DJ MAG TOP 100 - Tosin vaan 50 ekaa ;)
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
[q]Jussi Lius, 27.10.2009 21:20:
no nyt sanoo Bobina jotain mullekin... =)
http://www.elektroaddict.com/reviews/2008/10/2/russias-no1-trance-music-favourite-dj-bobina.html
...ja en yhtään ihmettele, että on hieman mennyt ohi... ;)
- jussi
[/q]
Nii jos ei paljon kiksuttele ni ei oo varmaan Bobinastakaan kuullu :)
[q]ezzy, 27.10.2009 21:23:
---
mikke, 27.10.2009 10:32:
Mitähän toi Infected Mushroom tekee tuolla ? Eiks ne oo tyyliin melkein rokkikeikkoja tekevä bändi ?
---
?
montakohan liveä niillä on suomen keikoista ollu? 20%?
[/q]
no se mitä mä oon noita kuvia katellu niiden Suomen keikoilta ni oon käsittäny et niillä on rummut ja kitarat ym. messissä ja ne soittelee omia (rokkipsykejotain?)biisejään. Oon sit varmaan käsittäny väärin.
e: en siis oo herrojen tuotantoon sen tarkemmin tutustunu, toi nyt oli vaan sellanen mielikuva mikä on jäänyt. Korjatkaa ihmeessä jos se on väärä.
Huh huh toi DJ Mag Top-100 Popularity List on kyl melkosta paskaa vuodesta toiseen. No mitä tosiaan voi odottaakaan, kun (klubbaava) kansa äänestää.
[q]mikke, 27.10.2009 21:25:
---
ezzy, 27.10.2009 21:23:
---
mikke, 27.10.2009 10:32:
Mitähän toi Infected Mushroom tekee tuolla ? Eiks ne oo tyyliin melkein rokkikeikkoja tekevä bändi ?
---
?
montakohan liveä niillä on suomen keikoista ollu? 20%?
---
no se mitä mä oon noita kuvia katellu niiden Suomen keikoilta ni oon käsittäny et niillä on rummut ja kitarat ym. messissä ja ne soittelee omia (rokkipsykejotain?)biisejään. Oon sit varmaan käsittäny väärin.
e: en siis oo herrojen tuotantoon sen tarkemmin tutustunu, toi nyt oli vaan sellanen mielikuva mikä on jäänyt. Korjatkaa ihmeessä jos se on väärä.
[/q]
Miten se tuotannon genre tms vaikuttaa johki dj-listaan? ja psykedeelistä rokkiahan toi psyken ohella on. Tekee ne DJ keikkojakin live-keikkojen ohella, kuten monet muutki tuottajat.
[q]ezzy, 28.10.2009 00:53:
Miten se tuotannon genre tms vaikuttaa johki dj-listaan? ja psykedeelistä rokkiahan toi psyken ohella on. Tekee ne DJ keikkojakin live-keikkojen ohella, kuten monet muutki tuottajat.
[/q]
Jaa, no enpä tiennyt että tekevät myös dj-keikkoja. Oisko tää sit tällä selvä ?
Tärkee aihe. Perussettii ja nopeesti ku selas, samat nimet siel oli ku vuonna 2003.
[q]mikke, 28.10.2009 01:03:
---
ezzy, 28.10.2009 00:53:
---
Jaa, no enpä tiennyt että tekevät myös dj-keikkoja. Oisko tää sit tällä selvä ?
[/q]
Kaipa tää sit olis? Onko muuta kysyttävää :D
[q]ezzy, 28.10.2009 03:02:
Onko muuta kysyttävää :D
[/q]
No eipä oikeestaan :D
[q]Jinkso, 27.10.2009 21:19:
Meikäläiselläkin ensimmäisen osu silmään Bobina ja DJ Feel. Jotain uskomattoman hyvin onnistuneen promootiokamppanjan tulosta?
[/q]
Tai sit vaan ite läiskitty 1000 eri mailiosotteesta ja IP:istä ääniä + kalastettu kavereilla. Jokunen vuos se joku Dj Dan jäi moisesta ainakin kiinni, kun äänet oli läiskitty samasta ip:stä :P
jostain syystä hämmästyttää että Jody ei ole ton korkeammalla..
the dj listin sivuilta hakemalla (liekö sitten uusinta uutta olevat tiedot)..
Johan gielen vasta sijalla 206 :(
Dj Krushia ei löydy koko listalta
Z-Trip sijalla 1517
Alphazone sijalla 4676
Joten en taida olla nyt mainstream cool diggari kun omat suosikit ei pääse edes top200 listalle.
Voittamaton!
toi lista on vähän wtf o.O
Joo päin vittuahan toi on. Naurettavaa, että joku koksupää Oakenfold voi olla Richie Hawtinin edellä :D
Huoh, ihq-armin!!!!1111*grr**toktok*
- « Previous
- 1
- 2
- Next »