SÄDE Presents TOKYO UNDERGROUND 22.11.2008 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]oka, 23.11.2008 23:56:
http://photos.smugmug.com/photos/422987491_LiqEC-S.jpg
[/q]

Tää on mun mielestä yks hienoimpia bilekuvia mitä oon ikinä nähny.

Siis vitsi mitkä bileet, oli kyllä kiva ilta! Tanssilattialla tuli vietettyä koko ilta ja se tuntuukin nyt jaloissa Liikkuminen tekee kipeetä, mut ei se mitään, lisää tämmöstä! *sydän*

No niin, allekirjoittanut alkaa viimein palautumaan viikonlopun juhlista ja kuten ErilaZ aiemmin mainitsi, SÄDE bileet oli se mitä oikein paikka päättää orkesterimme taival. Suurkiitokset siis koko SÄDE posselle ja vj Movelle taustavideosta ja erityinen kiitos DJ Proteukselle kitaran revityksestä :)

Kiitoksia tuhannesti niille ihmisille erityisesti jotka olivat meidän viimeistä keikkaamme tulleet todistamaan. Huutoonne vastattiin ja päräytimme koreasti seuraavanlaisen sikermän KC:n biisejä "from past to present and future". Tässä keikkasettimme jota KC esitti seuraavalla kokoonpanolla: aQi [vox and synth], ErilaZ [guitars and cognag and vox on Straight Line], E-110 [mixing and unicum], DJ Proteus [heavy guitars on Straight Line]:

Kuroshio Current last time live 22.11.2008 set:
1. Black Flow [instrumental]
2. Through The Blizzard [year 2000 sequence]
3. Bullets
4. A Little Death
5. Metropol
6. Hollow Man
7. Into The Fire
8. Straight Line [ErilaZ featuring aQi on synth and DJ Proteus on guitars]

Ja kiitoksia Flambeaulle, Mekhalle ja kumppaneille kuohuviinipullosta, korkkasimme sen backstagella ja nautimme kuohut ja juomat bändin sekä SÄDE possen loistavien kavereitten kanssa.

Kuroshio Current on nyt sitten kunnialla kuopattu.

Arigato.

Valtavat kiitokset meiltä Säde pojilta!!!

Oli mahtavat bileet ja kiitokset teille kaikille jotka olitte kanssamme juhlimassa ja teitte illasta unohtumattoman!!!*nauru*

Erikois siitokset kiitokset Kuroshion Aqille ja Erilazille suuresta kunniasta saada pitää Kuroshion mahtava päätöskeikka luonamme, rakkaalle Guldille ikimuistettavan upeasta setistä ja Tritiumille mahtavasta illan alotussetistä, miljoona pusua VJ Movelle ja koko Harder.fi posselle upeasta yläkerran houstaamisesta ja ehdottomasti tullaan tekemään yhteistyötä myös jatkossa!*vink*

Guld lähettää tästä viereltäni terveisiä ja kiittää " Thank you so much great Finnish NRG party people!!"*nauru*

SÄDE jatkaa taas ens vuonna ja kiittää ja kumartaa!

Love Harri, Toni, Ville, Bluge ja Inch-Harri XXXXXXXXXXXXXX

[q]Koskinen, 24.11.2008 11:42:
Sattuuks kukaan muute tietää mikä toi Friikin eka biisi oli? :o
[/q]

Mikäli muistan nyt oikein ni eka biisi oli The Masochist - LDMF...pirun hyvä raita.

Mitä sit itse bileisiin, ni ite kyl tykkäsin. Guldi yllätti mut positiivisesti ja muutki artistit rokkas aika tasasesti. Muutenki ilta oli viihtysä kiits kaikkien tuttujen.

Omasta puolestani kiitokset loistavista ja mieleenpainuvista bileistä koko Säde tiimille. Säteet rocks!!!

oli kyl hyvät kemut!! ei mulla oikee muuta sanottavaaa nyt oo

Juu oli kyllä hyvät bileet!

