vink*

[q]gnomex, 2.8.2008 10:47:
Mikäs vika kansantanhuissa? *vink**vink*
[/q]

Ei itse asiassa mitään vikaa, olen itsekin joskus kokeillut. (En tosin Kampin palvelutalossa, vielä.)

[q]Nauskiss, 2.8.2008 10:52:
Ei itse asiassa mitään vikaa, olen itsekin joskus kokeillut. (En tosin Kampin palvelutalossa, vielä.)
[/q]
Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja

[q]gnomex, 2.8.2008 10:20:
--- ne 18-vuotiaat bättrefolk it-pissikset jotka pitää päästää joka paikkaan ettei isi suutu---[/q]

Kunhan ei ne kaksi blondia joiden ansiosta valvoin viime yönä klo 02:55 - 04:00 Neidit ratkoi ihanalla nasaalilla espoo-ässällään kovaan ääneen porttikongissa elämänsä ydinfysiikkaa mennäänkö KY:lle vai mennäänkö himaan.

Saunan takana on tilaa

[q]gnomex, 2.8.2008 10:59:
---
Nauskiss, 2.8.2008 10:52:

---

Lähe joskus mun mukaan, ni päästään pois näistä teinibileistä. Ei tällä 25 vuoden elämänkokemuksella viitsi enää pyöriä nuorempien mukana, ne on niin totally out. Ihan nenänvartta pitkin katson kaikkia junnuja
[/q]

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=45527;hae=teinixit;pid=1137149#1137149

Leka punkkuu toi 7h unet .. pappa on virees *uros**piis*

Saaks nyt hehkuttaa?

Auto lähtee ihan just kohti stadia!

kukaan menos sinne niinku just?

Miauuuuuuuu tosiaan tänäääääääään

Jeps sain asun. Kiitos ukkoni *sydän* Oli kiltti ja siirsi menoa, jotta sai asun haettua molemmille *sydän* Kohta *sydän* !!!!!

[q]gnomex, 2.8.2008 10:59:
---
Nauskiss, 2.8.2008 10:52:

---

[/q]

Olet ihanan varhaiskypsä! Mutta joudut valitettavasti odottalemaan meikäläistä päivätanssiseuraksi vielä jonkin aikaa. Viihdyn toistaiseksi teiniseurassa.

Ensin tänne ja sit roseen aamuihin. Pitkä päivä tiedossa *nauru*.

poimittu DJ Orkidea.com :sta

Orkidea

2 August 2008

The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.

[q]enrg, 2.8.2008 12:48:

Orkidea

2 August 2008

The lucky winner is Iso-E. Massive thanks to everybody for the comments, stories and memories. Much appeciated! And congrats to Mr.E. I have sent an email to him and his name will be on the guest list for tonight.

[/q]

Noni hyvä Ediiii

[q]Mar6, 2.8.2008 14:30:
---
enrg, 2.8.2008 12:48:

Orkidea

2 August 2008

---

Noni hyvä Ediiii
[/q]
HYvä Eugen*nauru*!

Enää muutama tunti! *jiihaa**tanssittel**plur*

[q]enrg, 2.8.2008 12:48:

Orkidea

2 August 2008

[/q]
onnittelut*hali**jiihaa*

Puoli tuntii duunia jäljellä ja sit =))))))

Uunisaaren biitisillä on juuri nyt aika pirun kuuma :)

hi there!
are there still tickets for this event?
pavew

O