Jean Michel Jarre Suomeen toukokuussa 2009
Tää olikin jo tiedossa siks oon varannu lippunu pari kk sitten, itse en tarvitse.
MIKÄ VITTU TÄÄ O?!½ *pihalla*
[q]Decion, 11.12.2008 12:36:
[/q]
vitun junnu :D
<3
[q]ezzy, 11.12.2008 12:39:
---
Decion, 11.12.2008 12:36:
---
<3
[/q]
joo! takas potkuhoisuihin ->
Oonks mä ainoo jota harmittaa et tää on samaan aikaan euroviisujen kanssa?
Lippu ostettu silti.
[q]Tyranoid, 11.12.2008 13:02:
Lippu ostettu silti.
[/q]
:DDD olet
[q]Decion, 11.12.2008 12:42:
---
ezzy, 11.12.2008 12:39:
---
---
<3
---
joo! takas potkuhoisuihin ->
[/q]
[q]ezzy, 11.12.2008 16:26:
---
Tyranoid, 11.12.2008 13:02:
Lippu ostettu silti.
---
:DDD olet
[/q]
TV-lähetyksen pystyy ehkä just ja just skippaan, mut jos saan ilmasen majotuksen säädettyä Moskovasta niin Jarren permantolippu lähtee myyntiin.
Oon viisufani. :D
[/q]
MORO!
Ihan pakollinen keikka. JMJ on ehkäpä "suurin syypää" sille, että meikäläinen löysi elektronisen musiikin maailman...
Lasereita varmaan luvassa!
[/q]
karkeasti sanottuna se jätkä, jota sulla on kiittäminen siitä, että sulla on olemassa konemusaa mitä soittaa ja kuunnella :P
[q]astaroth, 11.12.2008 22:59:
---
---
karkeasti sanottuna se jätkä, jota sulla on kiittäminen siitä, että sulla on olemassa konemusaa mitä soittaa ja kuunnella :P
[/q]
Tästä saikin helpot joululahjat parille ystävälle. Sydneyn ulkoilmakonsertista näki joskus pätkiä, ja sillon tuli jo sellanen olo et kun joskus pääsis... Tuskinpa mittakaava on ihan samaa, mutta aina voi toivoa.
jepjep liput tilattu
[q]Tyranoid, 11.12.2008 16:56:
Oon viisufani. :D
[/q]
:D kieltämättä ei ihan heti uskois ku ajattelee teidän omia biisejä :P
[q]lohikarme, 9.12.2008 08:40:
Hehe ylexillä oli ihan hyvää pohdintaa ko. keikasta: "Miten tuollaisella keikala pitäs olla" :D yleensä kun keikalle mennää jammailee yms mut pitäskö tuol sit seisoo käsi sydämmellä ja itkee verta kun tulee lepposaa ja rauhoittavaa synasoundia? :D
[/q]
Mä kans vähän ajattelin että mites päin tossa pitäis olla
Eiköhän siellä sitten nää miten homma toimii... Itse ainakin itken melkein verta kun kotona pimeessä kuuntelen ja kattelen vanhoja juutuub keikkoja *kyynel*
[q]Steven Hoaks, 12.12.2008 19:37:
---
lohikarme, 9.12.2008 08:40:
Hehe ylexillä oli ihan hyvää pohdintaa ko. keikasta: "Miten tuollaisella keikala pitäs olla" :D yleensä kun keikalle mennää jammailee yms mut pitäskö tuol sit seisoo käsi sydämmellä ja itkee verta kun tulee lepposaa ja rauhoittavaa synasoundia? :D
---
Mä kans vähän ajattelin että mites päin tossa pitäis olla
Eiköhän siellä sitten nää miten homma toimii... Itse ainakin itken melkein verta kun kotona pimeessä kuuntelen ja kattelen vanhoja juutuub keikkoja *kyynel*
[/q]
Sit back and enjoy the show
Kiitos rakkaalle ja niin munakkaalle Rikulle kun osti joululahjaksi mulle liput permantopaikalle <3 Tästä hyvästä oot ansainnu melkein suihinoton! (jos keikka on tosi hyvä saatat jopa saada sen ;) Istumakatsomosta viis, meitsi meinaa ainakin jammailla siihen asti et turvamiehet tulee kantaa pois :D Herätkää ihmiset, tää on luultavasti ainoa tilaisuus nähdä Jarre enää Suomessa, äijä on kuitenkin jo 6-kymppinen joten lipun ostoon mars mars!
Jee, joululahjaksi liput!! Kiitos kulta!!
[q]Riku, 12.12.2008 14:38:
Tästä saikin helpot joululahjat parille ystävälle. Sydneyn ulkoilmakonsertista näki joskus pätkiä, ja sillon tuli jo sellanen olo et kun joskus pääsis... Tuskinpa mittakaava on ihan samaa, mutta aina voi toivoa.
[/q]
[q]keisha, 20.12.2008 18:45:
Kiitos rakkaalle ja niin munakkaalle Rikulle kun osti joululahjaksi mulle liput permantopaikalle <3 Tästä hyvästä oot ansainnu melkein suihinoton! (jos keikka on tosi hyvä saatat jopa saada sen ;) Istumakatsomosta viis, meitsi meinaa ainakin jammailla siihen asti et turvamiehet tulee kantaa pois :D Herätkää ihmiset, tää on luultavasti ainoa tilaisuus nähdä Jarre enää Suomessa, äijä on kuitenkin jo 6-kymppinen joten lipun ostoon mars mars!
[/q]
OIKEIN!!!
(Saadaaks me tulla tsiigaa sivusta?:)
ps. Joululahjaksi liput ftw <3