Kiitoksia koko SÄDE tiimille sekä muille bilettäjille mahtavasta illasta! :)

[q]ohgreat, 24.11.2008 15:15:
---
Koskinen, 24.11.2008 11:42:
Sattuuks kukaan muute tietää mikä toi Friikin eka biisi oli? :o

---

Mikäli muistan nyt oikein ni eka biisi oli The Masochist - LDMF...pirun hyvä raita.

Mitä sit itse bileisiin, ni ite kyl tykkäsin. Guldi yllätti mut positiivisesti ja muutki artistit rokkas aika tasasesti. Muutenki ilta oli viihtysä kiits kaikkien tuttujen.
[/q]

Tänks sehän se on :)

Olipas ilta! Mä olin kännissä,mä en ollu kännissä, jadajadajada. Mut mulla oli kuitenkin kivaa,loppujenlopuks
Erityiskiitos sille eräälle,oikein mukavasta huomionosoituksesta

Musiikkiamusiikkia.. HUH

Se vähä,mitä ehdin kuulemaan Inchin ja Tritonin setistä,toimi kyllä niiiin hyvin,kaunista *sydän*

Proteuksen setti meni ehkä hitusen ohi,sillon tuli juoruiltua tuttujen kanssa enemmän,mutta kuulostihan se hyvältä,as usual

Sit olikin Neonin setti,joka myös, as usual, ei pettäny vaan toimi täysillä,nannaa

Kuroshio,öö.. Noh. Taisin taas härvätä jotain omiani suurimman osan tästäkin

Mutta,GULD *pökr* jumalauta niitä biisejä,voi helvata!! AIVAN USKOMATONTA,tykkäsin *sydän*

Friikin setti meinas sit jo viedä tajun,mutta jaksoin vielä tanssahdella siellä harvenevassa sakissa

..niin tosiaan,kävin mä ylhäälläkin,mut en niinkään kattonu ketä siellä soittaa,kuulosti kuitenkin hyvältä :)

Muuta säätöä sitten.. Ihanasti oli tuttuja paikalla,sai uusia tuttavuuksiakin taas ison kasan
Ja sit tietty,ne vitun kyttääjät vois painua suohon Jos noin sapettaa niin tulkaa sanomaan suoraan,on se kivaa kuulla kun supatetaan selän takana.

Kidekidekide,AH!! Pitkästä aikaa näin Kiden Ilman housuja *sydän*

Mulla oli kivaa.
Kyllä mä vaan niin tykkään Säteen pojista. Oikeesti. Tosi paljon. KIITOS!!!! *sydän*

[q]kindertin, 24.11.2008 23:05:
Kidekidekide,AH!! Pitkästä aikaa näin Kiden Ilman housuja *sydän*
[/q]Kääk, missasinks mä illan kohokohdan!! :o noh täytynee turvautuu mun loputtomiin kuvavarastoihin, kun alkaa ikävä kiden alastomaan alaruumiiseen käydä liian kovaks.*ankka*

Olipahan taas ilta *sydän*

Inch ja Triton laittoivat minuun kyllä liikettä, mutta välillä tuli liian kevyttä, että piti siirtyä yläkertaan hakemaan uutta nostetta. Proteus taas kerran teki tehtävänsä ja annoin musiikin vain viedä. Kuroshio oli hyvin pitkälle sitä mitä luulinkin, eikä se minuun oikein uponnut. Guld taasen, no mitäpä tuohon sanoisi, ehkä tämä riittää *sydän* tai ei se riitä KIITOS. Neon ja Friik menivätkin sitten ohitse, mutta mitä ovelle kuuntelin molempia, niin sääli sinänsä että piti jakaa flaikkuja *hymy*.

Ylhäällä olin aina välillä, enkä suoraan muista kenen settien aikana, koska täyttä aikaa en kai ollut kun Jayvee & J7 duon aikana, mikä tällä kertaa ei uponnut ihan täysin. Mitä sivukorvalla muita ehdin kuunnella kuullostivat kaikki varsin hyviltä

Kaiken kaikkiaan aivan mukava ilta. Kiitokset kaikille tutuille, jälleen kerran sekä uusille että vanhoille.

