MIXXED - Discotheque 28.6.2008 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

OlliS (Subtraxx, YleX)
Aki A. (Innersense.je)
Tony Profondo (MIXXED)
N.Geselle (MIXXED)

+ Live Percussions

http://i157.photobucket.com/albums/t78/mixxed_2007/Mixxeddisco2neettin.jpg

paikalla ehdottomasti....
jatketaan house fiilistely*jiihaa*

Aki A loistoo, pitääks tänne nyt eksyy sit

-M

Voi Video! Ois kova hinku tänne, mut en mitenkään pääse

prkl... en pääse näihinkään... viimeks olin yövuorossa ja tähän aikaan olen sit lomalla ja Oulussa. Joensuun seudulla muuten loman vietän, mut toi viikonloppu menee Oulussa...

Tänne taas *tanssittel**jiihaa*

Ei hitto, en pääse :( Meen 60v juhliin johonkin kauas. Noh, kyllähän sielki tulee olee varmaan hauskaa, pitäis olla rennot juhlat tiedossa..

hmmm, mmaybe. jos vaan sattuu olemaan kaupungissa :)

Mä oon niiiiiin täällä. Voisko olla parempaa paikkaa alotella kesälomaa.

Sweet.

jospa mä pääsisin tällä kertaa tänne asti.

Toi flyerin mimmi on niin nähty...Beach Electronicin flaikussa viime kesän*pepsodent*..no, ohan toi tietty iha hottis et kyl sitä kattoo..

[q]-Santtu-, 13.6.2008 23:12:
Toi flyerin mimmi on niin nähty...Beach Electronicin flaikussa viime kesän*pepsodent*..no, ohan toi tietty iha hottis et kyl sitä kattoo..
[/q]

Joo huomattiin kyllä yhtäläisyys kun flaba oli jo tehty. Eli ollaan samaa kuvapankkia käytetty. Ei ole kylläkään sama kuva mutta sama mamma.

Toi flyerin mimmi on niin nähty...
[/q]

ai sitä on kateltu vähän pidempäänkin?*vink* ei se väärin ole*nauru*

Tänne!

Jos tällä kertaa pääsis mestoille, kun viime kerta jäi välistä!

joutuu kai jättää väliin

[/q]

Nii beach electronic on kans tosi "innovatiivinen" ku ovat käyttäneet kuvapankkia. Tuo mimmi on nähty muuallaki. Et ei vedetä tätä nyt "kotiinpäin"

Ja taas mennään!!!

O