Cosmic City presents HENRIK SCHWARZ Live (DE) 24.1.2009 @ Helsinki
[q]raveIt, 22.1.2009 14:03:
Mites mä muistan että Henrik on tässä pari vuotta sitten ollut Flowssa?
[/q]
joo oli. Valkoinen Sali, anno 2006.
http://www.pltnm.org/phpbb/viewtopic.php?t=24645&postdays=0&postorder=asc&start=0
KErpele piti sit sopii soittamista tähän päälle :(
Onneks näki Flöyssä ees jotai. Videoiden perusteella tää vaan olis ny jotain aivan syberbiä!
Eikus perkkeles. Oon nähny Tiefschwarzin 2007 mut ton herran missasin viimeks. Nyyh!
Kyl tääl joutuu oleen kädet ilmassa..
Josko kuiteskin
[q]raveIt, 22.1.2009 14:03:
[/q]
Henrik oli 2006 FLOWssa valkoisessa salissa. Siinä salissa meni kaikki helmet sioille akustiikan takia.
Ich bin hier!!
[q]Lil Tony, 23.1.2009 13:31:
---
raveIt, 22.1.2009 14:03:
---
Henrik oli 2006 FLOWssa valkoisessa salissa. Siinä salissa meni kaikki helmet sioille akustiikan takia.
[/q]
Kyllä mä silti fanitin jo silloin =) Mulla oli siitä onnellinen asema, että rakas-ystävä-dj soitteli mulle Henrikin biisejä jo 2000-luvun alussa.
Tänään mennään.
Henkan setti alkaa heti kun tupa täyttyy. Eli noin puolen yön jälkeen.
Tässä esimakua
Eiköhän näistä ihan kemut saada
heute geht's los
Huhheij. Kyllhän oli päräyttävää settiä*hikoil* Tuli tanssittua jalat aivan tohjoksi..
-kiitos :)
Oli kyllä yybereintä settii vähään aikaan huhhuh ja kiitos!
I told Ya....
Whatch out
Olipas kyllä todella maistuvaa menoa. *sydän* Jopa minä viihdyin tanssilattialla ison osan illasta.
H. Schwarz ei oikein innostanut, mutta oli mukava kuulla Mari Boinen biisi. Alkuillasta oli hyvä meno.
[q]Aurinkoneiti, 25.1.2009 14:42:
H. Schwarz ei oikein innostanut, mutta oli mukava kuulla Mari Boinen biisi. Alkuillasta oli hyvä meno.
[/q]
Mut sää ootkin Sumu järvelt :) Mari Boine on Lapin Tyttöjä, Norjasta
[q]Lil Tony, 25.1.2009 15:26:
---
Aurinkoneiti, 25.1.2009 14:42:
---
Mut sää ootkin Sumu järvelt :) Mari Boine on Lapin Tyttöjä, Norjasta
[/q]
Niinpä, kyl mä sen tiedän. Nyt Sumujärvellä alkaa taas olla aika sumuista.*nauru*
Soundsystem potki erittäin hyvin, ja sekä Toni että Henkka veti ihan törkeeeeeeeen kovii ralleja koko illan. groove grooven perään. HOT!!
kovin ikinä - I'm speechless. I have no speech... :))
Heti kun astuttiin sisään pärähti soimaan "Mamas groove´s" ja siitä eteenpäin ilta olikin pelkkää rautaa! "Freeky MF" Viimestään räjäytti pankin*aplodit*