Missä tyypit asuu?

Back to häröily O

Tapulikaupunki Massive! 18 years of living on Kämnerintie..

[q]pupuankka:
jyväskylässä! tää on ihan ok paikka, mut ehkä täältä tulee lähdettyä joko sinne ”metropolikseen” tai sitten ihan muille maille vierahille... siihen asti (opiskelujen ajan) viihdyn ihan hyvin täällä. ihania ihmisiä
[/q]
jyväskylässä on tosiaan ihania ihmisiä..

[q]OverDose:
---

Sörnäinen on bilettäjien HQ :)

[/q]
No shit..Mun naapurit handlaa sen liiankin hyvin..*raivokiukkuväsymys*
No jaa,en kyllä muutais muualle,kallio rules*iloinen*

kivimäki --> VANTAAN WESTEND

Joensuu on ilonamme

[q]Galore:
ens syyskuussa toivottavasti Punavuoressa...*iloinen**ding**heiii*
[/q]

Muutin sittenkin Kamppiin

ITÄ-PASILASSA... ei mikään unelma-alue, mutta tavoite back to Espoo

säälittävää.. Tampere unohdettu!! *eiei**hmph*

Kohta Kalliossa.

Mejlans, Helsinki.
Tää on vähän liiankin rauhallista aluetta..*sars*

Jokiniemessä Vantaalla, ei oo mitään häslinkiä ympärillä niinkuin stadin keskustassa olis kokoajan... Vaikka voisin periaatteessa sinnekin muuttaa

Ens kuussa Malminkartanossa

pohjoisessa...pohjanmaalla....mutta toivon mukaan pääsen pois täältä...

Loviisa/ Tammisaari / Helsinki...*joo*

viikot Imatralla ja viikonloput lähellä Kouvolaa

Iki-ihanassa Jakomäessä...

pääsinpäs muuttamaan kirkkojärvelle. tai no enemmän se mun mielestä on espoon keskuksessa ku kirkkojärvellä mut kuitenki.. vähän turhan kaukana tuntuu oleven kaikesta kivasta häppeningistä ku vertaa et junamatkatki piteni puolella mut muuten ihan kiva paikka majailla

[q]Dragonfly:
pääsinpäs muuttamaan kirkkojärvelle. tai no enemmän se mun mielestä on espoon keskuksessa ku kirkkojärvellä mut kuitenki.. vähän turhan kaukana tuntuu oleven kaikesta kivasta häppeningistä ku vertaa et junamatkatki piteni puolella mut muuten ihan kiva paikka majailla
[/q]

Piru, tää on myös kirkkojärveltä.

kateeks käy kaikkia jotka asuu keskustassa tai edes lähellä keskustaa*uuh*... Ite ku asuu Kauniaisten lähellä, keskellä metsää, jossa lähin pysäkkikin on 800metrin päässä*uuh* sivilisaatiosta puhumattakaan*hih*...

Mietin tässä vaan, että mikäköhän (Helsingin) asuinpaikoista on klubbaajien suosiossa?
Sorry, Turku ja Tampere ei mahtunu äänestykseen...*heiii*

[muokattu 25.4.2003 10:21]

O