[q]DJ Rx, 23.11.2008 11:33:
---
Kiirikone, 23.11.2008 08:16:
Guld oli aluksi ihan perushyvää, mutta siinä vaiheessa kun se soitti Ghost in the Shellin tunnarista sen remiksauksen, sai kaikki sympatiani.
---

RaverRosen - Almedgio todennäkösesti
[/q]

Väitin kylläkin bileissä sen olleen Akiran tunnus biisi *eikä*, mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun erehdyn jostain asiasta *tirsk*. Mutta sen ainakin tiedän varmaksi että herra soitti "Rob Zombie - Superbeast" - biisistä jonkin remixin *sydän*

[q]André(cosmo), 24.11.2008 23:22:
---
DJ Rx, 23.11.2008 11:33:
---
Guld oli aluksi ihan perushyvää, mutta siinä vaiheessa kun se soitti Ghost in the Shellin tunnarista sen remiksauksen, sai kaikki sympatiani.
---

---

Väitin kylläkin bileissä sen olleen Akiran tunnus biisi *eikä*, mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun erehdyn jostain asiasta *tirsk*. Mutta sen ainakin tiedän varmaksi että herra soitti "Rob Zombie - Superbeast" - biisistä jonkin remixin *sydän*
[/q]

Joo se Rob Zombie-remix oli aivan mahtava <3

[q]André(cosmo), 24.11.2008 23:22:
---
DJ Rx, 23.11.2008 11:33:
---
---

---

[/q]

Mulla tuli ja tulee edelleen ekana tuosta mieleen K90 - Ghosts In The Machine
mutta en sitten tiedä soittaisiko Guld noin semi-leppoisaa biisiä.

Töttörötöö!!

Dj Guld huomenna keskiviikkona meitsin vieraana Dark Side showssa Basso Radiossa klo 22:00-24:00!!

Taajuus 102,8hz ja netin kautta kuulee myös!

Love Harri XXX

Pitkästä aikaa niin hyvä fiilis aivain loistava ilta!! *sydän* *sydän* Kyllä kannatti taas

[q]Kiirikone, 26.11.2008 17:08:

? <3
[/q]

5 sek jälkeen voin sanoa että kyllä se oli tuo, myönnän olleeni väärässä Mutta biisi on silti mahtava vaikka anime oli väärä *sydän*

[q]violet_angel, 23.11.2008 12:28:
oli oikein kivaa, vaikka ärsyttämään kävi pikku pimu pikkuisissa vaatteissaan kun alko imppailee jotain pikku pullosta keskellä tanssilattiaa. Haju oli niin karsee et oli pakko itte siirtyy syrjemmälle
[/q]

Jenkem. nuff said.

Kyllä oli niiiiiiin loistavat Säteet et paremmasta väliä!!!

Tykkäsin niin kamalasti jälleen, sain jopa siskoni ja hänen miehensä ekaa kertaa kunnon bileisiin, heidän käsityksensä bileistä on ollut Sedulat... hyvä lähtökohta...

Systerini oli meiningistä tyrmistynyt,ainakin jokseenkin...

Proteuksen setin jälkeen siskoni,miehensä ja vaimoni päätös lähteä takaisin taksilla Lohjalle paikalliseen menomestaan oli selvä... En voi käsittää Protskkun settihän oli vallan loistava :)

Kiitoksia Säteen porukoille,uusi "deko" oli kerrassaan magea ja meno loistava. Spessu kiitos lähtee aeslielle joka jaksoi yön pikkutunneilla heittää minut jatkoille Lohjalle jossa venähtikin aamu seiskaan.

En muista koska ennen olisin jaksanut valvoa reippaana koko yötä ja nauttia enemmän musiikista kuin alkomahooolista Saavuimme paikalle 10-jälkeen ja jokaisesta setistä nautin,paitsi kuroshiosta,ei napannut, guldin setti oli käsittämättömän loistava.

KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS.

O