Jalkapallon EM-kisat 2008
huh huh, kun kroatia putosi karvaasti niin ainoa toive oli ettei saksa voita. espanja on muutenkin niin symppis joukkue että voiton suo heille kernaasti, onnea vain!
edit: niin joo, raulilla mahtaa olla aika sekavat fiilikset kotisohvalla :D
Loistavaa Espanja! Todellakin ansaittu mestaruus!
Sopivasti ens kuus viel Barcelonan matka*hymy*
jeah! oikea joukkue voitti. o/
Joo ainakin parempi joukkue voitti
Ja ihan hyvä että ikuinen alisuoriutuja, Espanja sai pitkästä aikaa arvokisavoiton
kerrankin! olé olé!
Paras joukkue voitti finaalin ja koko kisat.
Valitettavasti kun itte kannattaa Saksaa niin huono makuhan tosta finaalista jäi, mut onneks Espanja oli niin paljo parempi, ettei jääny jossiteltavaa.
On se Torres nii tähti. Oikeeseen osotteeseen meni mestaruus!
JEEEEEeeeeEEEEe É!
joo täytyy sanoo samaa, onneksi saksa ei voittanut. Itse en jaksanut katsoa matsia kun on sen verran kipeenä ja kuumeessa, mutta mistäs pääsis näkee high-lightit? jäikö tuossa mitään nillittämisen varaan... jostain luin että yksi käsivirhe rankkari jäi viheltämättä saksalle ja yksi punainen kortti olis pitänyt tarjota epsanjalle? no anyway kiva ettei saksa voittanut.
[q]Skenemursu, 30.6.2008 02:43:
joo täytyy sanoo samaa, onneksi saksa ei voittanut. Itse en jaksanut katsoa matsia kun on sen verran kipeenä ja kuumeessa, mutta mistäs pääsis näkee high-lightit? jäikö tuossa mitään nillittämisen varaan... jostain luin että yksi käsivirhe rankkari jäi viheltämättä saksalle ja yksi punainen kortti olis pitänyt tarjota epsanjalle? no anyway kiva ettei saksa voittanut.
[/q]
Eipä siinä ollu kyllä mitään nilittämistä. Saksa oli aseeton ja kisojen paras jengi vei voiton.
[q]Twist, 30.6.2008 02:52:
---
Skenemursu, 30.6.2008 02:43:
---
Eipä siinä ollu kyllä mitään nilittämistä. Saksa oli aseeton ja kisojen paras jengi vei voiton.
[/q]
joo katsoin highlightit täältä:
http://footballsbestvideos.blogspot.com/2008/06/spain-vs-germany-finals-highlights-euro.html
ja kyllä ainakin noiden pätkien perusteella Espanja ansaitsi voittonsa, nillittää vois tietysti siitä, että jos katsoo tuota highligh videota eka puoliaika 3:04 ajassa saksan olis pitänyt saada rankkari... käsi alkaa olkapäästä =) ... onneksi ei vihelletty
[q]Rivakka, 30.6.2008 00:01:
[/q]
Hehee, mä lähden tänään klo 17.30 edit: Niin ja todellakin paras voitti, Espanja ownas läpi turnauksen.
-M
Onni ettei Saksa voittanut, ne on vuosikaudet pelanneet niin vitun tylsää fudista ettei tosikaan. Espanja oli toinen mun suosikeista ja vihdoinkin voitto niille, la-la-laa!
jännittäviä tilanteita pitkin matsia ja täydellinen lopputulos. hienot kisat (vaikkei hollanti voittanutkaan).
[q]Mark, 30.6.2008 06:10:
---
Rivakka, 30.6.2008 00:01:
---
Hehee, mä lähden tänään klo 17.30 edit: Niin ja todellakin paras voitti, Espanja ownas läpi turnauksen.
-M
[/q]
huh oli kyl niin hullu meininki viimeyona.. puol kaupunkii ulkonaa
eeeeeeeeeeeeespaaaaaaaaaaaaaaaaaañaaaaaa, campeoooooooneeeeeeeeeeeeees
Jes!!! Mitäs tähä nyt sanois, mestaruus tuli vaikka en kyllä aluks ois uskonu.. Onneks näin kuitenki kävi. Saksasta en oo koskaan tykänny joten oli kyl upeeta ku oma suosikki ne voittaa
Onneksi toinen suosikki voitti kisat <3 Hollanti oli lievähkö
pettymis niin vahvan alun jälkeen :(
Nyt sitten alkaa MM-kisaodotus!
Ja saadaan Afrikan maatkin mukaan