dreams.. the ultimate dance party
kuka tulossa?
me vihdoinkin päätettiin saada itsemme porukalla tolloin liikkeeseen ja olisi hienoa tavata piiiitkästä aikaa muitakin klubituslaisia
infotkaa *sydän*
Pakkohan tonne on mennä ja nähä tuttuja!ja Andy farley*super* hard house king*piis**iloinen*
[muokattu 26.9.2002 22:07]
Onhan se paikalle tultava*joo**ökkö*
Tulossa ollaan!!!.......
*sydän**sydän**sydän*
Juu tulossa ollaan isolla porukalla!!!!!*plur**plur*
kovasti haluaisin tulla, mutta katsotaan jos löydän 15
näihin bileisiin vaikka pankin ryöstäis....sen 15 e vuoksi*nauraa*no joo, onneks lippu tuli hankittua jo viime palkasta
hienoo.
ehkä miitti on vähän turha idea (kun harvoin niitä saadaan kuitenkaan oikein toimimaan), mutta voisi muuten vaan moikkailla
(ellei ihmiset sitten ole saapumassa niin ajoissa paikalle että voisi edes jonkinlaisen ryhmätapaamisen laittaa pystyyn..)
Mua voi tulla nykimään hihasta ja moikata silleen ujosti :)
Ei kuitenkaan samaan aikaan kun soitan, jooko :)
ikävä kyllä EN tule.
Global Underground Dave Seamanin johdolla oli jo suuri pettymys, musiikista ei saanut mitään irti kiitos vanhan loistavan äänentoiston ( tai mistä lie johtuvat )
Lightsi:[q]ikävä kyllä EN tule.
Global Underground Dave Seamanin johdolla oli jo suuri pettymys, musiikista ei saanut mitään irti kiitos vanhan loistavan äänentoiston ( tai mistä lie johtuvat )[/q]
Vanhalla on perjantaina D&B 4-piste äänentoisto, eli sama mitä käytetään Labyrintheissa etc. Pitäisi olla ainakin hyvä saundi sen jälkeen.
mä en tuu!
15e vanhasta on jo liikaa ku saa 2e toisaalla paremmat bileet samaan aikaan! eli sori...evvk!
- hulivili hupakko -
ps. eikä tuolla ole kuin pari artistia joita haluisin kuulla..kuulen niitä mieluusti muualla ja samaan hintaan esim.!
samaan aikaan sodassa ja kermassa loistomenoo niin kyl taitaa tää jäädä kokematta kyllä..
Uh kyllä tekis mieli mun kun andy on paikalla,mut todennäkösesti duunit taas estää kaiken ilonpidon:(*mur*
yana4000:[q]samaan aikaan sodassa ja kermassa loistomenoo niin kyl taitaa tää jäädä kokematta kyllä..[/q]
niinpä!
tätä juuri tarkoitan...
Enköhän mä paikalle ilmesty jos vaan ton 15 jostain kehittää.. voi kyl vähän tiukkaa tehä.. mut.. pakko päästä..
BPM:[q]Enköhän mä paikalle ilmesty jos vaan ton 15 jostain kehittää.. voi kyl vähän tiukkaa tehä.. mut.. pakko päästä..[/q]
Kyl sä aina jostain euroja löydät *plur**plur*
Ollaan kouvolan suunnalt tulos porukal... taas pääsee/kerkeää ja muut haluaa lähte niin on se lähettävä helsinkiin.. tosin noi liput on kyl kalliit mut kyl sen kestää..
kuten diablo sanoi...kouvolasta hesaan on mentävä jos bileisiin mielii...Hmm, nähään pe =)
Soittoaikoja joku kyseli, eli tästä tulis:
MAIN ARENA:
22.00 Proteus & Neon
23.30 Dr Bone
00.30 Karri K
01.30 Andy Farley
CAFE:
22.00 Dj TAB
23.30 Gary B
01.00 JussiS
02.00 Maniac