Missä tyypit asuu?
Joo, no voidaa starttaa iha straittiin siitä et meikä födäs budapestis ja muuvasin sielt vittu nykii, mut vittu sit bonjasin et stadi on tän vitun boltsin ydin, se niinku sentrumi niinku latinaks sanotaa jos oot nii vitu örtsi ettet hiffaa. jou ni vittu sit metsi flyygas vittu stadii ja sköbasin sielt vittu oman budjun ja nyt tää on niinku mun laiffi!
Hyvä gallup, 1 piste.. ..tuhannesta
[q]alek száhala:
Joo, no voidaa starttaa iha straittiin siitä et meikä födäs budapestis ja muuvasin sielt vittu nykii, mut vittu sit bonjasin et stadi on tän vitun boltsin ydin, se niinku sentrumi niinku latinaks sanotaa jos oot nii vitu örtsi ettet hiffaa. jou ni vittu sit metsi flyygas vittu stadii ja sköbasin sielt vittu oman budjun ja nyt tää on niinku mun laiffi!
Hyvä gallup, 1 piste.. ..tuhannesta
[/q]
*reps*
levotonta!
Toi Alekin homma on kyl ihan sairaan hyvä *iloinen**nauru*
DUH, miks ihmeessä tekijä ei oo laittanu jokaista helsinginkaupungin osaa erikseen?
eiks helsinki olis voinu olla iha omansa?
Tässä pari vuotta asuttu Pitäjänmäessä, Valimossa.
Aikaisempia asuinpaikkoja löytyy Puotinharjusta ja Paloheinästä....tarkoitus olisi kuitenkin päästä Itään takas niin pian kuin mahdollista. *huokaus*
Hyvinkää rock city, Suomen N.Y.C. Ou jea.
Manskulla..
helsinki->sörnäinen->lintulahti !!
argh... taitaa mellua kohdata muutto pieksämäelle viimestään 10kk päästä omg...
Ketä ne tyypit on oikein on...?
kuopioo..sielt petonen ja siitä tuloo max slummi..=)))
leppävaarassa nykyjään.
puistola massive <3
.m
[muokattu 18.8.2004 04:17]
Teh Hyvinkää. Vastasinks mä tänne jo?
<---------------- Kiva paikka kyllä.
Muutoksia ensimmäiseen vastaukseeni, asun nykysin oikeastaan helsingissä. Vuoden vaihteen jälkeen jossain vaiheessa ois tarkotus muuttaa takasin Espooseen. ^__^
Susirajan takana pohjoistakin pohjoisemmassa pohjois-espoossa*sydän*
[muokattu 14.7.2004 09:16]
[q]Keppu:
Susirajan takana pohjoistakin pohjoisemmassa pohjois-espoossa*sydän*
[muokattu 14.7.2004 09:16]
[/q]
näin tehää...
eläkeläisten (huom. ei eläkeläiset-yhtyeen) luvatussa kaupunginosassa Inkilänmäellä Kuopion laitamilla. Kaksiossa