JUHANNUS @ Rantalahti
En mä kyl uskalla ottaa edes Unitya kädestä kiinni...
ja halaa en ainakaan... se ois jo liikaa...
-aikaeitahdokuluamilläänuhuu
Uhuu:[q]En mä kyl uskalla ottaa edes Unitya kädestä kiinni...
ja halaa en ainakaan... se ois jo liikaa...
-aikaeitahdokuluamilläänuhuu[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Oonko mä niin pelottava?*blush**nauraa*
*plur**mega ihku lämmin hug tu rakas uhuu**plur*
heheh, älkää huoliko. tutustumisesta ei tu varmasti vaikeeta kun tuun kälättää ja istuu syliin ja kaikkee vaikken tuntis. tosin taidan suurimman osan jo tunteakkin*ding*
milla:[q]heheh, älkää huoliko. tutustumisesta ei tu varmasti vaikeeta kun tuun kälättää ja istuu syliin ja kaikkee vaikken tuntis. tosin taidan suurimman osan jo tunteakkin*ding*[/q]
mennäänkö yhessä kälättämään kaikille...*iloinen* Me kun ollaan niiiiiiiiiiin hiljasia...*justjoo*
Halitaan ja pusitaan kaikkia.. *plur**plur**plur**plur*
Hmm... ja jos ne lähtee meitä karkuun niin ne lähtee niin kiireellä varmaan että ne unohtaa sit viinat meijän hyvään haltuun...*nauraa**vink*
Saas nähä miten käy... Sain uhkauksen että joutuisin sunnutaina töihin.
-Mutta mikäpä sen mukavampaa kun ajaa janakkalasta karpulassa töihin.
[muokattu 14.5.2003 15:08]
milla:[q]heheh, älkää huoliko. tutustumisesta ei tu varmasti vaikeeta kun tuun kälättää ja istuu syliin ja kaikkee vaikken tuntis. tosin taidan suurimman osan jo tunteakkin*ding*[/q]
Älä unohda puremista...
Ois kyl ollu ihan siistii tulla.. Vaikken tunnekaan täältä ketään. Mut ehin jo ilmottautua muualle eli mua ei pokailla täällä.. RMJ ja Yö!!!*piis*
voi uhuu.. mut muahan sä uskallat pitää kädestä vaikka koko ajan. kävellään ympyrää ja jauhetaan vasikoiden karvaisista hännistä.
Jüü..ü!
Näyttää kyllä tulevan enemmän tuttuja paikalle kuin osasin toivoakkaan, ja lisäksi sopivasti tällä hetkellä vielä tuntemattomia ihmeisiä.
Ainekset on valmiina, eiköhän tästä hyvä soppa synny! :D
Voisin ehkis olla juhannuksen täällä. kiitsa milla infosta.. :)
Niina:[q]Jee! Vähäks siistii et kaikki kivat tulee
Toivottavasti siellä on joku keittiö tai keittotila et voidaan tehdä Minnyn kaa kaikille munakasta tai lettuja. Nam *slurps*[/q]
Joo sielä on keittiö ja grilli-katoksia...ja eiks me vähän alustavasti puhuttu niina että te minnyn kanssa olette "virallisia kokki3:sia"*nauraa*
kai seurakunnan leirintäkeskuksessa on sit mahiksii myös hiljentyä ja kuunnella Herran sanaa ?
Kuullostaa erittäin hyvälle noi teidän juhannus pläänit! Paikat täytetty,ei voi mitään. Varsinkin kun mun mukana roikkuu vähintäänkin 3 muuta (kai). Mutta katsellaan mitä tuleva tuo tullessaan. Hubaa reissua
ihan jettekiva jussi siis tiedossa..
kunhan muistetaan kaikki olla nätisti ja kuunnella johtajien sanaa. mites muuten nää ns.mökkijaot? vai mikä systeemi?
Hyvä idea toi mökkijako sen vois silleen etukäteen tehdä*joo*
saakos toivomuksia esittää?
Meillä on käytössä yksi erittain suuri kartano missä kaikki mahtuu yöpymään joten mökki jako menee aika helpoksi kun kaikki nukkuu saman katon alla*hymy*
Kävinpäs sitten hakemassa mustastapörssistä makuupussin (soneran avaus tarjous).
-Eli meitsi on nyt sitten valmis juhannusta varten!
Höh. Musta yhelle pienelle keimailijalle pitäisi olla tilaa täällä. Sähellystäni on niin hauska seurata, ettei mua kannata jättää kotiinkaan!*eiei*
Juhannus @ Rantalahti 20.-22.6.2003
http://www.media2000.fi/rantalahti
HINTA : 20 E
AIKA : 20.-22.6.2003 Alkaen klo: 18.00 Pe
KARTTA : http://www.media2000.fi/rantalahti/kartta.htm
MAJOITUS : Kartanossa (makuupussit mukaan)
MUUTA : Paikanpäällä ei ole ruoan/juomien myyntiä
->Omat eväät siis mukaan...
Hämeenlinna - Janakkala = 16 km
Helsinki - Janakkala = 96 km (Ajoaika on n. 1 h 12 min )
3 PAIKKAA VAPAANA!!
3 PAIKKAA VAPAANA!!
simontemplar
Unity(f)
angelus2k
kei
Jasmine
H
Hara
avb + 1
pHaze
angel78 + 1